SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als die netjes verdeeld zijn over alle functies is het natuurlijk top. Als het hele management team man is dan sla je beetje de plank mis.quote:Op maandag 8 maart 2021 17:04 schreef bitterbal het volgende:
Wat een diversiteit
[ afbeelding ]
Maken we altijd grappen dat chinezen op elkaar lijken
Dit is rotterdam. Vind je het niet vreemd dat de meerderheid van Rotterdamse inwoners niet autochtoon is en dat je dus totale vrouwelijk team blond is?quote:Op maandag 8 maart 2021 17:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als die netjes verdeeld zijn over alle functies is het natuurlijk top. Als het hele management team man is dan sla je beetje de plank mis.
Zag dat er ook soort van vegan spare-ribs waren. En nu ook vega frikandelbroodjes.quote:Op maandag 8 maart 2021 17:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ook vegan frikandelletjes maar die zijn goed te nassen.
Klinkt echt heel matig.quote:Op maandag 8 maart 2021 17:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zag dat er ook soort van vegan spare-ribs waren.
Dat ook nog eens inderdaad.quote:Op maandag 8 maart 2021 17:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit is rotterdam. Vind je het niet vreemd dat de meerderheid van Rotterdamse inwoners niet autochtoon is en dat je dus totale vrouwelijk team blond is?
Volgend weekend ga ik ze weer maken; als het weer meewerkt deze keer vanaf de BBQ en kijken of mijn recept wat verbeterd kan wordenquote:
Echte bedoel je toch nu?quote:Op maandag 8 maart 2021 17:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgend weekend ga ik ze weer maken; als het weer meewerkt deze keer vanaf de BBQ en kijken of mijn recept wat verbeterd kan worden
We eten gewoon bij citizen danquote:Op maandag 8 maart 2021 17:24 schreef Amarantha het volgende:
Klinkt wel lekker.Zo culinair ben ik niet.
de komende twee weken hoef je het van het weer niet te hebben.quote:Op maandag 8 maart 2021 17:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgend weekend ga ik ze weer maken; als het weer meewerkt deze keer vanaf de BBQ en kijken of mijn recept wat verbeterd kan worden
Ja weet niet omdat jij begint over vegan spareribs.quote:Op maandag 8 maart 2021 17:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarom zou ik vega(n) spare-ribs willen gaan maken.
Spareribs ontdooien; dry-rub maken (suiker + wat kruiden); insmeren en marineren; op de BBQ; wachten; keertje met wat BBQ saus overheen strijken; klaar;quote:Op maandag 8 maart 2021 17:24 schreef Amarantha het volgende:
Klinkt wel lekker.Zo culinair ben ik niet.
Wat een moeite.quote:Op maandag 8 maart 2021 17:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Spareribs ontdooien; dry-rub maken (suiker + wat kruiden); insmeren en marineren; op de BBQ; wachten; keertje met wat BBQ saus overheen strijken; klaar;
Paar keer kut roepen, Bud drinken en een uur blikjes schieten met de lugdbuksquote:Op maandag 8 maart 2021 17:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Spareribs ontdooien; dry-rub maken (suiker + wat kruiden); insmeren en marineren; op de BBQ; wachten; keertje met wat BBQ saus overheen strijken; klaar;
CL begon over vegan frikandellen, maar dit zijn de ribsquote:Op maandag 8 maart 2021 17:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja weet niet omdat jij begint over vegan spareribs.
Als je geluk hebt zit er dit aan vlees in https://en.wikipedia.org/wiki/Pink_slimequote:Op maandag 8 maart 2021 17:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga eens een frikandelletje bakken. Geen idee wat daar in zit, kan ook net zo goed vegan zijn
Ik ga niet hier in de voortuin BBQ'en; dat doen ze een paar straten verderop maar.quote:Op maandag 8 maart 2021 17:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Paar keer kut roepen, Bud drinken en een uur blikjes schieten met de lugdbuks
quote:Op maandag 8 maart 2021 17:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
CL begon over vegan frikandellen, maar dit zijn de ribs
[ afbeelding ]
De ribben van welke plant?quote:Op maandag 8 maart 2021 17:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Roze zut"quote:Op maandag 8 maart 2021 17:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als je geluk hebt zit er dit aan vlees in https://en.wikipedia.org/wiki/Pink_slime
Zal een mengeling van seitan en soja zijn ofzo.quote:Op maandag 8 maart 2021 17:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |