Ik vind haar nog wel meevallen. Ze zal zelden iets doms zeggen/doen en bemoeit zich alleen met zaken die haar rechtstreeks aangaan. Tenminste dat idee heb ik.quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bestaan.
Ik vind het gewoon een verschrikkelijk mens.
Ik moet nog steeds dat interviewtje kijken, lijkt me wel vermakelijkquote:
Meeste kijkers voor NET5 sinds 2004. Maar het duurt mij wat te lang allemaal. En het werd gister al kapoet gemaakt door Evert Santegoeds of all places en Herman Pleij bij de vooravond.quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds dat interviewtje kijken, lijkt me wel vermakelijk
Ze zijn er trouwens op basis van hun lichaamstaal achter gekomen (quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap niet waarom mensen daar hun kostbare tijd aan verprutsen.quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kijkt toch ook elke wedstrijd van Feyenoord?quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Snap niet waarom mensen daar hun kostbare tijd aan verprutsen.
Het uitgebreidere bericht was wel iets logischer. In bijv. Zuid-Afrika heb je dus shampoo voor krullend/donker haar en normaal haar. Dan moet je toch wel iets met de naamgeving.quote:
Ja.quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je kijkt toch ook elke wedstrijd van Feyenoord?
Of mensen met krullen nemen maar normaal haar.quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:18 schreef Adames het volgende:
[..]
Het uitgebreidere bericht was wel iets logischer. In bijv. Zuid-Afrika heb je dus shampoo voor krullend/donker haar en normaal haar. Dan moet je toch wel iets met de naamgeving.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |