Zou eerder Liverpool - Milan noemen dan. Of joenited-Bayernquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Liverpool - Barca en Depor - Milan vond ik wel mooi. En Monaco - Real op zich ook wel.
Mag jij vinden.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Geen voorkeur bij Liverpool v Barça, hoor.
Dat was binnen een wedstrijd. Dit is meer vanuit een kansloze positie toch terugkomen in de return. Hoewel dat voor het door jou geimpliceerde Ajax - Tottenham niet geldt natuurlijk.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zou eerder Liverpool - Milan noemen dan. Of joenited-Bayern
Ik vind Liverpool een vreselijke club. Met jezelf dwepen en dwepen kan op niets anders rekenen dan afkeuring van mijn zijde.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mag jij vinden.
Was een mooie comeback en die 4-0 was genot.
Jeroen Grueter.quote:
Wat gaat Hamstra doen bij Ajax?quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:27 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
(lol) lekker slim.
Wat is dat toch met die clubs tegenwoordig.
Stefan van StukTV.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ziet eruit als die knikkerautist Jelle.
Huh, welke functie is er vrij bij Ajax danquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:27 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
(lol) lekker slim.
Rechterhandje van Netto.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Andere vraagquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:27 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
(lol) lekker slim.
Lenglet ookquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ziet eruit als die knikkerautist Jelle.
De spelers inschrijven bij de CL/EL.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Andere vraag
Wat moet die Hamstra eigenlijk bij Ajax
Oh dit is al gevraagd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |