'Seven (5) komt de trap af.'quote:Op maandag 21 juni 2021 23:14 schreef praadje het volgende:
Het nieuwe gezin,
https://www.parool.nl/ps/(...)ng-in-huis~b8e41e30/
Volgens mij zijn die al langer onder toezicht van de kinderbescherming wat ik begreep een tijdje geleden van buurtgenoten op FB. En die doen inderdaad niet meer mee. Gelukkig.quote:Op maandag 21 juni 2021 23:26 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik hoef alleen die vrouw met die annabolentokkie niet meer te zien, stuur daar eerst maar eens een kinderbescherking langs ipv een cameraploeg.
Tja. Ik reageer op wat ze op insta zetten. En dat is bij Sofie niet best. Evenals bij de familie Q.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 08:37 schreef amaranta het volgende:
Ik kwam eigenlijk alleen op het Vivaforum als er uitzendingen van EHV waren.
Dat gebash op de familie Nagelkerke vind ik echt verschrikkelijk. Zou het jammer vinden als dat hier ook zou gebeuren.
Dit klinkt als smullen 😁quote:Op maandag 21 juni 2021 23:52 schreef Ceviche het volgende:
[..]
'Seven (5) komt de trap af.'
En dan is dat ook al niet het zevende kind!![]()
Sowieso wel een bijeengeraapte verzameling namen, een deel kan zo in een kakkergezin, een deel helemaal niet
Is dat forum dicht of zo, of wat is er mee? Zag hier ook een subforum voor Viva wasquote:Op dinsdag 22 juni 2021 08:37 schreef amaranta het volgende:
Dat gebash op de familie Nagelkerke vind ik echt verschrikkelijk. Zou het jammer vinden als dat hier ook zou gebeuren.
Nog niet. Maar de stekker gaat er wel uit. Zo ook het blad zelf.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 10:26 schreef Allyo het volgende:
[..]
Is dat forum dicht of zo, of wat is er mee? Zag hier ook een subforum voor Viva was
@Sevenquote:Op maandag 21 juni 2021 23:52 schreef Ceviche het volgende:
[..]
'Seven (5) komt de trap af.'
En dan is dat ook al niet het zevende kind!![]()
Sowieso wel een bijeengeraapte verzameling namen, een deel kan zo in een kakkergezin, een deel helemaal niet
Echt?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 08:37 schreef amaranta het volgende:
Geen idee. Ik volg ze niet op Social media. Maar het EHV topic op Viva lijkt voornamelijk te gaan over het afkraken van Sofie en haar keuzes.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 11:06 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Echt?
Ik keek heeeeel soms de vlogs, maar vond er niet zoveel aan.
Verder toch een prima gezin? wat is er mis mee?
Ik lees er wel eens in dat topic mee, maar vind dat er best nogal veel negatief commentaar geleverd wordt over die familiequote:Op dinsdag 22 juni 2021 11:08 schreef amaranta het volgende:
[..]
Geen idee. Ik volg ze niet op Social media. Maar het EHV topic op Viva lijkt voornamelijk te gaan over het afkraken van Sofie en haar keuzes.
Maar, misschien zie ik dat verkeerd. Voor mij in ieder geval een reden om niet meer in dat topic te komen.
Ik volg sowieso geen enkel van de gezinnen trouwens. Vind het leuk om het te kijken als het op tv is en dan actief mee te posten. Maar verder niet zo echt
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:46 schreef Tegan het volgende:
Ik erger me nu wel dat het niet het zevende kind is. Bedankt diegene die dat zei.
Ze zijn altijd wel actief gebleven op hun Facebook, dus ik denk niet dat ze stopten omdat ze echt klaar waren met het laten zien van die vierling.quote:Op woensdag 23 juni 2021 08:03 schreef June. het volgende:
Ik dacht trouwens dat de Adema's niet meer wilden meedoen met het programma? Wat is er veranderd? Geld?
Die twee oudere zusjes hielpen ook erg veel. En 4 peuters houden ook wel elkaar bezig, terwijl 1 peuter vaak aandacht wil van de ouder.quote:Op woensdag 23 juni 2021 18:50 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ze zijn altijd wel actief gebleven op hun Facebook, dus ik denk niet dat ze stopten omdat ze echt klaar waren met het laten zien van die vierling.
Als ik zie hoeveel werk 1 peuter is kan ik me niet voorstellen hoe zwaar het is met 4 en een camera om je heen. Waarschijnlijk is hun leven nu in wat rustiger vaarwater en vinden ze het tijd voor een update.
Maar dat is een aanname.
Ze wilde wel doorgaan maar waren niet gevraagd. Anne zei toen dat ze het juist leuk had gevonden te laten zien hoe de vierling naar school ging.quote:Op woensdag 23 juni 2021 08:03 schreef June. het volgende:
Ik dacht trouwens dat de Adema's niet meer wilden meedoen met het programma? Wat is er veranderd? Geld?
En? Een broer?quote:Op maandag 28 juni 2021 18:34 schreef purebliss het volgende:
De baby van de familie Jelies is geboren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |