Mee eens...zorgt ook voor een betere doorstroming.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:27 schreef Mikeytt het volgende:
Huren zijn juist enorm laag. Bevries de middenhuur en zet in op de bouw van middensector woningen.
Wopke wilde wel lijsttrekker worden. De manier waarop hij het geworden is zegt heel veel.quote:Op woensdag 10 maart 2021 12:16 schreef Saboo het volgende:
Ik kreeg een beetje medelijden en vond Wopkes optreden een beetje pijnlijk.![]()
Helemaal als je bedenkt dat hij helemaal geen lijsttrekker wilde worden.
Sympathieke man, ondanks dat zijn ideeen anders zijn dan die van mij. Maar dit doet z'n image geen goed volgens mij. En aan alles straalt 'ie uit dat hij het zelf ook weet en ermee eens is.
Had ik, als sowieso geen CDA'er, toch liever Bokito de Jonge gezien of Pieter Omzigt.
Marijnissen doet het ook meer dan prima deze campagne.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:39 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik sta achter het standpunt van de SP wat dit betreft, maar Segers is wel een goed debatter.
Wordt even ongemakkelijk als 4 jaar geleden met die persoonlijke vraag van Baudet.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:48 schreef Mikeytt het volgende:
Kan niet wachten op de persoonlijke vragen morgen tussen premier Rutte en Geert
Ik denk nog weleens terug aan dat moment, cringequote:Op woensdag 10 maart 2021 22:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wordt even ongemakkelijk als 4 jaar geleden met die persoonlijke vraag van Baudet.
Dan ben ik ook voor afschaffing van eigen risico.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:49 schreef monkyyy het volgende:
Door de premies en/of belastingen te verhogen
Hoezo? Zorg is niet gratis.quote:Op woensdag 10 maart 2021 22:50 schreef Bill_Hillie het volgende:
Eigen risico is in essentie gewoon schandalig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |