SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bij mijn ikea mogen 1200 mensen tegelijk binnen vanwege het aantal vierkante metersquote:Op maandag 8 maart 2021 19:54 schreef bitterbal het volgende:
ik denk een ikea heeft te maken met zoveel vierkante meters dat zij bij de grens van 50 aankomen
gewoon normale dag dus :pquote:Op maandag 8 maart 2021 19:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij mijn ikea mogen 1200 mensen tegelijk binnen vanwege het aantal vierkante meters
Kapen doen we hier niet aan, tenzij Buda na 3 minuten nog niet geopend heeft want dat zit ie weer te slapenquote:
Wat is dit voor goddelijks?quote:Op maandag 8 maart 2021 19:56 schreef LTVDK het volgende:
@:bitterbal https://www.aldi.nl/onze-(...)851-1-0.article.html
quote:Op maandag 8 maart 2021 19:56 schreef CherryLips het volgende:
Ben lid van een lokale groep op Facebook met foto's van vroeger. Komt er ineens een foto langs met m'n opa op de achtergrondhij is 20 jaar geleden overleden. Echt heel maf.
quote:
quote:Een mini pizza in de vorm van een donut. Keuze uit margherita en salami.
quote:Op maandag 8 maart 2021 19:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kapen doen we hier niet aan, tenzij Buda na 3 minuten nog niet geopend heeft want dat zit ie weer te slapen
Wat leukquote:Op maandag 8 maart 2021 19:56 schreef CherryLips het volgende:
Ben lid van een lokale groep op Facebook met foto's van vroeger. Komt er ineens een foto langs met m'n opa op de achtergrondhij is 20 jaar geleden overleden. Echt heel maf.
Ik heb de Skyr Creamy deze week als persoonlijke bonus met 50%quote:
Ik schnitzelsquote:Op maandag 8 maart 2021 19:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb de Skyr Creamy deze week als persoonlijke bonus met 50%
Ja die heb ik ookquote:
Ik twijfelde nog want je ziet hem van de zijkant en het is al zo lang geleden. Maar m'n moeder ziet dat natuurlijk beter.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat leuk![]()
Ik mis mijn opa nog wel eens, hij haalde altijd geintjes uitEn wilde bij Risk om de een of andere reden altijd de meest opvallende kleur (geel), en was dan verbaasd dat iedereen hem steeds op het oog had
Dat is leuk om te lezenquote:Op maandag 8 maart 2021 20:01 schreef CherryLips het volgende:
Laatst ook, foto van de oude zaak van m'n familie. Allemaal positieve berichten eronder dat het zulke aardige mensen waren en dat ze echt de tijd voor je namen. Dat ging dan dus over m'n grootouders en ouders
quote:Op maandag 8 maart 2021 19:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kapen doen we hier niet aan, tenzij Buda na 3 minuten nog niet geopend heeft want dat zit ie weer te slapen
ah kan je extra inslaanquote:Op maandag 8 maart 2021 19:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had deze week spek in mijn persoonlijke bonusbox
tja ik heb geen schnitzels in de bonusbox.quote:
Hmmm, dat zou ik ook wel nuttig vinden. Vorige week had ik alleen wijn, terwijl ik dat nooit drinkquote:Op maandag 8 maart 2021 20:05 schreef mschol het volgende:
[..]
tja ik heb geen schnitzels in de bonusbox.
veel schoonmaakdingen (toiletpapier, keukenpapier, van die toiletblokken enzo)
quote:Op maandag 8 maart 2021 20:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vanmiddag een lekker stukje kaas genoten
Uitprinten en ophangen.quote:Op maandag 8 maart 2021 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Holy shit dudeLife goals
![]()
[ afbeelding ]
Om in te lijstenquote:Op maandag 8 maart 2021 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Holy shit dudeLife goals
![]()
[ afbeelding ]
Slaap lekker Kwitjequote:Op maandag 8 maart 2021 20:13 schreef kwiwi het volgende:
Ik ga m'n bedje in de highlands eens opzoeken
*checkt brugquote:Op maandag 8 maart 2021 21:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien heb ej ze wel buitengesloten?
misschien hebben ze ergens een geheim feestje?quote:Op maandag 8 maart 2021 21:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is NL weg en alleen de Haaglanden over?
en zijn wij gewoon niet uitgenodigdquote:Op maandag 8 maart 2021 21:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien hebben ze ergens een geheim feestje?
Afscheidsfeestje van UitStraling.quote:Op maandag 8 maart 2021 21:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien hebben ze ergens een geheim feestje?
Daar had ik ook bij willen zijnquote:Op maandag 8 maart 2021 21:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Afscheidsfeestje van UitStraling.
wtfquote:Op maandag 8 maart 2021 21:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Afscheidsfeestje van UitStraling.
quote:Op maandag 8 maart 2021 21:41 schreef FranticDJ het volgende:
is ie nu wel weg dan?
ipv dat gedramaqueen/aandachtsgehoereer van gisteren?
trok ie het niet meer? hue huequote:
Bruna?quote:Op maandag 8 maart 2021 21:53 schreef RockNijntje het volgende:
Dag wijze mensen ik kom voor jullie raad.
Weet een van jullie waar ik in deze tijd zo'n A4-envelop met bubbelfolie kan kopen? Het liefst niet online, want dan moet het in bulk en met verzendkosten en duurt het lang voor 'ie er is. De HEMA heeft ze niet. Zijn ze te koop bij pakketpunten? Primera?
nog nooit gekocht eigenlijk, die enkele keer dat ik het eens nodig had kreeg ik hem op m'n werk meequote:Op maandag 8 maart 2021 21:53 schreef RockNijntje het volgende:
Weet een van jullie waar ik in deze tijd zo'n A4-envelop met bubbelfolie kan kopen? Het liefst niet online, want dan moet het in bulk en met verzendkosten en duurt het lang voor 'ie er is. De HEMA heeft ze niet. Zijn ze te koop bij pakketpunten? Primera?
quote:Op maandag 8 maart 2021 21:53 schreef RockNijntje het volgende:
Helaas alleen per 100quote:
Ja dit zou ik normaal ook doen maar ik ben al sinds augustus niet meer op kantoor geweestquote:Op maandag 8 maart 2021 21:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nog nooit gekocht eigenlijk, die enkele keer dat ik het eens nodig had kreeg ik hem op m'n werk mee
Dan ga ik het morgen eens proberen, dank je!quote:Op maandag 8 maart 2021 21:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Primera/ieder willekeurig 'postwinkeltje' annex pakketpuntwaar je bv ook de pakketdoosjes van postnl kan halen (voor oa brievenbuspakjes etc.)
Rij ff langs kantoor danquote:Op maandag 8 maart 2021 21:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Helaas alleen per 100.
[..]
Ja dit zou ik normaal ook doen maar ik ben al sinds augustus niet meer op kantoor geweest...
[..]
Dan ga ik het morgen eens proberen, dank je!
ik sinds maart vorig jaar een keer of 20 in totaal, meeste keren afgelopen zomer. Laatste keer daar was 24/12quote:Op maandag 8 maart 2021 21:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Helaas alleen per 100.
[..]
Ja dit zou ik normaal ook doen maar ik ben al sinds augustus niet meer op kantoor geweest...
[..]
Dan ga ik het morgen eens proberen, dank je!
Ik was het nietquote:
Wanneer moet je 't hebben?quote:Op maandag 8 maart 2021 21:53 schreef RockNijntje het volgende:
Champignonsausje bij een schnitzelquote:
Ballie is toch ook nog niet opgegeten?quote:
quote:Op maandag 8 maart 2021 22:09 schreef jerney het volgende:
[..]
Was je sowieso niet! Shiitakes.Lust ze rauw
quote:
quote:Op maandag 8 maart 2021 22:10 schreef shiitake het volgende:
[..]
[..]![]()
Ik fiets alsof m'n leven er van afhangt.
Ik zou er een electromotor opzetten en die flink opvoeren als ik jou was.quote:Op maandag 8 maart 2021 22:10 schreef shiitake het volgende:
[..]
[..]![]()
Ik fiets alsof m'n leven er van afhangt.
Is Etto ook een vrouw?quote:Op maandag 8 maart 2021 22:13 schreef LTVDK het volgende:
Dit is wel de plek voor eetgrage hongerige vrouwen he
We kunnen niks uitsluiten, verklaart misschien wel waarom die zich af en toe zo ongesteld gedraagt.quote:
k lust wel watquote:Op maandag 8 maart 2021 22:13 schreef LTVDK het volgende:
Dit is wel de plek voor eetgrage hongerige vrouwen he
Helmondoquote:Op maandag 8 maart 2021 22:16 schreef jerney het volgende:
[..]
En van waar in België?? Vraag me dat al een week af
Dat heb jij nog als je slaapt ...quote:
Als Noord-Brabander pleit ik voor aansluiting bij Belgiëquote:
Ik wil ook zes bakken mayonaise en worstenquote:Op maandag 8 maart 2021 22:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
moment, even @:bitterbal volproppen met zuurstokken, gebraden kalkoenpoten, zes bakken mayonaise en twaalf gegrilde worsten.
quote:Op maandag 8 maart 2021 22:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Als Noord-Brabander pleit ik voor aansluiting bij België
ben al onderwegquote:Op maandag 8 maart 2021 22:21 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik wil ook zes bakken mayonaise en worsten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
quote:Op maandag 8 maart 2021 22:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Aaaawquote:Op maandag 8 maart 2021 22:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
Mijn lief is sowieso de mooiste, dat ze ook Brabants is, is een plus
Vlaanderen lijkt mij een goed idee, maar die franse viespeuken mogen ze houden. Slakken en kikkers eten, yach.quote:Op maandag 8 maart 2021 22:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Heb ooit gedate met iemand uit Helmond.quote:Op maandag 8 maart 2021 22:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
Mijn lief is sowieso de mooiste, dat ze ook Brabants is, is een plus
quote:
quote:Op maandag 8 maart 2021 22:21 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik wil ook zes bakken mayonaise en worsten
Jajajaja beurs wegquote:Op maandag 8 maart 2021 22:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb ooit gedate met iemand uit Helmond.
Mijn oprechte medeleven.quote:Op maandag 8 maart 2021 22:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op maandag 8 maart 2021 22:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nou zeg en nog een paddenstoel ook... win-win
quote:
Dit topic is behoorlijk Brabo en Den Haag representquote:
Maak je zin af dan Ettopamflettoquote:Op maandag 8 maart 2021 22:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
kom dan, irritante, ontzettende... LTVDK
Ja heb ballie naar bed gestuurd dus nu durven de mensen weer de straat opquote:
Lag het aan Balliequote:Op maandag 8 maart 2021 22:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja heb ballie naar bed gestuurd dus nu durven de mensen weer de straat op
Ligt ze lekker in bed te rollen...quote:Op maandag 8 maart 2021 22:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja heb ballie naar bed gestuurd dus nu durven de mensen weer de straat op
Nja, ze heeft wel voor een brandstapel gezorgd en rijdt rond met een mobiele guillotinequote:
Invriezen dan maar.quote:Op maandag 8 maart 2021 22:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
lekker dan, heb hier nog een uitgebeende bizon met truffels en frambozen.
quote:Op maandag 8 maart 2021 22:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
lekker dan, heb hier nog een uitgebeende bizon met truffels en frambozen.
Guiltyquote:Op maandag 8 maart 2021 22:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ah, nog meer gegadigden voor Feeder Etto![]()
![]()
hoho, eerst eten...quote:
Toen heb je haar zeker geneukt?!quote:Op maandag 8 maart 2021 22:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eet ik morgen wel op.quote:Op maandag 8 maart 2021 22:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hoho, eerst eten...
heb hier nog een bizon liggen, dus...
😂😂quote:Op maandag 8 maart 2021 22:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
Lijkt nu wel zo'n uit de klauwen gegroeide overvolle vuilniszak in de hoek.
Zeker.quote:Op maandag 8 maart 2021 22:36 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Toen heb je haar zeker geneukt?!
Ik tiramisu paaseitjes, gewoon beschaafd 3 en niet gelijk de hele zak.quote:Op maandag 8 maart 2021 22:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Net nog chocolade mousse gegeten; had ik niet moeten doen.
Een bizon later niet meer hoop ik?quote:
Weer je avondeten vergeten zeker?quote:
drie... kom op man, je bent Brabo... leegvreten die zak... we zijn hier niet in Drenthe. Of uh... nou ja, jeweetwel.quote:Op maandag 8 maart 2021 22:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik tiramisu paaseitjes, gewoon beschaafd 3 en niet gelijk de hele zak.
Ging heel netjes Ettoquote:Op maandag 8 maart 2021 22:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ja, naast feeder ben ik ook hoeder der goede zeden en de tafelmanieren in het algemeen.
Ik probeer gewoon minder viesdik te wordenquote:Op maandag 8 maart 2021 22:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
drie... kom op man, je bent Brabo... leegvreten die zak... we zijn hier niet in Drenthe. Of uh... nou ja, jeweetwel.
paddenstoelen. met aromat.quote:Op maandag 8 maart 2021 22:42 schreef CherryLips het volgende:
Wat hebben jullie vandaag gegeten? Ik had pizza pannenkoek
Ik had curry madras gemaakt.quote:Op maandag 8 maart 2021 22:42 schreef CherryLips het volgende:
Nevah!quote:Op maandag 8 maart 2021 22:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mooi, derhalve niet abject of infaam.
steak tartarequote:Op maandag 8 maart 2021 22:42 schreef CherryLips het volgende:
Had het deze keer met kipfilet, taugeh, doperwten en roomkaasquote:Op maandag 8 maart 2021 22:46 schreef CherryLips het volgende:
Mmm gevulde paprika kan ik ook wel weer eens maken.
kaasquote:Op maandag 8 maart 2021 22:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Had het deze keer met kipfilet, taugeh, doperwten en roomkaas
Zo beter?quote:Op maandag 8 maart 2021 22:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
hela, een verdrietige paddo... dat kan niet
Not my cup of teaquote:Op maandag 8 maart 2021 22:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik had salade met geitenkaas; aardbei; walnoten; honing
Ik ben gewoon geen liefhebber van kaas (ok mascarpone in de tiramisu is heerlijk en kwark is technisch gezien ook kaas). Etto is gewoon een anti-kaas fascist.quote:Op maandag 8 maart 2021 22:55 schreef jerney het volgende:
Wat is er mis met kaas?
Zolang je niet leest wat het is
quote:Op maandag 8 maart 2021 22:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben gewoon geen liefhebber van kaas (ok mascarpone in de tiramisu is heerlijk en kwark is technisch gezien ook kaas). Etto is gewoon een anti-kaas fascist.
Ik was sowieso vroeger altijd een vrij kieskeurige eter, tegenwoordig valt dat wel mee, 2 maanden ziekenhuisvoer maakt daarna bijna elke eten lekkerquote:Op maandag 8 maart 2021 22:58 schreef jerney het volgende:
[..]
Ach zo hebben we allemaal een klap van de molen
Ik ook, ik dreef mijn moeder tot waanzin.quote:Op maandag 8 maart 2021 23:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik was sowieso vroeger altijd een vrij kieskeurige eter, tegenwoordig valt dat wel mee, 2 maanden ziekenhuisvoer maakt daarna bijna elke eten lekker
Ja ik kaas dus niet zo, als het kan neem ik het zonder maar tegenwoordig eet ik het wel gewoon als dat niet kanquote:
Zo'n lekkere klodder mayonaise op de friet, heerlijk.quote:Op maandag 8 maart 2021 23:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik kaas dus niet zo, als het kan neem ik het zonder maar tegenwoordig eet ik het wel gewoon als dat niet kan
Enige wat ik echt het verschrikkelijkste voer vind dat ooit is uitgevonden is mayonaise![]()
![]()
quote:Op maandag 8 maart 2021 23:08 schreef shiitake het volgende:
[..]
Zo'n lekkere klodder mayonaise op de friet, heerlijk.
Ja de brug mag wel weer omhoogquote:
En oh wee als je daar iets anders mee gaat doenquote:Op maandag 8 maart 2021 23:35 schreef mschol het volgende:
zo, handjes in de creme, handschoenen aan, straks maar slapen
Nein.quote:
Het is nestenbouwtijdquote:
quote:Leugen Franse scholiere (13) leidde tot onthoofding leraar Samuel Paty
Een Franse scholiere heeft toegegeven te hebben gelogen over Samuel Paty en de les die uiteindelijk leidde tot zijn dood. De docent maatschappijleer werd vorig jaar onthoofd omdat hij zijn leerlingen spotprenten van de islamitische profeet Mohammed had laten zien.
Buitenlandredactie 09-03-21, 02:11 Laatste update: 07:22
Er ontstond veel ophef over de bewuste les nadat de vader van de 13-jarige scholiere op sociale media kritiek uitte en opriep tot actie. Het meisje had haar vader onder meer op de mouw gespeld dat alle moslims tijdens de les door Paty waren verzocht het klaslokaal te verlaten. Dit zou zijn gebeurd op het moment dat hij de cartoons toonde. Ze beschuldigde Paty van islamofobie.
Het meisje zat echter zelf niet bij de les over vrijheid van meningsuiting en godslastering, omdat ze wegens slecht gedrag was geschorst. Dat durfde ze echter niet tegen haar vader te zeggen, zo heeft ze nu bekend tegenover de onderzoeksrechter. De leugen van het meisje kwam aan het licht toen verschillende medescholieren zeiden dat zij helemaal niet in die les was geweest.
De scholiere wordt nu vervolgd wegens laster. Haar vader wordt verdacht van medeplichtigheid aan de moord op Paty. Door de haatcampagne op sociale media kwam een moslimextremist de 47-jarige docent op het spoor. Deze doodde Paty, waarna hij zelf werd doodgeschoten door de politie.
Briljantquote:Op dinsdag 9 maart 2021 07:25 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.pzc.nl/buiten(...)amuel-paty~a279b73d/
wat de fuck
[..]
Balliequote:Op dinsdag 9 maart 2021 07:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
d0dur
ah vandaar dat ze zo druk zijn
quote:Op dinsdag 9 maart 2021 07:25 schreef FranticDJ het volgende:
wat de fuck
[..]
quote:Op dinsdag 9 maart 2021 07:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ballie![]()
Moet jij geen nest bouwen en baby ballies gaan maken?
Van die kleine piepende kuikentjesquote:Op dinsdag 9 maart 2021 07:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ballie![]()
Moet jij geen nest bouwen en baby ballies gaan maken?
In ieder geval oefenen met maken?quote:
die alleen maar voor je voeten lopen, waardoor je er dus continue op gaat staan.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 07:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Van die kleine piepende kuikentjes
🐣🐣🐣🐥
je verwacht het niet hequote:Op dinsdag 9 maart 2021 07:25 schreef FranticDJ het volgende:
wat de fuck
[..]
Succesquote:
Nee kleien.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 07:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je het nou over seks? Daar doen we hier niet aan, toch?
PvdA gaat het sowieso niet makenquote:Op dinsdag 9 maart 2021 08:06 schreef Koen66 het volgende:
Ploumen is qua uitstraling een veel te aardige bedeesde dame, die gaat het niet maken in de verkiezingen
maar zullen eerder aan tafel gehaald worden dan SP en GL als er net geen meerderheid is,quote:
maar Kaagquote:Op dinsdag 9 maart 2021 08:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar zullen eerder aan tafel gehaald worden dan SP en GL als er net geen meerderheid is,
Ik verwacht overigens dat gewoon dezelfde coalitie weer aan gaat schuiven. Mocht CU niet nodig zijn qua meerderheid dan vallen die als 1e af. Liever had ik overigens dat D'66 zou afvallen
Tja, ondanks dat ik weinig vertrouwen heb in de pvv, ben ik van mening dat als zij weer zo groot worden dan men verplicht moet zijn ze in de coalitie op te nemen, dan heb je met de 3 grootste partijen een coalitie.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 08:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar zullen eerder aan tafel gehaald worden dan SP en GL als er net geen meerderheid is,
Ik verwacht overigens dat gewoon dezelfde coalitie weer aan gaat schuiven. Mocht CU niet nodig zijn qua meerderheid dan vallen die als 1e af. Liever had ik overigens dat D'66 zou afvallen
moet toegeven dat ik d'r wel krachtig vind overkomen, maar vind D'66 zoóooo'n nikszeggende partij.quote:
het gaat eerder sneeuwen in juli dan dat de PVV in enig gesprek wordt meegenomenquote:Op dinsdag 9 maart 2021 08:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Tja, ondanks dat ik weinig vertrouwen heb in de pvv, ben ik van mening dat als zij weer zo groot worden dan men verplicht moet zijn ze in de coalitie op te nemen, dan heb je met de 3 grootste partijen een coalitie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |