maak daar maar enkelvoud vanquote:Op dinsdag 9 maart 2021 23:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb het idee dat bepaalde lieden de arbiter van dienst niet perfect vinden.
Oh lol de 1e die die amateur prima vindt fluiten. Vast Porto fan.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 23:15 schreef T3hTommay het volgende:
Kuipers fluit een uitstekende wedstrijd.
Kuipers niet. Die kan er niks van.quote:
Ik denk dat het komt omdat ie stiekem voor Porto is! Hij lijkt ook steeds wel erg voor Porto te fluiten.quote:
HIj heeft dan ook een blauw truitje aan!quote:Op dinsdag 9 maart 2021 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat het komt omdat ie stiekem voor Porto is! Hij lijkt ook steeds wel erg voor Porto te fluiten.
Budget harry piekema @Cocoquote:Op dinsdag 9 maart 2021 23:18 schreef -XOR- het volgende:
Dit was natuurlijk gewoon een strafschop maar die poor man's Harry Piekema durft niet.
Je krijgt z'n ma er gratis bij.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rabiot is echt een vreselijke speler.
Samen met Cuadrado op te halen!quote:Op dinsdag 9 maart 2021 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rabiot is echt een vreselijke speler.
geldt dit ook voor Zakaria Aboukhlalquote:
quote:Op dinsdag 9 maart 2021 23:16 schreef Enawh het volgende:
Hehe Pepe die klaagt over trappende beweging
Dan weet jij meer dan ik.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 23:21 schreef -XOR- het volgende:
[..]
geldt dit ook voor Zakaria Aboukhlal![]()
![]()
?
(ik vraag dit voor een vriend)
Natuurlijk kan er wel een halve banaan in. Je moet je krachten wel aanvullen na 105 minutenquote:Op dinsdag 9 maart 2021 23:21 schreef KingRoland het volgende:
Banaan? Dat eten ze toch niet als ze gaan rusten. Alleen drinken
12 hele dagen nog om me daar niet druk over te maken.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben jullie ook al zo'n zin in de interlands?
Hopelijk geen toeter turken.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben jullie ook al zo'n zin in de interlands?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |