SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als die netjes verdeeld zijn over alle functies is het natuurlijk top. Als het hele management team man is dan sla je beetje de plank mis.quote:Op maandag 8 maart 2021 17:04 schreef bitterbal het volgende:
Wat een diversiteit
[ afbeelding ]
Maken we altijd grappen dat chinezen op elkaar lijken
Dit is rotterdam. Vind je het niet vreemd dat de meerderheid van Rotterdamse inwoners niet autochtoon is en dat je dus totale vrouwelijk team blond is?quote:Op maandag 8 maart 2021 17:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als die netjes verdeeld zijn over alle functies is het natuurlijk top. Als het hele management team man is dan sla je beetje de plank mis.
Zag dat er ook soort van vegan spare-ribs waren. En nu ook vega frikandelbroodjes.quote:Op maandag 8 maart 2021 17:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ook vegan frikandelletjes maar die zijn goed te nassen.
Klinkt echt heel matig.quote:Op maandag 8 maart 2021 17:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zag dat er ook soort van vegan spare-ribs waren.
Dat ook nog eens inderdaad.quote:Op maandag 8 maart 2021 17:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit is rotterdam. Vind je het niet vreemd dat de meerderheid van Rotterdamse inwoners niet autochtoon is en dat je dus totale vrouwelijk team blond is?
Volgend weekend ga ik ze weer maken; als het weer meewerkt deze keer vanaf de BBQ en kijken of mijn recept wat verbeterd kan wordenquote:
Echte bedoel je toch nu?quote:Op maandag 8 maart 2021 17:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgend weekend ga ik ze weer maken; als het weer meewerkt deze keer vanaf de BBQ en kijken of mijn recept wat verbeterd kan worden
We eten gewoon bij citizen danquote:Op maandag 8 maart 2021 17:24 schreef Amarantha het volgende:
Klinkt wel lekker.Zo culinair ben ik niet.
de komende twee weken hoef je het van het weer niet te hebben.quote:Op maandag 8 maart 2021 17:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgend weekend ga ik ze weer maken; als het weer meewerkt deze keer vanaf de BBQ en kijken of mijn recept wat verbeterd kan worden
Ja weet niet omdat jij begint over vegan spareribs.quote:Op maandag 8 maart 2021 17:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarom zou ik vega(n) spare-ribs willen gaan maken.
Spareribs ontdooien; dry-rub maken (suiker + wat kruiden); insmeren en marineren; op de BBQ; wachten; keertje met wat BBQ saus overheen strijken; klaar;quote:Op maandag 8 maart 2021 17:24 schreef Amarantha het volgende:
Klinkt wel lekker.Zo culinair ben ik niet.
Wat een moeite.quote:Op maandag 8 maart 2021 17:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Spareribs ontdooien; dry-rub maken (suiker + wat kruiden); insmeren en marineren; op de BBQ; wachten; keertje met wat BBQ saus overheen strijken; klaar;
Paar keer kut roepen, Bud drinken en een uur blikjes schieten met de lugdbuksquote:Op maandag 8 maart 2021 17:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Spareribs ontdooien; dry-rub maken (suiker + wat kruiden); insmeren en marineren; op de BBQ; wachten; keertje met wat BBQ saus overheen strijken; klaar;
CL begon over vegan frikandellen, maar dit zijn de ribsquote:Op maandag 8 maart 2021 17:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja weet niet omdat jij begint over vegan spareribs.
Als je geluk hebt zit er dit aan vlees in https://en.wikipedia.org/wiki/Pink_slimequote:Op maandag 8 maart 2021 17:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga eens een frikandelletje bakken. Geen idee wat daar in zit, kan ook net zo goed vegan zijn
Ik ga niet hier in de voortuin BBQ'en; dat doen ze een paar straten verderop maar.quote:Op maandag 8 maart 2021 17:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Paar keer kut roepen, Bud drinken en een uur blikjes schieten met de lugdbuks
quote:Op maandag 8 maart 2021 17:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
CL begon over vegan frikandellen, maar dit zijn de ribs
[ afbeelding ]
De ribben van welke plant?quote:Op maandag 8 maart 2021 17:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Roze zut"quote:Op maandag 8 maart 2021 17:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als je geluk hebt zit er dit aan vlees in https://en.wikipedia.org/wiki/Pink_slime
Zal een mengeling van seitan en soja zijn ofzo.quote:Op maandag 8 maart 2021 17:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier zit een goed vegan restaurant. Maar veel van dat "kant-en-klaar" spul lijkt me echt niets. Heb het wel eens geprobeerd, maar valt af en toe ook niet goed omdat het erg bewerkt aandoet.quote:Op maandag 8 maart 2021 17:33 schreef jerney het volgende:
[..]
Zal een mengeling van seitan en soja zijn ofzo.
Je kan lekker vegan eten hoor, maar dit soort shit is meestal erg matig. Maargoed, heb het niet geprobeerd.
Had nooit gedacht dat ik dit zou beamen.quote:Op maandag 8 maart 2021 17:34 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben niet gemaakt voor vegan eten. Vlees.
Nou nou wat een versoepelingen.quote:Op maandag 8 maart 2021 17:32 schreef bitterbal het volgende:
6 MINUTEN GELEDEN
Winkelen op afspraak iets verruimd, volwassenen mogen met vier buiten sporten
Het demissionaire kabinet gaat vanavond bekendmaken dat volwassenen weer met z'n vieren buiten mogen sporten, melden Haagse bronnen. Dat is een versoepeling, want nu mag dat met niet meer dan twee personen. Eerder werd al bekend dat kinderen weer zwemles mogen krijgen in binnenzwembaden.
Een andere kleine versoepeling die straks zal worden bekendgemaakt, betreft het winkelen op afspraak. Nu mag dat met maximaal twee klanten per verdieping, er komt nu een maximum per vierkante meter winkeloppervlakte.
Ja is ook zo. Voor winkels zeker. Ik keek even puur voor mezelf.quote:Op maandag 8 maart 2021 17:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Voor bankzaken gaat het wel uitmaken
ja nee das geen vooruit gang nee, tenzij je met andere wilt sportenquote:Op maandag 8 maart 2021 17:37 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja is ook zo. Voor winkels zeker. Ik keek even puur voor mezelf.
Ohh hier ook! Heel leuk tapas restaurantje, zou er nog heen gaan hoorquote:Op maandag 8 maart 2021 17:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier zit een goed vegan restaurant. Maar veel van dat "kant-en-klaar" spul lijkt me echt niets. Heb het wel eens geprobeerd, maar valt af en toe ook niet goed omdat het erg bewerkt aandoet.
Ik vind dat ik al genoeg betaalquote:Op maandag 8 maart 2021 17:38 schreef Karzai het volgende:
Vind wel dat je iets meer mag betalen voor een stukje vlees
Ik probeer zo "puur" mogelijk te eten; dat werkt voor mij het beste. Heb wel een aantal guilty pleasures die niet zo puur zijnquote:Op maandag 8 maart 2021 17:38 schreef jerney het volgende:
[..]
Ohh hier ook! Heel leuk tapas restaurantje, zou er nog heen gaan hoor
Over een paar maanden ofzoAls ze niet failliet zijn tegen dan
Ja al die zooi is gewoon slecht voor je lichaam. Beter zelf dingen in elkaar gooien, maar je hebt daar niet altijd zin in of fut voor en dan wijk je al snel uit naar zulks. Vegan gyros is nog wel te doen als je er uitje en paprika bij doet en nog een halve zal gyroskruiden en zout.
quote:Op maandag 8 maart 2021 17:38 schreef Karzai het volgende:
Vind wel dat je iets meer mag betalen voor een stukje vlees
Ik heb weleens vegetarische babi pangang op die niet van echt was te onderscheidenquote:Op maandag 8 maart 2021 17:41 schreef Karzai het volgende:
Ik heb ook wel lekker vegan gegeten hoor, het kan wel
Haha ik weet niet of ik echt een favoriet hebquote:
Ik ook.quote:Op maandag 8 maart 2021 17:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik probeer zo "puur" mogelijk te eten; dat werkt voor mij het beste. Heb wel een aantal guilty pleasures die niet zo puur zijn
Gehakt vind ii ook wel lekker ja, lekker gehaktbalquote:Op maandag 8 maart 2021 17:43 schreef jerney het volgende:
[..]
Haha ik weet niet of ik echt een favoriet hebBehalve huisgerookt spek misschien:P
Koop daarnaast meestal merguez worstjes, entrecote, ossenhaas en gehakt.
Raar, vroeger moest ik niet zoveel hebben van rood vlees.
Ja, echt wel!quote:Op maandag 8 maart 2021 17:41 schreef Karzai het volgende:
Ik heb ook wel lekker vegan gegeten hoor, het kan wel
quote:Op maandag 8 maart 2021 17:35 schreef jerney het volgende:
[..]
Had nooit gedacht dat ik dit zou beamen.
I really really tried.
Is dit de vriendin van @hemarookworst ?quote:
Horta in Den Haag had vroegah ook hele lekkere satéquote:Op maandag 8 maart 2021 17:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb weleens vegetarische babi pangang op die niet van echt was te onderscheiden
Ja lekker balletjes met sambal enzo! Ik ben je nog steeds dankbaar voor die praktip hahahaquote:Op maandag 8 maart 2021 17:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gehakt vind ii ook wel lekker ja, lekker gehaktbal
Rundersaucijsjes...
Graag gedaan haha..quote:Op maandag 8 maart 2021 17:48 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja lekker balletjes met sambal enzo! Ik ben je nog steeds dankbaar voor die praktip hahaha
nietquote:Op maandag 8 maart 2021 17:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hoe vieren jullie internationale vrouwendag?
Ik heb geen ideal, da’s het probleem.quote:Op maandag 8 maart 2021 17:49 schreef Mrsloveable het volgende:
Snel een nieuwe abo nemen, had je geen melding gekregen er over dan?
Heb dat wel eens bij gepaalde liedjes die ik hoor enzquote:Op maandag 8 maart 2021 17:50 schreef jerney het volgende:
[..]denk dan serieus aan jou
En dat ik zo stom ben dat ik er nooit op ben gekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |