Ik hoop dat ze alsnog degraderen; de kneuzen.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:02 schreef tong80 het volgende:
Trouwens, ik gun Feyenoord wel zo'n trainer. Niveau zoekt niveau.
En daar komt de aap uit de mouw.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:02 schreef tong80 het volgende:
Het gaat hier over de coach die bij het WK94 Ruud Gullit thuis liet.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:05 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze alsnog degraderen; de kneuzen.
15 jaar eerste elftal NIVO Sparta. Vanaf m'n 15e. Daarvoor zo'n 500 doelpunten gemaakt in de jeugd. Had meer ingezeten zonder blessures.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:06 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En daar komt de aap uit de mouw.
Even ter vergelijking: wat heb jij gepresteerd op voetbalniveau?
Niks dus in vergelijking met Dick Advocaat. Met andere woorden: lekker vanaf de zijlijn blèren.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
15 jaar eerste elftal NIVO Sparta. Vanaf m'n 15e. Daarvoor zo'n 500 doelpunten gemaakt in de jeugd. Had meer ingezeten zonder blessures.
Ik blèr niet. Makkelijk de user te pakken en bij een relevant antwoord, nog net kunnen dissen. Advocaat was belabberde voetballer.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:14 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Niks dus in vergelijking met Dick Advocaat. Met andere woorden: lekker vanaf de zijlijn blèren.
Je blèrt wel. Ongefundeerde rant tegen Advocaat.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik blèr niet. Makkelijk de user te pakken en bij een relevant antwoord, nog net kunnen dissen. Advocaat was belabberde voetballer.
Enjoy je medestanders met de oogkleppen op
Hoe laat-ie Feyenoord achter ?
Zou ik ook doen als Feijenoorder. Al over het verlies van Mario Been, Leo Beenhakker cor van der Gijp en Jorien heen. Omarm een amoebe. Later zal je me gelijk geven.quote:
Op taalfouten letten als voetbalhoogeling.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zou ik ook doen als Feijenoorder. Al over het verlies van Mario Been, Leo Beenhakker cor van der Gijp en Jorien heen. Omarm een amoebe. Later zal je me gelijk geven.
Klopt.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zou ik ook doen als Feijenoorder. Al over het verlies van Mario Been, Leo Beenhakker cor van der Gijp en Jorien heen. Omarm een amoebe. Later zal je me gelijk geven.
Heb je gelijk in. Verkeerd opgevoed.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt.
Feyenoord is een club voor losers. Eigenlijk support je dus de verkeerde club.
In alles heb je gelijk. Ik zou echter nooit een user aanvallen als persoon Dat ontstijgt mijn ere-gevoel.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:38 schreef Caland het volgende:
Dickie heeft over het algemeen meer bereikt dan een alcoholist van eind 50 die de was nog laat doen door zijn moeder en zijn eten dagelijks laat bezorgen door een organisatie die normaal gesproken alleen dementerenden bedienen.
Dus ga je maar achter iemand aan die zich niet kan verdedigen.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
In alles heb je gelijk. Ik zou echter nooit een user aanvallen als persoon Dat ontstijgt mijn ere-gevoel.
Zullen we het VBL maar sluiten dan?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:42 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus ga je maar achter iemand aan die zich niet kan verdedigen.
quote:Op dinsdag 9 maart 2021 12:56 schreef tong80 het volgende:Knuffelbaar? Omdat-ie bij Feyenoord geen talent laat doorbreken of omdat-ie Feyenoord behoed heeft voor degradatie? Niet één trainer die zo heeft mogen falen als bondscoach. De grootverdiener. Destructief voor het Nederlandse voetbal. De opvolger van Advocaat heeft heel wat puin te ruimen. Ik ben niet tegen Feyenoord. Ben tegen zo'n derderangs Michels. Ook overschat en op zoek naar meer geld.
Tja..quote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:02 schreef tong80 het volgende:
Alles wat ik over Feyenoord zeg wordt als negatief gezien.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het ging hier prima hoor, tot jij begon te zeiken.
quote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:38 schreef Caland het volgende:
Dickie heeft over het algemeen meer bereikt dan een alcoholist van eind 50 die de was nog laat doen door zijn moeder en zijn eten dagelijks laat bezorgen door een organisatie die normaal gesproken alleen dementerenden bedienen.
quote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alles wat ik over Feyenoord zeg wordt als negatief gezien.
Al een dak boven je hoofd ?
Je bent de ultieme meeloperquote:
Hij heeft meer gewonnen dan 99% van de trainers.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je bent de ultieme meeloper
Verder heeft Advocaat niks bereikt en bestempelt-ie Feyenoord als sub-topper.
Welke trainersquote:Op dinsdag 9 maart 2021 14:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij heeft meer gewonnen dan 99% van de trainers.
Noem maar eens 1 trainer die nu in Nederland werkt en meer prijzen heeft gewonnen.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 14:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Welke trainers
Hij is een voetnoot. Rangers ?
Ik denk dat jij daar het antwoord op de vraag geeft. Advocaat is een innemende oude man, waar de andere coaches van de top-3 de laatste tijd meer overkomen als kil, sociaal minder vaardig, betweterig (en minder ervaren, dus ze moeten al bij voorbaat hun kop houden).quote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:52 schreef AFCNiels het volgende:
Mooi toch dat enthousiasme op zijn leeftijd.
Dat is het probleemquote:Op dinsdag 9 maart 2021 14:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Noem maar eens 1 trainer die nu in Nederland werkt en meer prijzen heeft gewonnen.
Toen hij het overnam van Jaap Stam, was het een behoorlijke puinzooi, en gaf niemand meer 1 rooie cent op een acceptable seizoen. Hij heeft met beperkte middelen toch nog redelijk wat punten behaald.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 14:00 schreef tong80 het volgende:
Feyenoorders op FOK! omhelzen hem nu als hun God. Straks weer een nieuwe coach. Heerlijk
Ik omhels 'm helemaal niet als een god, en ik vind het jammer dat hij niet door selecteert met de jeugd.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 14:00 schreef tong80 het volgende:
Feyenoorders op FOK! omhelzen hem nu als hun God. Straks weer een nieuwe coach. Heerlijk
Omdat ik lach om een grap die ik wel grappig vind in tegenstelling tot jouw kuttopics?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je bent de ultieme meeloper
Verder heeft Advocaat niks bereikt en bestempelt-ie Feyenoord als sub-topper.
Advocaat was de eerste met de kilheid. Ach erme, toen ie door van Hanegem en Jan Mulder weerwoord kreeg.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 14:05 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Ik denk dat jij daar het antwoord op de vraag geeft. Advocaat is een innemende oude man, waar de andere coaches van de top-3 de laatste tijd meer overkomen als kil, sociaal minder vaardig, betweterig (en minder ervaren, dus ze moeten al bij voorbaat hun kop houden).
Noem ze maar op: ten Hag, van Bommel, Schmidt, Stam.
De pers laat zich enorm door dit soort sentimenten leiden tegenwoordig, dankzij prutsers zoals zo'n Joep Schreuder. Met journalistiek heeft het weinig meer te maken.
Punten sprokkelen heet dat. Met betonvoetbal Even in de aanval in een wedstrijd en het ging mis. Succes met het vernietigen van 20 miljoen voor Jörgensen.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 14:07 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Toen hij het overnam van Jaap Stam, was het een behoorlijke puinzooi, en gaf niemand meer 1 rooie cent op een acceptable seizoen. Hij heeft met beperkte middelen toch nog redelijk wat punten behaald.
(Zeg ik dus als niet-Feyenoorder)
Dat heeft erg weinig met Advocaat te maken.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 14:13 schreef tong80 het volgende:
Succes met het vernietigen van 20 miljoen voor Jörgensen.
Twee trainers die het Nederlandse voetbal verlogenden.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 14:11 schreef DonRaja het volgende:
Advocaat is een prima troubleshooter. Dat zorgt er gelijk voor dat hij een beperkte houdbaarheidsdatum heeft bij een club. Ik vond bijvoorbeeld Hiddink ook zo'n trainer, erg goed in 1 aspect en daarop een aardige carriere gebouwd.
Een goede trainer zet zo'n speler weer op de railsquote:Op dinsdag 9 maart 2021 14:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat heeft erg weinig met Advocaat te maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |