abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198390862
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 12:50 schreef Tarado het volgende:

[..]

met vaccinatiebewijs mag dat
:o

Genot. Eind deze maand dan mooi die kant op.

Ik neem aan dat kinderen gewoon altijd mee mogen.
  maandag 8 maart 2021 @ 12:51:48 #152
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_198390863
quote:
1s.gif Op maandag 8 maart 2021 12:50 schreef capricia het volgende:

[..]

Als ik moest kiezen tussen corona oplopen of een vaccin, dan weet ik mijn antwoord wel. :D
Behalve als je jong bent en anders nog 4 maanden op je prik mag wachten.
pi_198390865
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 12:31 schreef ipa84 het volgende:

[..]

Vicky is bejaard geboren? Als je op die leeftijd al een hekel hebt aan spelende kinderen.
Denk dat het vooral een kwestie van ontmenselijking is. Ze ziet kinderen niet als mensen met een toekomst, maar als kleine superspreaders, als een stel wandelende neusgaten en monden.

Het is voor haar natuurlijk ook een menselijk drama dat ze nu nog symptomen heeft. Dat gun je niemand, en je hoopt dat het ooit een keer minder wordt. Alleen de werkelijkheid is wel dat dat niet het geval is voor de overgrote meerderheid van jonge, gezonde mensen die een besmetting doormaken. Terwijl de totale sluiting van de samenleving wel iedereen raakt, en iedereen gedwongen binnen houden, zoals zij voorstelt, nog meer.

Als je doet wat zij wil, dan moet je dus ook alle kinderen binnen opsluiten. De doelpalen van ContainmentNu en zo zijn al verschoven van 3 weken naar 5 à 6 weken, in de praktijk mag je gerust uitgaan van 3-6 maanden en nog steeds geen enkele garantie dat het ook echt gaat lukken. Ach ja, laat die kids maar basisschoolles krijgen via Zoom, geen probleem. En anders heeft de Zero Covid-beweging nog wel een manier om de basisscholen 'veilig' te maken:

twitter
  Moderator maandag 8 maart 2021 @ 12:53:00 #154
236264 crew  capricia
pi_198390883
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 12:51 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Behalve als je jong bent en anders nog 4 maanden op je prik mag wachten.
Ik sta ook achteraan de rij.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
  maandag 8 maart 2021 @ 12:53:49 #155
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_198390895
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 12:51 schreef Vasilevski het volgende:

[..]

Denk dat het vooral een kwestie van ontmenselijking is. Ze ziet kinderen niet als mensen met een toekomst, maar als kleine superspreaders, als een stel wandelende neusgaten en monden.

Het is voor haar natuurlijk ook een menselijk drama dat ze nu nog symptomen heeft. Dat gun je niemand, en je hoopt dat het ooit een keer minder wordt. Alleen de werkelijkheid is wel dat dat niet het geval is voor de overgrote meerderheid van jonge, gezonde mensen die een besmetting doormaken. Terwijl de totale sluiting van de samenleving wel iedereen raakt, en iedereen gedwongen binnen houden, zoals zij voorstelt, nog meer.

Als je doet wat zij wil, dan moet je dus ook alle kinderen binnen opsluiten. De doelpalen van ContainmentNu en zo zijn al verschoven van 3 weken naar 5 à 6 weken, in de praktijk mag je gerust uitgaan van 3-6 maanden en nog steeds geen enkele garantie dat het ook echt gaat lukken. Ach ja, laat die kids maar basisschoolles krijgen via Zoom, geen probleem. En anders heeft de Zero Covid-beweging nog wel een manier om de basisscholen 'veilig' te maken:

[ twitter ]
Die tweet ook _O- _O- 8)7
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  maandag 8 maart 2021 @ 12:55:18 #156
168739 Red_85
'echt wel'
pi_198390908
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 12:42 schreef ipa84 het volgende:
En daar is die dan hoor het niet besmettelijk paspoort.
https://nos.nl/artikel/23(...)-coronapaspoort.html
Gewoon basisvrijheden.
Fuck dit.

'Tijdelijk' komt ook niet 1x voor in het hele artikel.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 8 maart 2021 @ 12:56:34 #157
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_198390926
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 12:44 schreef falling_away het volgende:

[..]

Volgens mij worden personen onder de 18 niet gevaccineerd, dus er moeten minder dan 16.5 miljoen nog gezet worden.
De vaccins die er tot nu toe zijn hebben 2 prikken nodig, dus in totaal zal je misschien wel rond de 25-30 miljoen prikken uitkomen. Maar Hugo hield daar gelukkig al rekening mee in zijn berekening van 18 miljoen.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_198390939
quote:

[..]

[ twitter ]
Ontzettend ziek dat bepaalde mensen dus alles op willen geven voor corona. Vrijheid, privacy, lichamelijke integriteit, rechten.

Daarnaast vraag ik mij af hoe het mogelijk zou kunnen zijn dat een kind die negatief test besmettelijk zou kunnen zijn.

Mensen die zulke opties suggeren zijn gewoon ziek.
  maandag 8 maart 2021 @ 12:57:13 #159
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_198390941
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 12:55 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Gewoon basisvrijheden.
Fuck dit.

'Tijdelijk' komt ook niet 1x voor in het hele artikel.
Wel je vlag buitenhangen op 5 mei he?
  maandag 8 maart 2021 @ 12:57:38 #160
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_198390946
Ondanks alle maatregelen neemt de epidemie nu toe, en de landsadvocaat zegt dat elke verlichting van maatregelen leidt tot een aanzienlijke toename in het aantal gevallen. Volgens de Staat is er eigenlijk geen ruimte voor versoepeling, en als er dan toch versoepeld wordt dan liever bij gevallen waar één op één contact is, en geen grote mixen van sociale groepen.

Argumentatie in het verhaal rond het niet kunnen openen van de winkels...

De epidemie neemt nu toe... het aantal besmettingen stijgt echt navenant! En een verlichting leidt tot een aanzienlijke toename in het aantal gevallen... Hahaha
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_198390952
quote:
Ik zie het duidelijk als een verkiezingsstunt van Kaag om nog wat oudjes naar D66 te trekken. Hopelijk wordt die partij gedecimeerd en horen we er dan niks meer over.
pi_198390960
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 12:57 schreef popje het volgende:
Ondanks alle maatregelen neemt de epidemie nu toe, en de landsadvocaat zegt dat elke verlichting van maatregelen leidt tot een aanzienlijke toename in het aantal gevallen. Volgens de Staat is er eigenlijk geen ruimte voor versoepeling, en als er dan toch versoepeld wordt dan liever bij gevallen waar één op één contact is, en geen grote mixen van sociale groepen.

Argumentatie in het verhaal rond het niet kunnen openen van de winkels...

De epidemie neemt nu toe... het aantal besmettingen stijgt echt navenant! En een verlichting leidt tot een aanzienlijke toename in het aantal gevallen... Hahaha
GeWoOn NoG eVeN vOlHoUdEn JoNg0nS!!!!
Zonder wrijving geen glans
pi_198390967
quote:
"En wat we niet willen, is een vaccinatieplicht, ook niet indirect", benadrukt de minister. "Mensen moeten zich niet gedwongen voelen om zich te laten inenten."

Juistems. Vooral blijven ontkennen Hugo. Natuurlijk is het een verplichting als je anders mag blijven dokken (of dat nou in geld of in tijd is) voor testen (die je dan meermaals per week mag laten uitvoeren).

De hele maatschappij gaat op die manier (nog verder) aan de knoppen.
pi_198390973
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 12:58 schreef Haags het volgende:

[..]

Groei jij niet mee met de maatregelen ofzo?
pi_198390976
quote:

[..]

[ twitter ]
Ik weet het die ZeroCovid club is een hele enge club. Degene die achter dat account zit weet dat inmiddels ook. Na deze tweet hebben mensen uit die club gevraagd om haar ontslag bij haar werkgever. Dus ze gaan erg ver.
pi_198390985
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 12:59 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Groei jij niet mee met de maatregelen ofzo?
Duidelijk nee!

Alleen samen helpen we Nederland VOLLEDIG naar de klote *O*
Zonder wrijving geen glans
  maandag 8 maart 2021 @ 13:00:21 #167
131800 Tarado
capô de fusca
pi_198390990
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 12:58 schreef Haags het volgende:

[..]

jij bent al immuun voor de Haagse variant
pi_198390992
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 12:59 schreef ipa84 het volgende:

[..]

Ik weet het die ZeroCovid club is een hele enge club. Degene die achter dat account zit weet dat inmiddels ook. Na deze tweet hebben mensen uit die club gevraagd om haar ontslag bij haar werkgever. Dus ze gaan erg ver.
Ik vind het niet verrassend dat er overlap is tussen zerocovid gekkies en cancel culture fanaten.
pi_198390993
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 12:59 schreef Haags het volgende:

[..]

Duidelijk nee!

Alleen samen helpen we Nederland VOLLEDIG naar de klote *O*
:D :D

Zelfs m'n vader (een arts volgens de 'oude school') gooit net de Corona radar van z'n telefoon af met de woorden 'ik ben wel klaar met die onzin'. _O_
  maandag 8 maart 2021 @ 13:00:55 #170
14505 OProg
A Life in Music
pi_198390995
quote:
Wat is hier dan weer 'onlangs'. Wat volgens studies zijn die antilichamen na corona best lang te vinden dus dit moet langer dan een maand zijn lijkt me dan:

quote:
Zo'n coronapaspoort biedt meer vrijheden voor gevaccineerden, mensen die zich hebben laten testen of mensen die onlangs corona hebben gehad en daardoor immuun zijn.
Dus met andere woorden: Dan lopen de vaccinaties niet volgens plan waardoor ik de kans niet ga krijgen. En dan is er dus wel de kans dat ik terwijl ik al een jaar thuis werk, bewust in Nederland ben gebleven en nooit hele gekke dingen heb gedaan niet alles mag.

En iemand die ik ken die het allemaal stukken ruimer nam en uiteindelijk corona opliep in een nachtclub in Praag meer mag.

Nee, top allemaal weer dan.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_198391029
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 12:59 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

"En wat we niet willen, is een vaccinatieplicht, ook niet indirect", benadrukt de minister. "Mensen moeten zich niet gedwongen voelen om zich te laten inenten."

Juistems. Vooral blijven ontkennen Hugo. Natuurlijk is het een verplichting als je anders mag blijven dokken (of dat nou in geld of in tijd is) voor testen (die je dan meermaals per week mag laten uitvoeren).

De hele maatschappij gaat op die manier (nog verder) aan de knoppen.
Gewoon gelul.

En tevens zie ik nog steeds het nut niet van zo'n paspoort. Het kabinet werkt eraan, dus eer het zover is ben je enige tijd verder. Dan zijn we ook weer tig gevaccinneerden verder, meer richting een warmer seizoen, etc. Wat voegt het nu nog toe?
pi_198391040
quote:
15s.gif Op maandag 8 maart 2021 13:00 schreef OProg het volgende:

[..]

Wat is hier dan weer 'onlangs'. Wat volgens studies zijn die antilichamen na corona best lang te vinden dus dit moet langer dan een maand zijn lijkt me dan:
[..]

Dus met andere woorden: Dan lopen de vaccinaties niet volgens plan waardoor ik de kans niet ga krijgen. En dan is er dus wel de kans dat ik terwijl ik al een jaar thuis werk, bewust in Nederland ben gebleven en nooit hele gekke dingen heb gedaan niet alles mag.

En iemand die ik ken die het allemaal stukken ruimer nam en uiteindelijk corona opliep in een nachtclub in Praag meer mag.

Je kan je toch laten testen?
pi_198391051
quote:
15s.gif Op maandag 8 maart 2021 13:00 schreef OProg het volgende:

Heheh, dit is wel waar inderdaad, scherp. Stel dat je door het negeren van maatregelen corona hebt opgelopen, dan word je daar dus indirect voor beloond.
  maandag 8 maart 2021 @ 13:04:27 #174
131800 Tarado
capô de fusca
pi_198391055
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 13:00 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

:D :D

Zelfs m'n vader (een arts volgens de 'oude school') gooit net de Corona radar van z'n telefoon af met de woorden 'ik ben wel klaar met die onzin'. _O_
maar het virus is nog niet klaar met hem
  maandag 8 maart 2021 @ 13:04:35 #175
14505 OProg
A Life in Music
pi_198391057
quote:
0s.gif Op maandag 8 maart 2021 13:03 schreef 297534 het volgende:

[..]

Je kan je toch laten testen?
Dat testen dat volgens onze MP geen zin heeft zonder klachten?

Dus gedwongen worden me 2 keer per week totaal voor lul te laten testen?
Mooi, die omgedraaide wereld.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')