Las het ook, bizar.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 08:47 schreef Mykonos het volgende:
Bizar, paar dagen geleden last ik dit interview met Mo Wilson, rijzende ster in het Amerikaanse (gravel)fietsen, en net zie ik voorbij komen dat ze is doodgeschoten in het huis waar ze logeerde vlak voor een grote koers. Verdere achtergrond niet bekend. Wat een land
Het is echt te bizar voor woorden hè.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 12:15 schreef Faraday01 het volgende:
Daarbij mogen we nogmaals bedenken dat doordat de Republikeinen en de wapenlobby een amendement op de grondwet uit 1789 uit louter financiële overwegingen blijven verdedigen elke idioot daar met een (automatisch) geweer rond mag lopen.![]()
en vandaag nog een ritje over onder andere de Jaizkibelquote:Op zaterdag 14 mei 2022 13:36 schreef gianni61 het volgende:
Vollering wint ook de 2 etappe in de ronde van het Baskenland.
Niet te snel panikeren. Als er echt slecht nieuws was, was dat niet zo lang stil gebleven.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 23:26 schreef TheArt het volgende:
Ik vrees een beetje voor slecht nieuws over Demi Vollering. Ze is vandaag in een eendagskoers in het Baskenland gevallen nog voor de tv-uitzending begon (met o.a. haar ploeggenote Moolman, maar die kon door en werd nog 4e) en is daarna naar het ziekenhuis gebracht. Sindsdien is het echter stil. SD Worx meldt niets over haar toestand en Vollering zelf heeft niets op Instagram gezet, terwijl ze normaal enorm actief is op Instagram. Misschien overdenk ik het allemaal wat, maar met de situatie de situatie van Pieters en Vader in het achterhoofd ga je al snel aan slecht nieuws denken.
quote:Op zaterdag 14 mei 2022 08:47 schreef Mykonos het volgende:
Bizar, paar dagen geleden last ik dit interview met Mo Wilson, rijzende ster in het Amerikaanse (gravel)fietsen, en net zie ik voorbij komen dat ze is doodgeschoten in het huis waar ze logeerde vlak voor een grote koers. Verdere achtergrond niet bekend. Wat een land
Wtf hé. Idioten met wapens is altijd een slecht idee.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 00:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ twitter ]
Bizar verhaal wel.
Tevens, fucking Amerika.
Intens treurig ditquote:Op zaterdag 21 mei 2022 00:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ twitter ]
Bizar verhaal wel.
Tevens, fucking Amerika.
Volgens mij hadden Laurens en Thomas het nog over de vriendin van Strickland tijdens een van de giro podcasts omdat ze daar zouden overnachten.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 09:04 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Intens treurig dit![]()
Strickland is trouwens best wel een bekende naam in die hele scene geloof ik. ElTeeDee heeft nog met hem gehangen tijdens een van zijn graveltripjes:
prachtige beelden. Fantastisch camerawerkquote:Op zondag 22 mei 2022 17:28 schreef heywoodu het volgende:
Iemand de slotrit in Burgos vandaag gezien (bijv op de PLAYER)?
Wordt dat nergens uitgezonden? Niet op de Player, zelfs Tiz-cycling heeft het niet en op YouTube is niks meer te vinden dan twee filmpjes van een seconde of vijf waarin je - gefilmd met een aardappel - een gedaante met 28 lengtes de sprint ziet winnen..quote:Op vrijdag 27 mei 2022 22:14 schreef Faraday01 het volgende:
Wiebes wint vandaag de sprint met 10 lengtes
Heb ook alleen het sprintje ergens op Twitter gezienquote:Op zaterdag 28 mei 2022 19:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wordt dat nergens uitgezonden? Niet op de Player, zelfs Tiz-cycling heeft het niet en op YouTube is niks meer te vinden dan twee filmpjes van een seconde of vijf waarin je - gefilmd met een aardappel - een gedaante met 28 lengtes de sprint ziet winnen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |