Loek tegen Maikol was toch wel aardig?quote:Op zondag 7 maart 2021 22:48 schreef maxi-mus het volgende:
Na de kwartfinales wel een beetje nachtkaars werk.
Pas over zes uur mogen we naar buitenquote:Op zondag 7 maart 2021 22:48 schreef Tagliano het volgende:
Bijzonder korte avond zo
RTL kan mooi een film inlassen
Humphries MvG was misschien niet spannend maar wel een heer-lij-ke partijquote:Op zondag 7 maart 2021 22:48 schreef maxi-mus het volgende:
Na de kwartfinales wel een beetje nachtkaars werk.
Neejohquote:
qua niveau wel maar er moet voor mij ook wel wat spanning inzitten hoor.quote:Op zondag 7 maart 2021 22:49 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Loek tegen Maikol was toch wel aardig?
quote:Op zondag 7 maart 2021 20:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Bedoelde bij zijn opkomst. Hij deed gek met z’n vingers.
WIJ gaan winnen, maxi-mus!quote:Op zondag 7 maart 2021 21:09 schreef maxi-mus het volgende:
Ik hou me ook terzijde, ik ben polletiek moe. Ik kan die koppen niet meer zien op teevee, naar wat voor onzin ze zich nu weer laten sleuren. Die laten zich ook schaamteloos alles aandoen terwijl ze normaal nooit ergens komen opdraven.
We zitten hier komend weekend met een select groepje gewoon weer Aaron Beeney uit te lachen (en mij om mn Steve Beaton-frustratie)quote:Op zondag 7 maart 2021 22:52 schreef Tagliano het volgende:
Tot wellicht 17 juli voor de tvtoernooivolgers dan![]()
Hopelijk komt de PL eerder
April!quote:Op zondag 7 maart 2021 22:52 schreef Tagliano het volgende:
Tot wellicht 17 juli voor de tvtoernooivolgers dan![]()
Hopelijk komt de PL eerder
Maar natuurlijkquote:Op zondag 7 maart 2021 22:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
We zitten hier komend weekend met een select groepje gewoon weer Aaron Beeney uit te lachen (en mij om mn Steve Beaton-frustratie)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |