Ooit op gestemd. Was wel benieuwd wie de ander was.quote:
Je moet er wat voor over hebben.quote:Op woensdag 10 maart 2021 15:59 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Zojuist mijn fallus schoongemaakt met deze doekjes. Brand erger dan tijgerbalsem.
Dit ter info.
quote:De Chilly Gel Intieme Wasemulsiel is speciaal ontwikkeld voor langdurige bescherming en natuurlijk frisheid van de intieme zone. Deze gel is zeepvrij en klinisch getest en geschikt voor dagelijks gebruik. De frisse formule verrijkt met natuurlijke menthol verkoelt, reinigt en helpt nare geurtjes te bestrijden.
Chili gel.quote:Op woensdag 10 maart 2021 15:59 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Zojuist mijn fallus schoongemaakt met deze doekjes. Brand erger dan tijgerbalsem.
Dit ter info.
Waarom zou je dat ook doen?quote:Op woensdag 10 maart 2021 15:59 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ter info.
In dit geval is geblocked worden meer iets dat voor je pleit.quote:Op woensdag 10 maart 2021 16:06 schreef maxi-mus het volgende:
You’re blocked
You can’t follow or see @:fvdemocratie’s Tweets. Learn more
CENSUUUR
Al die censuurroepers van FvD blokkeren mij altijd.quote:Op woensdag 10 maart 2021 16:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
In dit geval is geblocked worden meer iets dat voor je pleit.
Wat kinderachtig, godverdomme.quote:Op woensdag 10 maart 2021 16:06 schreef maxi-mus het volgende:
You’re blocked
You can’t follow or see @:fvdemocratie’s Tweets. Learn more
CENSUUUR
Voorlopig stelt dat corona geen flikker voor.quote:Op woensdag 10 maart 2021 16:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Like ontvangen van GGMM op een post in COR.
De post is vervolgens weggemod. Note ontvangen.
COR vaart zijn eigen koers.
Je maakt wat mee he
Blij dat ik nog heb kunnen liken voordat de post werd verwijderdquote:Op woensdag 10 maart 2021 16:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Je maakt wat mee he
Als je iets verwacht is het dan nog spontaan?quote:Op woensdag 10 maart 2021 16:09 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Vrouwtje is loops, verwacht weer een spontaan pijpbeurtje vandaag.
Wat was er zo verschrikkelijk dat het verwijderd moest worden?quote:Op woensdag 10 maart 2021 16:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Je maakt wat mee he
Dit bespreken we niet voor de schermen.quote:Op woensdag 10 maart 2021 16:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat was er zo verschrikkelijk dat het verwijderd moest worden?
LAAT ME MET RUSTquote:Op woensdag 10 maart 2021 16:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit bespreken we niet voor de schermen.
@:scrummie
quote:Op woensdag 10 maart 2021 16:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je iets verwacht is het dan nog spontaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |