Ik haal bij (of laat bezorgen door) een tent in de buurt, dat hele Thuisbezorgd verdient aan mij geen cent.quote:Als jij bij Thuisbezorgd bestelt, kijk ji dan ook niet verder dan tot de eerste paar namen? Zo ja, zou je dan, nu je dit weet, bereid zijn om naar restaurants te scrollen die lager op de lijst staan en die het mogelijk financieel wat moeilijker hebben of weigeren om hieraan mee te doen, om daar te bestellen om ze financieel wat meer te steunen, dan wel om dit soort praktijken te stoppen, zodat je niet meer extra betaalt omdat restauranthouders die betalen aan Just Eat om hoger in de ranking te komen te staan, dit aan jou doorberekenen?
nee, tenzij ik al weet waar ik wil bestellen. Dan gebruik ik de zoekfunctiequote:Op woensdag 10 maart 2021 10:28 schreef chatlander het volgende:
Als jij bij Thuisbezorgd bestelt, kijk ji dan ook niet verder dan tot de eerste paar namen?
Nee.quote:Zo ja, zou je dan, nu je dit weet, bereid zijn om naar restaurants te scrollen die lager op de lijst staan en die het mogelijk financieel wat moeilijker hebben of weigeren om hieraan mee te doen, om daar te bestellen om ze financieel wat meer te steunen, dan wel om dit soort praktijken te stoppen, zodat je niet meer extra betaalt omdat restauranthouders die betalen aan Just Eat om hoger in de ranking te komen te staan, dit aan jou doorberekenen?
quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:42 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
En het doorberekenen aan de klanten lijkt me stug.
Dit jaquote:
Alle maaltijdbezorgers vragen hier geld voor, dat kan niet anders omdat het bedrijf dat moet betalen, dus moet jij het betalen.quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:42 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Dit is niets nieuws. Bijvoorbeeld hotels betalen al jaren extra om hoger op Google te komen.
En het doorberekenen aan de klanten lijkt me stug.
Ik denk dat Thuisbezorgd je dat juist wil laten denken, zodat je dan bestelt bij de in jouw ogen beste restaurants met de beste kwaliteit. Je bestelt dan bij de restaurants die bovenaan de lijst staan, zodat Thuisbezorgd er zelf dan nog meer aan verdient, omdat alleen de bovenste restaurants extra betalen aan Just Eat/Thuisbezorgd.quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:58 schreef Hathor het volgende:
Werd dat niet bepaald aan de hand van recencies van de klanten dan?
Je kan zelf toch zien dat het niet degene met de meeste sterren is die bovenaan staat?quote:Op woensdag 10 maart 2021 11:04 schreef chatlander het volgende:
[..]
Ik denk dat Thuisbezorgd je dat juist wil laten denken, zodat je dan bestelt bij de restaurants die bovenaan de lijst staan, zodat Thuisbezorgd er zelf dan nog meer aan verdient, omdat alleen de bovenste restaurants extra betalen aan Just Eat/Thuisbezorgd.
Geen idee verder hoor, maar mijn lijst van restaurants op thuisbezorgd.nl is op alphabetische volgorde, niet op populariteit van de toko.quote:Op woensdag 10 maart 2021 11:04 schreef chatlander het volgende:
[..]
Ik denk dat Thuisbezorgd je dat juist wil laten denken, zodat je dan bestelt bij de restaurants die bovenaan de lijst staan, zodat Thuisbezorgd er zelf dan nog meer aan verdient, omdat alleen de bovenste restaurants extra betalen aan Just Eat/Thuisbezorgd.
Ja dat uitgangspunt had ik ook. Maar in de praktijk kom je - in ieder geval in mijn regio - bij bijna alle sites van de restaurants / afhaaltoko's zelf alsnog op een Thuisbezorgd site uit.quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:32 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ik haal bij (of laat bezorgen door) een tent in de buurt, dat hele Thuisbezorgd verdient aan mij geen cent.
Heel juistquote:Op woensdag 10 maart 2021 10:32 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ik haal bij (of laat bezorgen door) een tent in de buurt, dat hele Thuisbezorgd verdient aan mij geen cent.
Eckte bazen zorgen ervoor dat anderen live maaltijden bij ze laten bezorgen.quote:Op woensdag 10 maart 2021 11:12 schreef okselzweet het volgende:
Ik scroll altijd door naar hetzelfde restaurant (De Admiraal) en bestel altijd hetzelfde, dus dit heeft geen invloed op mij.
Dan kijk je op thuisbezorgd website en daarna google je het afhaaltoko zelf en doe je de bestelling.quote:Op woensdag 10 maart 2021 11:08 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Ja dat uitgangspunt had ik ook. Maar in de praktijk kom je - in ieder geval in mijn regio - bij bijna alle sites van de restaurants / afhaaltoko's zelf alsnog op een Thuisbezorgd site uit.
Het is tijd dat dit helemaal niet nodig is om een platform te gebruiken.quote:Op woensdag 10 maart 2021 11:13 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Heel juist
Het is tijd voor een tegenhanger van thuisbezorgd
www.bezorgd-lokaal.nl
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |