Deze act is nog oninteressanter dan die van PSVCLquote:Op zondag 7 maart 2021 15:54 schreef Zorro het volgende:
Ach kijk, de VAR benadeling vindt vandaag in de 65e minuut plaats,. Het moest er een keer van komen weer he.
Nu de beer nog van Feyenoord.quote:Op zondag 7 maart 2021 15:54 schreef Caland het volgende:
Ihattaren heeft wel weer een smal koppie
Het duurde even
Toen je nog gewoon oprecht kon juichen in het stadion na een doelpuntquote:Op zondag 7 maart 2021 15:55 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Mensen die dit willen zijn vergeten hoe het eerst ging
Das war einmal.quote:Op zondag 7 maart 2021 15:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Toen je nog gewoon oprecht kon juichen in het stadion na een doelpunt
Mooi was die tijd ja
Dat ben ik dan weer wel met je eensquote:Op zondag 7 maart 2021 15:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Toen je nog gewoon oprecht kon juichen in het stadion na een doelpunt
Mooi was die tijd ja
Wow. Kalm makker.quote:Op zondag 7 maart 2021 15:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit is toch precies waar de var voor is, zwakzinnige debiel.
Goals afkeuren op 1mm buitenspel? Ja leuk achterlijke mongool. Echt top. Kost ook maar 10 minuten.quote:Op zondag 7 maart 2021 15:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit is toch precies waar de var voor is, zwakzinnige debiel.
Ja inderdaad, of het buitenspel is ja of nee. En debielen zoals jou met hunnie 'ja maar 1mm ' begrijpen dan nooit dat je de grens ergens moet leggen. Ja maAr EeN tEeN BuIteNsPelquote:Op zondag 7 maart 2021 15:58 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Goals afkeuren op 1mm buitenspel? Ja leuk achterlijke mongool. Echt top. Kost ook maar 10 minuten.
Harde taalquote:Op zondag 7 maart 2021 15:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik verlang terug naar Boy Waterman.
Nee hoor. Het is een vervelende onderbreking en aangezien de VAR helemaal niet wordt toegepast om overduidelijke fouten te repareren (en dat was deze ook weer niet), is het alleen maar heel irritant.quote:Op zondag 7 maart 2021 15:55 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Mensen die dit willen zijn vergeten hoe het eerst ging
Rot toch op joh, mafkees. Nooit gevoetbald zeker. Er protesteerd niet eens iemand. VAR moet gewoon aandacht hebben.quote:Op zondag 7 maart 2021 15:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja inderdaad, of het buitenspel is ja of nee. En debielen zoals jou met hunnie 'ja maar 1mm ' begrijpen dan nooit dat je de grens ergens moet leggen. Ja maAr EeN tEeN BuIteNsPel
Daarom opteer ik al tijden voor een grotere foutmarge, helemaal omdat het flink discutabel is wanneer de bal echt vertrekt van de voet.quote:Op zondag 7 maart 2021 15:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja inderdaad, of het buitenspel is ja of nee. En debielen zoals jou met hunnie 'ja maar 1mm ' begrijpen dan nooit dat je de grens ergens moet leggen. Ja maAr EeN tEeN BuIteNsPel
Het was niet eens een fout. De overtreding hield op binnen het strafschopgebied en bij vasthouden is dat het punt waar naar gekeken moet worden. Dus een strafschop.quote:Op zondag 7 maart 2021 16:00 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee hoor. Het is een vervelende onderbreking en aangezien de VAR helemaal niet wordt toegepast om overduidelijke fouten te repareren (en dat was deze ook weer niet), is het alleen maar heel irritant.
Dat is op zich wel prima, al hebben ze nu ook een foutmarge geloof ikquote:Op zondag 7 maart 2021 16:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarom opteer ik al tijden voor een grotere foutmarge, helemaal omdat het flink discutabel is wanneer de bal echt vertrekt van de voet.
Jawel, en nog steeds. protesteerd hahaha.quote:Op zondag 7 maart 2021 16:01 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Rot toch op joh, mafkees. Nooit gevoetbald zeker. Er protesteerd niet eens iemand. VAR moet gewoon aandacht hebben.
En dan? 10cm foutmarge.quote:Op zondag 7 maart 2021 16:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarom opteer ik al tijden voor een grotere foutmarge, helemaal omdat het flink discutabel is wanneer de bal echt vertrekt van de voet.
Dan krijg je ook weer de gevallen dat het daar 1mm van afwijkt. Maar een grotere foutmarge zou ik ook prima vinden hoor.quote:Op zondag 7 maart 2021 16:01 schreef Caland het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |