Nou ja, het hangt van het karakter van de man af, dus als hij er vrede mee heeft prima. Mij niet gezienquote:
Ofcoursequote:Op dinsdag 9 maart 2021 20:59 schreef Yaku het volgende:
Dus andersom zou het ook kunnen? Als metselaar -> financieel manager worden?
Haha, mijn gedachtequote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:00 schreef amaranta het volgende:
Die fluit. Ik sloeg er z’n harses mee in.
Hoezo omdat hij voor de kinderen zorgt?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:01 schreef golfer het volgende:
Die Ton is wel lulletje rosenwater vergeleken bij haar.
Hoezo dat dan weer?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:01 schreef golfer het volgende:
Die Ton is wel lulletje rozenwater vergeleken bij haar.
Ik was daar niet eens naartoe gegaan......bananenlandjequote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:02 schreef Yaku het volgende:
Ik had na twee jaar gezegd van f*ck it, ik ga naar huis
quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:06 schreef Szura het volgende:
Benieuwd welk addertje hier onder het gras zit, met je woningruil
Toch zou je verwachten dat zij wel wat zakelijk inzicht heeft.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:08 schreef Snowsquall het volgende:
Ze gaan zich weer laten foppen.........domme Hollanders ook, trappen overal in!
Alleen die instanties kun je niet sturen.....dat inzicht hebben ze blijkbaar niet.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch zou je verwachten dat zij wel wat zakelijk inzicht heeft.
Er komt vast ooit een deel twee ofzo of ze gaan terug naar NL.quote:
Welnee, in de laatste minuut is alles klaarquote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Er komt vast ooit een deel twee ofzo of ze gaan terug naar NL.
Precies dit. Maar wel Europees geld vragenquote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:14 schreef KennyPowers het volgende:
JA ALS ZE ZOUDEN WERKEN HAD JE MISSCHIEN DIE VERGUNNINGEN
quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:15 schreef Snowsquall het volgende:
Nu hebben ze tijd voor het gezin ja, omdat de rest niet klaar is!! anders had je geen tijd
quote:En dan hebben we recentelijk ook nog een flat in El Campello aangeschaft. Daar zijn we lekker aan het schoonmaken en opknappen, zodat ook die locatie binnenkort verhuurd kan gaan worden. We hopen dat we daar wat inkomsten uit kunnen genereren. Het is een flat met drie slaapkamers en een heerlijk balkon in de hoofdstraat, hemelsbreed op 100 meter van het zandstrand.
onlyfans?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:17 schreef Breekfast het volgende:
Maar hoe overbrug je 4 jaar zonder inkomsten? Die tijdelijke baantjes van haar in Nederland zijn toch niet voldoende om daar zo 4 jaar mee rond te komen?
Ze hadden een leuke villa in Nederland staan.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:17 schreef Breekfast het volgende:
Maar hoe overbrug je 4 jaar zonder inkomsten? Die tijdelijke baantjes van haar in Nederland zijn toch niet voldoende om daar zo 4 jaar mee rond te komen?
Kennelijk wel. En om er nog een appartement bij te kopen ook...quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:17 schreef Breekfast het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |