Een flirterige.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 20:52 schreef Avianflu het volgende:
Wat vinden jullie nu een leuke opening wanneer de vrouw het gesprek start.
"Hoi, heb je ook koude voeten?"quote:Op dinsdag 9 maart 2021 20:52 schreef Avianflu het volgende:
'Wat dacht je van mijn mond om jouw pik?'quote:Op dinsdag 9 maart 2021 20:52 schreef Avianflu het volgende:
Kerels lullen ook wel eens om een hoekje; dat is ws om de dames die in hun profiel zetten dat ze 'geen keukenprinses zijn' eruit te filterenquote:Op dinsdag 9 maart 2021 17:47 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
en allemaal gek op lekker eten en een gezellig dansje...
ik hoopte steeds op dat profiel van diegene die van niet-lekker eten hield.. maar die missie is nooit geslaagd.
De stofzuigerquote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:05 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
'Wat dacht je van mijn mond om jouw pik?'
Oud collega van me zei ook altijd dat ze te dik was. Ik snapte ook niet goed waarom, want zij kon uit elke gevangenis ontsnappen zonder de tralies te raken.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kerels lullen ook wel eens om een hoekje; dat is ws om de dames die in hun profiel zetten dat ze 'geen keukenprinses zijn' eruit te filteren![]()
En ik heb nu een juffrouw in de chat die in haar profiel roept dat ze dik is, en ik zou niet weten waar ik er 5 kilo vanaf zou willen halen![]()
Jullie vrouwen zijn allemaal bijzonder, echt![]()
![]()
En dan zo'n tandeloze grot als profielfoto zeker?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:05 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
'Wat dacht je van mijn mond om jouw pik?'
Laat je snor staan, dan doe je de rolvegerquote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:07 schreef Avianflu het volgende:
[..]
De stofzuiger, dat is niet de vibe die ik wil afgegeven.
Ja heerlijk, ik verbaas mij soms echt.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:08 schreef Sounddragon het volgende:
Het is trouwens zoooooo jammer dat je hier geen profielen mag spammen, want je komt soms pareltjes tegen hoor![]()
![]()
"Nou, met jou wil ik wel een beschuitje etenquote:
Nee natuurlijk niet. Iets met privacy enzo.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:08 schreef Sounddragon het volgende:
Het is trouwens zoooooo jammer dat je hier geen profielen mag spammen, want je komt soms pareltjes tegen hoor![]()
![]()
quote:Hai, ik ben XXX , je entertainment voor deze week (kan iets uitlopen)![]()
Oftewel, ik ben een Amsterdammer met een loopneus?quote:
Zou likenquote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En dan zo'n tandeloze grot als profielfoto zeker?
En zij zou likken.quote:
Wat een akelig woord tiep jij nou weer op mijn scherm johquote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oftewel, ik ben een Amsterdammer met een loopneus?
Ik zag XXX staan, vandaarquote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wat een akelig woord tiep jij nou weer op mijn scherm joh
Ja, ik krijg dan de associatie met een kutfilm.. perceptie..quote:
Analsterdam?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, ik krijg dan de associatie met een kutfilm.. perceptie..
quote:Op dinsdag 9 maart 2021 20:52 schreef Avianflu het volgende:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |