quote:Op dinsdag 9 maart 2021 19:28 schreef Koffieplanter het volgende:
[ twitter ]
Wie heeft het hele artikel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
quote:Op dinsdag 9 maart 2021 19:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]Net zo'n slapzak als Azarkan, jammer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
Waarom houdt de tiran niet van journalisten? Niet omdat die de waarheid najagen, maar omdat ze hem tegenspreken.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 19:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Net zo'n slapzak als Azarkan, jammer.
quote:Op dinsdag 9 maart 2021 19:38 schreef Koffieplanter het volgende:
Wie is Bart Vriends en wat doet hij bij Eus?
Leuke jongen.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 19:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
(voetbalt nu bij Sparta en is co-host van de Cor Potcast)
Dit is wel begrijpelijker, met dat debat van Pauw op dezelfde avond.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 19:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zie de spoiler van Stijn, dat aanbod is gedaan maar Greetje had er geen zin in. We zullen het nooit hardop horen, maar die is bang om door de blender gehaald te worden.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 19:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit is wel begrijpelijker, met dat debat van Pauw op dezelfde avond.
Hoop wel dat ze hem nog een andere avond aanbieden.
Ah, dan is het officieel een lafaard.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 19:45 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zie de spoiler van Stijn, dat aanbod is gedaan maar Greetje had er geen zin in. We zullen het nooit hardop horen, maar die is bang om door de blender gehaald te worden.
Joost Oranje, hoofdredacteur Nieuwsuurquote:Op dinsdag 9 maart 2021 19:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Nee dit kan niet.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 19:38 schreef Koffieplanter het volgende:
Wie is Bart Vriends en wat doet hij bij Eus?
Pauw zou m ook moeten afzeggen, dit soort shoppen in je mediamomentjes moet je niet belonen als PO.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 19:45 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zie de spoiler van Stijn, dat aanbod is gedaan maar Greetje had er geen zin in. We zullen het nooit hardop horen, maar die is bang om door de blender gehaald te worden.
En dan Ouwehand vs Rutte?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:22 schreef VoMy het volgende:
[..]
Pauw zou m ook moeten afzeggen, dit soort shoppen in je mediamomentjes moet je niet belonen als PO.
Dat lijkt me nou eens goed. Korte termijnpragmatisme vs de lange termijn. Geert Wilders, Thierry Baudet, Eerdmans, al die rechtse charlatans worden door de publieke omroep elke keer weer de mogelijkheid geboden om vrijwel onweersproken in talkshows hun bagger te verkondigen, want bij tegenspraak komen ze niet opdagen. Het is wel een keer klaar toch, laat Wilders verrekken, nodig hem gewoon nergens voor uit. Achterlijke laffe gedrag van m.quote:
Kan Geert weer mooi in de slachtofferrol kruipen.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:36 schreef VoMy het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou eens goed. Korte termijnpragmatisme vs de lange termijn. Geert Wilders, Thierry Baudet, Eerdmans, al die rechtse charlatans worden door de publieke omroep elke keer weer de mogelijkheid geboden om vrijwel onweersproken in talkshows hun bagger te verkondigen, want bij tegenspraak komen ze niet opdagen. Het is wel een keer klaar toch, laat Wilders verrekken, nodig hem gewoon nergens voor uit. Achterlijke laffe gedrag van m.
Dat is wel het format ja. Wel prima toch?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:43 schreef Slobeend het volgende:
Nieuwsuur wil elke lijsttrekker neersabelen geloof ik.
Waarvan dan? Slimste Mens kijk ik niet, namelijk.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Bart Vriends behoor je wel te kennen als man van de wereld.
Ik vind het jammer dat het niet puur inhoudelijk is. Pak de zwakke punten uit het verkiezingsprogramma aan en focus niet op irrelevante beeldvorming en lokale kwesties.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat is wel het format ja. Wel prima toch?
Hij is wel eens bij M. en Op1 geweest volgens mij.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:51 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Waarvan dan? Slimste Mens kijk ik niet, namelijk.
Soms een beetje vergezocht vind ik, maar Kaag wel flink in het nauw nu.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat is wel het format ja. Wel prima toch?
Foeballe en dat fragment uit DWDD dat net langskwam.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:51 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Waarvan dan? Slimste Mens kijk ik niet, namelijk.
Jammer dat Nieuwsuur zo beperkt is in de zendtijd, dit begon net leuk te worden. Ze gaan wel echt all out hoor, jeetje.quote:
Hier hebben mensen over nagedacht, over vergaderd en vervolgens geoefend en uitgevoerd. Dit is geen ongelukje, dit is moord met voorbedachten rade.quote:
Moord is altijd met voorbedachten rade.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:27 schreef Aguero het volgende:
[..]
Hier hebben mensen over nagedacht, over vergaderd en vervolgens geoefend en uitgevoerd. Dit is geen ongelukje, dit is moord met voorbedachten rade.
Ik kan er ook niks aan doen dat dat de uitdrukking is.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Moord is altijd met voorbedachten rade.
Heb je het ook altijd over nat water en groen gras?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:39 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aan doen dat dat de uitdrukking is.
Gras kan ook geel zijn, en onze vrienden van Vacansoleil-DCM hebben daar wat voor:quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heb je het ook altijd over nat water en groen gras?
Wat zou Daan Luijkx tegenwoordig doen?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:49 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Gras kan ook geel zijn, en onze vrienden van Vacansoleil-DCM hebben daar wat voor:
https://dcm-info.nl/hobby/video/1581/snel-een-beschadigde-of-gele-gazon-herstellen-dcm-gazonstart
Om heel eerlijk te zijn vind ik Klaver an sich geen slechte spreker.quote:
Kijk op zijn linktin: https://www.linkedin.com/in/daan-luijkx-15935634/quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat zou Daan Luijkx tegenwoordig doen?
Die laatste link is kaputt.quote:STL Pro Cycling was the license holder for the Vacansoleil-DCM Pro Cycling Team. After five years the title sponsors reached their goals and I decided to start a quest for new title sponsors. In 2014 I will be looking for partners who match my ambition and look to use professional cycling in their marketingmix. If you are interested to talk about a potential partnership feel free to contact me. More information on this quest can be found on http://www.stlprocycling.com.
Is dat niet een nieuw typetje van Wendy van Dijk ofzo?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 23:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
50plus-rel gaat gewoon lekker verder bij Op1
Nooit saai daar
Soort van..quote:Op dinsdag 9 maart 2021 23:21 schreef noodgang het volgende:
[..]
Is dat niet een nieuw typetje van Wendy van Dijk ofzo?
Alleen als het noodzakelijk vereist is.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heb je het ook altijd over nat water en groen gras?
SHO is een paar deuren verderop.quote:Op woensdag 10 maart 2021 08:34 schreef maxi-mus het volgende:
Ach, Monique en Dreetje Hazes zijn wederom uit elkaar.
Leontien is geroerd door het nieuwe nummer van Marco.quote:Op woensdag 10 maart 2021 08:34 schreef maxi-mus het volgende:
Ach, Monique en Dreetje Hazes zijn wederom uit elkaar.
Ja dat is een goed punt. Volgens mij hebben ze het verhaal van Pietertje over de kritische tegenmacht iets te serieus genomen.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat het niet puur inhoudelijk is. Pak de zwakke punten uit het verkiezingsprogramma aan en focus niet op irrelevante beeldvorming en lokale kwesties.
Leontine, de bedrogen ex, had het al gehoord en liet via de sociale media weten: „Echt prachtig, lieverd. Het raakt me. Zo mooi, puur en liefdevol. Trots op jullie.” Ze had veel letters van zinnen omgedraaid bij Het Rad van Fortuin, maar zulke mooie zinnen had ze nog nooit gelezen. Als je zo in de wedstrijd zit, ervaar je het misschien ook wel als mooi dat je huwelijk door je ex op televisie wordt besproken. Met zijn goede vriendin Linda, bij wie, het zal de gekke coronatijd zijn, er qua goedkoop sentiment toch ook geen rem op lijkt te zitten.quote:Op woensdag 10 maart 2021 09:48 schreef VoMy het volgende:
[..]
Leontien is geroerd door het nieuwe nummer van Marco.
Iedereen wordt op pijnbank gelegd daar. Waarom zouden ze Kaag lief gaan behandelen... Selectieve verontwaardigingquote:Op woensdag 10 maart 2021 10:11 schreef Koffieplanter het volgende:
[ twitter ]
De altijd ziedende Kees is weer eens ziedend.
Gelachen en genoten. Juventus-fans die klagen over de arbitrage, altijd genot.quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:23 schreef maxi-mus het volgende:
Bianconeri die schuimbekkend op alles en iedereen los gaat na wederom een uitschakeling van Juventus, erg leuke rubriek.
Daarmee kan z'n punt nog wel terecht zijn.quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Iedereen wordt op pijnbank gelegd daar. Waarom zouden ze Kaag lief gaan behandelen... Selectieve verontwaardiging
quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:32 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Gelachen en genoten. Juventus-fans die klagen over de arbitrage, altijd genot.
Enigszins verontrustend dat het helaas geen act lijkt te zijn, bezuinigingen op de GGD mogen we niet spottend over doen.
Ja wellicht. Maar ja Nieuwsuur heeft natuurlijk geen hele avond de tijd om alle punten te gaan behandelen. Dan is het aan de redactie om hier keuzes in te maken. Ik kan me niet voorstellen dat ze bewust een partij harder aanpakken dan een ander. D66 heeft wel veel dingen waar ze in zijn gedraaid of hebben opgegeven dus wellicht dat er meer te noemen valtquote:Op woensdag 10 maart 2021 10:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Daarmee kan z'n punt nog wel terecht zijn.
quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vanavond en overmorgen lijkt me trouwens het meest interessant met Wopke en Mark. Wellicht dat Mark eindelijk goed wordt aangepakt
Hoop doet levenquote:
Viel wel mee vond ik. Al zie je duidelijk dat Klaver stuk langer in politiek zit en stuk meer weet over allerlei dossiers.quote:
Verbaasde mij ook ja, had in de eerste plaats toch GroenLinks of PvdA verwacht. De kans lijkt ook wel groot dat een stem op D'66 indirect een stem op de VVD betekent.quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zit nu Nieuwsuur te kijken. D66-achterban wil met VVD in kabinet
Dit kan niet
Ik heb niet de indruk dat je gisteren gekeken hebt. Hij zegt ook niet dat D66 harder wordt aangepakt dan andere partijen. Nieuwsuur maakt er een inquisitie van waar er allerlei zaken bijgehaald worden (gisteren over haar ministerschap en Syrië), en ze krijgen vervolgens weinig tijd om op die complexe zaken te reageren. Het levert wel spannende televisie op.quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja wellicht. Maar ja Nieuwsuur heeft natuurlijk geen hele avond de tijd om alle punten te gaan behandelen. Dan is het aan de redactie om hier keuzes in te maken. Ik kan me niet voorstellen dat ze bewust een partij harder aanpakken dan een ander. D66 heeft wel veel dingen waar ze in zijn gedraaid of hebben opgegeven dus wellicht dat er meer te noemen valt
quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:53 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb niet de indruk dat je gisteren gekeken hebt.
quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit kan niet
Ik was bang voor extreme cringe maar ik vind het eigenlijk wel een vertederend filmpje.quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:36 schreef Slobeend het volgende:
Ik steun de boodschap maar dit soort fillempjes zijn altijd cringe
[ twitter ]
Rutte gaat laten zien hoe je koninklijk overeind blijft bij zo'n inquisitie. Geen enkel probleem.quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vanavond en overmorgen lijkt me trouwens het meest interessant met Wopke en Mark. Wellicht dat Mark eindelijk goed wordt aangepakt
De conservatieve houding van dit soort fossielen over het drugsbeleid stoort me gigantisch. Vaak komen figuren als Grapperhaus niet verder dan rotzooi, troep of rommel, maar vinden ze het de normaalste zaak van de wereld dat alcohol en tabak in een supermarkt of all places gewoon op ooghoogte in de schappen ligt, terwijl die twee dingen veel verslavender zijn dan een pilletje xtc. We zouden juist méér moeten legaliseren. Dat is goed voor de economie, goed voor de kwaliteit en goed voor de afname in criminaliteit.quote:
Ook niet de minsten. Samen tegen Coraquote:Op woensdag 10 maart 2021 10:57 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ik was bang voor extreme cringe maar ik vind het eigenlijk wel een vertederend filmpje.
Heel jammer inderdaad.quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit kan niet
Zou je nog wel CDA stemmen?quote:Op woensdag 10 maart 2021 11:06 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De conservatieve houding van dit soort fossielen over het drugsbeleid stoort me gigantisch. Vaak komen figuren als Grapperhaus niet verder dan rotzooi, troep of rommel, maar vinden ze het de normaalste zaak van de wereld dat alcohol en tabak in een supermarkt of all places gewoon op ooghoogte in de schappen ligt, terwijl die twee dingen veel verslavender zijn dan een pilletje xtc. We zouden juist méér moeten legaliseren. Dat is goed voor de economie, goed voor de kwaliteit en goed voor de afname in criminaliteit.
Progressief is natuurlijk niet hetzelfde als sociaal-democratisch.quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Verbaasde mij ook ja, had in de eerste plaats toch GroenLinks of PvdA verwacht. De kans lijkt ook wel groot dat een stem op D'66 indirect een stem op de VVD betekent.
Volgens mij is de Piratenpartij de enige partij voor een écht liberaal drugsbeleid, en die gaan alweer geen zetel halen.quote:Op woensdag 10 maart 2021 11:06 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De conservatieve houding van dit soort fossielen over het drugsbeleid stoort me gigantisch. Vaak komen figuren als Grapperhaus niet verder dan rotzooi, troep of rommel, maar vinden ze het de normaalste zaak van de wereld dat alcohol en tabak in een supermarkt of all places gewoon op ooghoogte in de schappen ligt, terwijl die twee dingen veel verslavender zijn dan een pilletje xtc. We zouden juist méér moeten legaliseren. Dat is goed voor de economie, goed voor de kwaliteit en goed voor de afname in criminaliteit.
En stem op Omtzigt is een stem op Hoekstra. Pietertje komt ook zonder jouw stem wel in de kamerquote:Op woensdag 10 maart 2021 11:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik stem Omtzigt, niet CDA. Dat gezegd hebbende: [ afbeelding ]
Een stem op Pieter is een stem op Pieter. We gaan Wopke verpletteren en na 17 maart is Pieter #1.quote:Op woensdag 10 maart 2021 11:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En stem op Omtzigt is een stem op Hoekstra. Pietertje komt ook zonder jouw stem wel in de kamer
Nieuwsuur: Jullie hebben niks van jullie kroonjuwelen waargemaakt. Wat hebben jullie in hemelsnaam die vier jaar gedaan in het kabinet..?quote:Op woensdag 10 maart 2021 10:53 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik heb niet de indruk dat je gisteren gekeken hebt. Hij zegt ook niet dat D66 harder wordt aangepakt dan andere partijen. Nieuwsuur maakt er een inquisitie van waar er allerlei zaken bijgehaald worden (gisteren over haar ministerschap en Syrië), en ze krijgen vervolgens weinig tijd om op die complexe zaken te reageren. Het levert wel spannende televisie op.
Beetje naïef dit. Als zelfs nu Pietertje wordt gepasseerd, dan wordt Pietertje altijd gepasseerd.quote:Op woensdag 10 maart 2021 11:28 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Een stem op Pieter is een stem op Pieter. We gaan Wopke verpletteren en na 17 maart is Pieter #1.
Een stem op Pieter is vooral een stem geweest op JP Balkenende, Camiel Eurlings, Maxime Verhagen, Henk Bleker, Sybrand Buma, etcetera.quote:Op woensdag 10 maart 2021 11:28 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Een stem op Pieter is een stem op Pieter. We gaan Wopke verpletteren en na 17 maart is Pieter #1.
Hetzelfde kan je zeggen over Vormer.quote:Op woensdag 10 maart 2021 11:25 schreef maxi-mus het volgende:
Van Persie is dan ook van mening dat de rol van Toornstra bij Oranje veel groter had kunnen zijn: 'In het Nederlands elftal is zijn serie interlands beperkt gebleven tot vier stuks. Je moet daar een beetje geluk mee hebben, of een trainer het in zo’n type speler ziet zitten. Ik denk niet dat hij een eerlijke kans heeft gehad. Hij heeft nooit een serie wedstrijden achter elkaar mogen spelen. Dat heeft een beetje buiten zijn macht gelegen. Maar hij had zomaar 25 interlands kunnen halen als dat wel was gebeurd.'
Robin is een stevige drinker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |