Ja, dus voor minimaal een punt hebben ze al drie kansen nodigquote:Op zondag 7 maart 2021 18:23 schreef yats het volgende:
[..]
Donder op man. Vitesse heeft minimaal 4 grote kansen gehad, AZ 2.
Ik ben geen Hagenees. Ik doe aan zelfcensuur.quote:Op zondag 7 maart 2021 18:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik lees dat je telkens zes symbooltjes gebruikt, dus ik denk dat hier tweemaal ‘kanker’ staat
Was terecht rood hoorquote:Op zondag 7 maart 2021 18:23 schreef yats het volgende:
We worden weer genaaid vandaag...je verwacht het niet.
Dit blijft wel mijn favoriete gifje om dit te duidenquote:
AZ heeft wel meer balbezit, laat zien dat ze in het veldspel domineren. Een gelijkspel zou een mooie verhouding weergevenquote:Op zondag 7 maart 2021 18:23 schreef yats het volgende:
[..]
Donder op man. Vitesse heeft minimaal 4 grote kansen gehad, AZ 2.
Dat zou pas genot zijn.quote:Op zondag 7 maart 2021 18:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Laatste kans voor tannane om rood te krijgen.
quote:Op zondag 7 maart 2021 18:23 schreef yats het volgende:
We worden weer genaaid vandaag...je verwacht het niet.
Het gaat erom dat een seconde voor die pass op Boadu er een overtreding op Tannane gemaakt word. Fluit van Boekel daar gewoon normaal voor is er nooit rood.quote:
Als je moeder een lul had was ze je vaderquote:Op zondag 7 maart 2021 18:26 schreef yats het volgende:
[..]
Het gaat erom dat een seconde voor die pass op Boadu er een overtreding op Tannane gemaakt word. Fluit van Boekel daar gewoon normaal voor is er nooit rood.
Dan moet je zo'n post gewoon niet maken vind ikquote:Op zondag 7 maart 2021 18:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan die 2 niet maken op mijn mobiel makker.
Je kan toch googelen en copypastenquote:Op zondag 7 maart 2021 18:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan die 2 niet maken op mijn mobiel makker.
Of transgenderquote:Op zondag 7 maart 2021 18:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als je moeder een lul had was ze je vader
Of je vader is een lul
Terechte toevoegingquote:Op zondag 7 maart 2021 18:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Of transgender
Wij discrimineren hier niet
Ja daar heb je wel een puntquote:Op zondag 7 maart 2021 18:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan moet je zo'n post gewoon niet maken vind ik
Gaat het niet om. Het gaat er om dat de arbitrage de regels wederom niet correct toepast.quote:Op zondag 7 maart 2021 18:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als je moeder een lul had was ze je vader
Of je vader is een lul
Ik ben trots op je.quote:Op zondag 7 maart 2021 18:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Of transgender
Wij discrimineren hier niet
Het was toch rood of niet?quote:Op zondag 7 maart 2021 18:28 schreef yats het volgende:
[..]
Gaat het niet om. Het gaat er om dat de arbitrage de regels wederom niet correct toepast.
Of nog een rode kaartquote:Op zondag 7 maart 2021 18:27 schreef maxi-mus het volgende:
Nog een goaltje (of 2) van AZ zou dit weekend nog enige kleur geven.
Nee, het was een overtreding op Tannane daaraan voorafgaand. En daar werd niet voor gefloten.quote:Op zondag 7 maart 2021 18:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het was toch rood of niet?
De regels zijn dus correct toegepast
Dat is jouw visie op het geheelquote:Op zondag 7 maart 2021 18:29 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, het was een overtreding op Tannane daaraan voorafgaand. En daar werd niet voor gefloten.
Heb weinig leuke potjes gezien dit weekend.quote:Op zondag 7 maart 2021 18:29 schreef Caland het volgende:
Ik vond dit uiteindelijk best een teleurstellend potje
Siemen Mulder is de VARquote:Op zondag 7 maart 2021 18:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is jouw visie op het geheel
Ik vertrouw liever op iemand met jarenlange ervaring plus een kundige VAR
Dat zou mooi zijn. Een kundige VAR.quote:Op zondag 7 maart 2021 18:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is jouw visie op het geheel
Ik vertrouw liever op iemand met jarenlange ervaring plus een kundige VAR
Al de hele wedstrijd nietquote:Op zondag 7 maart 2021 18:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit gaat goedkomen voor boze Yats. Er zit totaal geen idee meer achter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |