SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Of een SM clubjequote:Op zondag 7 maart 2021 13:24 schreef FranticDJ het volgende: [..] lijkt op een club uit Assassins Creed.
wowquote:Jerney - Mooiste vrouw ter wereld, kutjeskleier en beroepskliederaar
True crimequote:Op zondag 7 maart 2021 13:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Lees steeds meer non-fictie, merk ik.
Danny zoekt zelf maar hulp voor z'n sadistische trekjesquote:Op zondag 7 maart 2021 13:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Of een SM clubje
steun FOK! en koop via een van deze links
Op zondag niet tochquote:Op zondag 7 maart 2021 13:29 schreef mschol het volgende:
[..]
dan zou ik altijd maar binnen zitten in het weekend..
OP kan gedachtes lezenquote:
Ja maar ik bedoel wat is het?quote:Op zondag 7 maart 2021 13:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nico z'n teampje eigenlijk![]()
Ik wou een KSC teampje doen maar toen werd ik vermoord door alle haters hier.
Die 'ommetje' app vind ik maar een matig dingquote:Op zondag 7 maart 2021 13:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel wat is het?
Is dat iets met een ommetje doen ofzo want daar doen we met het werk ook iets mee.
de wat?quote:Op zondag 7 maart 2021 13:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die 'ommetje' app vind ik maar een matig ding
Geen idee, ik heb het nog niet geprobeerdquote:Op zondag 7 maart 2021 13:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Haha die heeft mijn vriendin ook als een soort wedstrijd op het werk.quote:Op zondag 7 maart 2021 13:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat bedoel ikquote:Op zondag 7 maart 2021 13:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haha die heeft mijn vriendin ook als een soort wedstrijd op het werk.
Maar die registreert ook een ommetje als je die aanzet en zelf op de bank ligt te betflixen
zon? Vandaag geen zon hoorquote:Op zondag 7 maart 2021 13:30 schreef jerney het volgende:
Doe mijn raam zo wel even open als de zon dan nog schijnt. Buiten genoeg voor vandaag.
Ja dat dus. En op Koen moet je niet letten want die loopt vandaag maar op alles te klagenquote:Op zondag 7 maart 2021 13:36 schreef liesje1979 het volgende:
Ja maar ik bedoel wat is het?
Is dat iets met een ommetje doen ofzo want daar doen we met het werk ook iets mee.
foqueville heeft geen prison rulesquote:Op zondag 7 maart 2021 13:41 schreef jerney het volgende:
[..]
Snitches get stitches
Je mag het aanpassen
hahahaquote:Op zondag 7 maart 2021 13:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
foqueville heeft geen prison rules
naar wat?
Joh emigreer lekker daarheen met je eurosceptische wappiegelul heel de tijd man. Daag!quote:Op zondag 7 maart 2021 13:59 schreef Lospedrosa het volgende:
Al dat gelul en propoganda ten spijt doet het VK het erg goed na Brexit.
Ook met Corona laat het de slagkracht zien van een vrije natie.
Wow, zit het diep?quote:Op zondag 7 maart 2021 14:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Joh emigreer lekker daarheen met je eurosceptische wappiegelul heel de tijd man. Daag!
Hahaquote:Op zondag 7 maart 2021 14:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Joh emigreer lekker daarheen met je eurosceptische wappiegelul heel de tijd man. Daag!
Tijd voor Nexit!quote:Op zondag 7 maart 2021 13:59 schreef Lospedrosa het volgende:
quote:Op zondag 7 maart 2021 13:59 schreef Lospedrosa het volgende:
ja in een betonnen blok op de bodem van dat water met die krokodillen erinquote:
boreale boerenlulquote:Op zondag 7 maart 2021 14:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Neuh doe maar een noordelijke Staten EU.
quote:Op zondag 7 maart 2021 14:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja in een betonnen blok op de bodem van dat water met die krokodillen erin
Oh nee wat rukquote:Op zondag 7 maart 2021 14:08 schreef CherryLips het volgende:
Genieten dit. Blijkbaar zat er iets tussen het deurtje van de vriezer waardoor bijna alles is gaan lekken. Heb net alles weggegooid uit voorzorg. Had net alles ingeslagen, allemaal diepvries groenten en vleesen brood. Kan het morgen opnieuw gaan halen.
Fatxit.quote:Op zondag 7 maart 2021 14:08 schreef CherryLips het volgende:
Genieten dit. Blijkbaar zat er iets tussen het deurtje van de vriezer waardoor bijna alles is gaan lekken. Heb net alles weggegooid uit voorzorg. Had net alles ingeslagen, allemaal diepvries groenten en vleesen brood. Kan het morgen opnieuw gaan halen.
das goed kut..quote:Op zondag 7 maart 2021 14:08 schreef CherryLips het volgende:
Word je blij van he, trollen. Stakkerquote:
oh joyquote:Op zondag 7 maart 2021 14:08 schreef CherryLips het volgende:
Mwa, om nou te zeggen dat US goed gekomen is gaat me ook wat verquote:Op zondag 7 maart 2021 14:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Word je blij van he, trollen. Stakker![]()
Nou ja, met US is het ook goedgekomen, uiteindelijk. Jij bent zo ver gewoon nog niet. Geduld is een schone zaak. Het komt vast goed!
Ik snap werkelijk niet dat je mensen gaat uitschelden om een normale afwijkende mening.quote:Op zondag 7 maart 2021 14:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Word je blij van he, trollen. Stakker![]()
Nou ja, met US is het ook goedgekomen, uiteindelijk. Jij bent zo ver gewoon nog niet. Geduld is een schone zaak. Het komt vast goed!
Nee heb alles maar weggegooid. Apparaat is ook helemaal warm omdat die dus twee dagen lang heeft geprobeerd de boel te koelenquote:Op zondag 7 maart 2021 14:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh joy
is er nog iets te redden om vandaag een vreetfestijn te houden?
Nee hoor, geen bier. Enneh, uitschelden?quote:Op zondag 7 maart 2021 14:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk niet dat je mensen gaat uitschelden om een normale afwijkende mening.
Of zit je weer aan de bier?
quote:Op zondag 7 maart 2021 14:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee heb alles maar weggegooid. Apparaat is ook helemaal warm omdat die dus twee dagen lang heeft geprobeerd de boel te koelenstom dat ik het niet door had. Er zit een la boven en die vond ik gister al warm, maar toen heb ik de koelkast erboven gecontroleerd en niet de vriezer. Al was het toen al te laat geweest.
Niks mis met vrouwen met brilquote:Op zondag 7 maart 2021 14:22 schreef bitterbal het volgende:
Krijg zo uitgebreide meting. Eerste meting wijst al op een bril![]()
K word oud
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weer goed zicht.quote:Op zondag 7 maart 2021 14:22 schreef bitterbal het volgende:
K word oud
als ik zou gaan meten zal ik vast ook wel een bril nodig hebben..quote:Op zondag 7 maart 2021 14:22 schreef bitterbal het volgende:
K word oud
Maar zicht.quote:Op zondag 7 maart 2021 14:30 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik zou gaan meten zal ik vast ook wel een bril nodig hebben..
dus maar niet meten
vooralsnog nergens dusdanig last van dat ik het nodig acht..quote:
quote:Op zondag 7 maart 2021 14:25 schreef Modus het volgende:
Bal in dit topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die smoes gebruiken veel mensen die geen bril op willen zettenquote:Op zondag 7 maart 2021 14:33 schreef mschol het volgende:
[..]
vooralsnog nergens dusdanig last van dat ik het nodig acht..
en met bril gaat het volgens mij alleen maar harder achteruit omdat je ogen luier worden (ze worden immers geholpen)
quote:Op zondag 7 maart 2021 14:25 schreef Modus het volgende:
Bal in dit topichttps://www.dumpert.nl/?selectedId=8084603_adc4afb0SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Nee, je oogspieren hoeven eindelijk niet meer dagelijks een soort marathon te doen. Oog zelf wordt niet beter of slechter door het wel of niet dragen van een bril.quote:Op zondag 7 maart 2021 14:33 schreef mschol het volgende:
[..]
vooralsnog nergens dusdanig last van dat ik het nodig acht..
en met bril gaat het volgens mij alleen maar harder achteruit omdat je ogen luier worden (ze worden immers geholpen)
klok en klepel / ontkenningsfase iddquote:Op zondag 7 maart 2021 14:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, je oogspieren hoeven eindelijk niet meer dagelijks een soort marathon te doen. Oog zelf wordt niet beter of slechter door het wel of niet dragen van een bril.
Ah joh ik moet nog steeds een gehoortoestel. Misschien van de week eens een afspraak maken.quote:Op zondag 7 maart 2021 14:22 schreef bitterbal het volgende:
K word oud
Geen keus hebben met zo'n ding helpt wel een hoop denk ik.quote:Op zondag 7 maart 2021 14:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
klok en klepel / ontkenningsfase idd
Zonnebril erbijquote:Op zondag 7 maart 2021 14:43 schreef bitterbal het volgende:
Ja een oog is dus minder scherp. Dus een bril zou wel kunnen helpen met lezen en voor afstand. Maar het zijn verkopers natuurlijk. 2 brillen voor mooi prijsje dus zei kom wel terug
Speciaal voor u mevrouwtje, mooi prijsje omdat het zondag is.quote:Op zondag 7 maart 2021 14:43 schreef bitterbal het volgende:
Ja een oog is dus minder scherp. Dus een bril zou wel kunnen helpen met lezen en voor afstand. Maar het zijn verkopers natuurlijk. 2 brillen voor mooi prijsje dus zei kom wel terug
iddquote:Op zondag 7 maart 2021 14:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen keus hebben met zo'n ding helpt wel een hoop denk ik.
Maar ineens dingen zien en geen dagelijkse hoofdpijn.
Wel even opmeten of ze door de voordeur passen.quote:Op zondag 7 maart 2021 14:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Speciaal voor u mevrouwtje, mooi prijsje omdat het zondag is.
als het barsten zijn gaat een protector ook niet meer helpenquote:Op zondag 7 maart 2021 14:46 schreef CherryLips het volgende:
Morgen even kijken of ik ergens een nieuwe screenprotector voor m'n telefoon kan regelenhet is nu meer barst dan scherm.
Oogvorm, gevoeligheid van hoornvlies, hoeveelheid traanvocht. Allerlei redenen.quote:
De barsten zitten nu in de protector.quote:Op zondag 7 maart 2021 14:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als het barsten zijn gaat een protector ook niet meer helpen
dat is 't zelfde als neuken met condoom nadat je de vrouw al bezwangert hebt
Ja als je min 12 hebt ofzo.quote:Op zondag 7 maart 2021 14:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
grote afwijking gaat je met lenzen niet lukken
oog moet lenzen kunnen verdragen
Daar meten ze ook graag voor :pquote:Op zondag 7 maart 2021 14:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ah joh ik moet nog steeds een gehoortoestel. Misschien van de week eens een afspraak maken.
quote:Op zondag 7 maart 2021 14:49 schreef FranticDJ het volgende:
ik heb altijd kleine glazen gehadvind brillen met grote glazen niet staan. Evenals grove monturen.
Ga ik boos/chagrijnig van kijken ofzo.
Nadeel is wel dat juist grote glazen goed gaan met mondkapjes.
Nou ja geen dan.quote:Op zondag 7 maart 2021 14:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb geen kop voor brillen. Vraag me weleens af welk montuur ik dan zou moeten nemen.
Snap ik.quote:Op zondag 7 maart 2021 14:53 schreef dud0r het volgende:
De chocolade winkel was dicht
Nu ben ik boos en chagrijnig
quote:Op zondag 7 maart 2021 14:53 schreef dud0r het volgende:
De chocolade winkel was dicht
Nu ben ik boos en chagrijnig
Zoiets heb ik geloof ik ook, een verdraaide pupil. Had vroeger als kind een bril maar toen ik ging puberen ging die demonstratief af en sindsdien ook nooit meer een bril gehad. Afgelopen paar jaar wel soms 's avonds een leesbrilletje met +0,1 ofzo op omdat ik anders scheel ga kijken bij tekst lezen in slecht licht. Wel apart, op de laptop heb ik het zelden nodig maar met een tekst op papier wel.quote:Op zondag 7 maart 2021 14:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
idd
naja ik heb praktisch geen sterkte. alleen grote cilinderafwijking.
Draag ik m'n bril niet, einde van de dag barst mn kop uit elkaar. Draag ik 'm wel: geen hoofdpijn.
Ga ik veel dichtbij doen, moet ik 'm wel af zetten want anders koppijn.
Dat dit kan in Nederlandquote:Op zondag 7 maart 2021 14:52 schreef CherryLips het volgende:
Rondje door het dorp gelopen of ik nog ergens warme chocolademelk kon regelen. Alles dicht. Behalve Kruidvat.
Daar hebben ze vast wel pakjes met oplos chocolademelkquote:Op zondag 7 maart 2021 14:52 schreef CherryLips het volgende:
Rondje door het dorp gelopen of ik nog ergens warme chocolademelk kon regelen. Alles dicht. Behalve Kruidvat.
mja ik word gekeurd op zicht en gehoor. en als ik ergens een hekel aan heb is 't wel koppijn door niet scherp (genoeg) te kunnen zien.quote:Op zondag 7 maart 2021 14:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zoiets heb ik geloof ik ook, een verdraaide pupil. Had vroeger als kind een bril maar toen ik ging puberen ging die demonstratief af en sindsdien ook nooit meer een bril gehad. Afgelopen paar jaar wel soms 's avonds een leesbrilletje met +0,1 ofzo op omdat ik anders scheel ga kijken bij tekst lezen in slecht licht. Wel apart, op de laptop heb ik het zelden nodig maar met een tekst op papier wel.
veel kleurtjes hou ik niet zo van, maar ik wissel nog wel eens van montuur.quote:Op zondag 7 maart 2021 14:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Zelf van alles gehad, vierkant, ronder, dik montuur, dun montuur, kleurtjes, zwart.
Zou best met lichtinval te maken kunnen hebben.quote:Op zondag 7 maart 2021 14:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zoiets heb ik geloof ik ook, een verdraaide pupil. Had vroeger als kind een bril maar toen ik ging puberen ging die demonstratief af en sindsdien ook nooit meer een bril gehad. Afgelopen paar jaar wel soms 's avonds een leesbrilletje met +0,1 ofzo op omdat ik anders scheel ga kijken bij tekst lezen in slecht licht. Wel apart, op de laptop heb ik het zelden nodig maar met een tekst op papier wel.
Gewoon het lettertype van je ereader groter zetten. Wel in oplossingen denken.quote:Op zondag 7 maart 2021 14:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ja geen dan.
Alleen een leesbril als je bejaard bent.
Oh koppijn heb ik er dan weer nooit door eigenlijkquote:Op zondag 7 maart 2021 14:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja ik word gekeurd op zicht en gehoor. en als ik ergens een hekel aan heb is 't wel koppijn door niet scherp (genoeg) te kunnen zien.
Ik wilde echte warme chocolademelk halen daarquote:
mja die koppijn is wat bij mij 't balletje deed rollen. Had in groep 8 ineens barstende koppijn als ik thuis kwam.quote:Op zondag 7 maart 2021 14:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh koppijn heb ik er dan weer nooit door eigenlijkMaar heb sowieso wel rare ogen geloof ik, ik zie vaak in 1 opslag of iets goed is uitgelijnd, zeker bij digitale dingen zelfs al is het maar 1 pixel verschil
Ik merk het wel als ik een paar dagen praktisch alleen maar naar een laptopscherm heb gekeken, maar als ik dan een avondje naar de tv kijk dan trekt dat weer helemaal bijquote:Op zondag 7 maart 2021 14:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou best met lichtinval te maken kunnen hebben.
Dubbele spatiesquote:Op zondag 7 maart 2021 14:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh koppijn heb ik er dan weer nooit door eigenlijkMaar heb sowieso wel rare ogen geloof ik, ik zie vaak in 1 opslag of iets goed is uitgelijnd, zeker bij digitale dingen zelfs al is het maar 1 pixel verschil
Lijkt me kut kijken, zo'n logo.quote:Op zondag 7 maart 2021 14:58 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.smartbuyglass(...)8160-012-252990.html
ik heb deze nu
Wel irritant met dat logo zo vol in je zichtquote:Op zondag 7 maart 2021 14:58 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.smartbuyglass(...)8160-012-252990.html
ik heb deze nu
spuit12quote:Op zondag 7 maart 2021 15:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel irritant met dat logo zo vol in je zicht
Ja, concentreren op dichtbij is best zware inspanning voor je ogen, in de verte staren ontspan je ze mee.quote:Op zondag 7 maart 2021 14:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik merk het wel als ik een paar dagen praktisch alleen maar naar een laptopscherm heb gekeken, maar als ik dan een avondje naar de tv kijk dan trekt dat weer helemaal bij
Ik had niet voor niet de bij bijnaam 'uitlijnnazi'quote:
Ik zit nog te ontbijten.quote:
Zou misschien gewoon eens een fatsoenlijke leesbril moeten kopen die ik ook mee kan nemen. Heb nu zo'n gammel plastic ding van een euro van de action ofzoquote:Op zondag 7 maart 2021 15:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, concentreren op dichtbij is best zware inspanning voor je ogen, in de verte staren ontspan je ze mee.
Hardcore slapen.quote:
Upgraden naar een iets fancier model van drie euro.quote:Op zondag 7 maart 2021 15:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou misschien gewoon eens een fatsoenlijke leesbril moeten kopen die ik ook mee kan nemen. Heb nu zo'n gammel plastic ding van een euro van de action ofzo
ik had een docent Verzorging op de middelbare school, die had een lade vol leesbrillen van een kwartje. zonder poten er aan. Daar knoopte ie dan maar postelastieken anquote:Op zondag 7 maart 2021 15:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Upgraden naar een iets fancier model van drie euro.
Niet alles dat losdop typt is waar..quote:
quote:Op zondag 7 maart 2021 15:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik had een docent Verzorging op de middelbare school, die had een lade vol leesbrillen van een kwartje. zonder poten er aan. Daar knoopte ie dan maar postelastieken an
Das wel gelijk 300% duurder hequote:Op zondag 7 maart 2021 15:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Upgraden naar een iets fancier model van drie euro.
Het is wel een investering ja.quote:
zo had ik een stagebegeleider met een hersentumor.quote:Op zondag 7 maart 2021 15:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik had een docent Verzorging op de middelbare school, die had een lade vol leesbrillen van een kwartje. zonder poten er aan. Daar knoopte ie dan maar postelastieken an
quote:
quote:Je moet je aanmelden om verder te gaan.
Denk het, hij begint 2 seconden de video af te spelen en daarna geeft ie die melding.quote:Op zondag 7 maart 2021 15:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://fb.watch/44Cwl0RmvR/
is dat nieuw?
Die man van het OMT wil de terrassen open doen als dat geouwehoer op het plein en in het park stopt.quote:Op zondag 7 maart 2021 15:13 schreef bitterbal het volgende:
zijn ze weer aan het koffie drinken in amsterdam?
raar. misschien heeft die aangepast ? er is geen andere actief helaasquote:Op zondag 7 maart 2021 15:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk het, hij begint 2 seconden de video af te spelen en daarna geeft ie die melding.
is maar 1 lid toch van het omt. Zelfs Halsema had al gepleit voor open terrassenquote:Op zondag 7 maart 2021 15:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die man van het OMT wil de terrassen open doen als dat geouwehoer op het plein en in het park stopt.
Heeft het toch wat opgeleverd!
Als ze bij dat FB nou gewoon een normale ww-herstel procedure hadden.quote:Op zondag 7 maart 2021 15:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
raar. misschien heeft die aangepast ? er is geen andere actief helaas
wat is dit voor achterlijke klapjostie?quote:
Het is de komende twee weken toch nog geen terrasweer. Eind maart open is vroeg genoegquote:Op zondag 7 maart 2021 15:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is maar 1 lid toch van het omt. Zelfs Halsema had al gepleit voor open terrassen
quote:Op zondag 7 maart 2021 15:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk het, hij begint 2 seconden de video af te spelen en daarna geeft ie die melding.
En gewoon nieuw account aanmaken met rare naam? Alleen gebruiken voor dit soort dingen?quote:Op zondag 7 maart 2021 15:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ze bij dat FB nou gewoon een normale ww-herstel procedure hadden.
Op wat voor rare pagina's zit jij nou weer.quote:Op zondag 7 maart 2021 15:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 maart 2021 15:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op wat voor rare pagina's zit jij nou weer.
Zou ook nog kunnen, voeg ik jou wel toequote:Op zondag 7 maart 2021 15:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En gewoon nieuw account aanmaken met rare naam? Alleen gebruiken voor dit soort dingen?
Ja idd ik hoorde van een lid die dat zei. Maar vlg mij praten die idioten elkaar gewoon na.quote:Op zondag 7 maart 2021 15:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is maar 1 lid toch van het omt. Zelfs Halsema had al gepleit voor open terrassen
En dan zeg jij tegen mij dat ik een toontje lager moet zingenquote:Op zondag 7 maart 2021 15:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja idd ik hoorde van een lid die dat zei. Maar vlg mij praten die idioten elkaar gewoon na.
OMT is toch niet mijn werkgever?quote:Op zondag 7 maart 2021 15:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En dan zeg jij tegen mij dat ik een toontje lager moet zingen
Nee maar het zijn geen idioten in het OMT. Overigens kreeg ik wel gelijk betreffende het roosterquote:
breng jij dan live verslag?quote:Op zondag 7 maart 2021 15:29 schreef bitterbal het volgende:
Vanaf volgende week gaan ze koffie drinken in den haag
Den Haag? Dat is toch al zeventien keer finaal afgebroken inmiddels?quote:Op zondag 7 maart 2021 15:29 schreef bitterbal het volgende:
Vanaf volgende week gaan ze koffie drinken in den haag
nee deze reeks van koffie drinken in amsterdam houdt op. De volgende reek is dan in den haagquote:Op zondag 7 maart 2021 15:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Den Haag? Dat is toch al zeventien keer finaal afgebroken inmiddels?
Das mooi toch, niet schelden en gewoon normaal converseren brengt je veel verder.quote:Op zondag 7 maart 2021 15:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar het zijn geen idioten in het OMT. Overigens kreeg ik wel gelijk betreffende het rooster
Stomme trol ben je ookquote:Op zondag 7 maart 2021 15:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Das mooi toch, niet schelden en gewoon normaal converseren brengt je veel verder.
(Zeg dat ie dikkop hierboven ook eens.)
het is zwondag kwiwiquote:Op zondag 7 maart 2021 15:43 schreef kwiwi het volgende:
Zo, halve dag gewerkt, nu alleen nog maar schoonmaken
De meerderheid heeft hier nooit voor gestemd anders. Of heb ik dat referendum gemist?quote:Op zondag 7 maart 2021 15:42 schreef bitterbal het volgende:
Grappig dat die jongen van de stream zegt dat de democratie op de grond ligt in de vorm van een doodskist.
Maar de meerderheid is voor de maatregelen dus dat is precies democratie
quote:Op zondag 7 maart 2021 15:45 schreef Nine. het volgende:
[..]
De meerderheid heeft hier nooit voor gestemd anders. Of heb ik dat referendum gemist?
Maar goed, democratie is ook alleen maar de dictatuur van de meerderheid.
Henk & Ingrid die beleid bepalenquote:Op zondag 7 maart 2021 15:45 schreef Nine. het volgende:
[..]
De meerderheid heeft hier nooit voor gestemd anders. Of heb ik dat referendum gemist?
Uit de peilingen blijkt juist dat het draagvlak steeds verder afneemtquote:Op zondag 7 maart 2021 15:46 schreef bitterbal het volgende:
![]()
nee maar uit de peilingen blijkt wel dat de meerderheid dit steunt. Democratie is ook geen eerlijk systeem nee
ja dat wel maar das toch steeds niet de meerderheidquote:Op zondag 7 maart 2021 15:49 schreef Nine. het volgende:
[..]
Uit de peilingen blijkt juist dat het draagvlak steeds verder afneemt
Als die gekozen zijn als volksvertegenwoordiger dan is het zo. Scheelt dat ze zich ook af en toe nog laten voorlichten.quote:Op zondag 7 maart 2021 15:50 schreef Nine. het volgende:
[..]
Een leraar maatschappijleer en een basisschoolleraar die dat wel doen is idd veel beter ja.
Jij blijft maar werken hequote:Op zondag 7 maart 2021 15:51 schreef kwiwi het volgende:
@:dud0r @:jacquelinehasselbaink jullie huisjes zijn klaarOmdat jullie zo lang hebben moeten wachten een huisje aan het water met gedeeld terras en relaxt dubbel zonnebed
[ afbeelding ]
Vlak bij de blije fanten en qwoksquote:Op zondag 7 maart 2021 15:51 schreef kwiwi het volgende:
@:dud0r @:jacquelinehasselbaink jullie huisjes zijn klaarOmdat jullie zo lang hebben moeten wachten een huisje aan het water met gedeeld terras en relaxt dubbel zonnebed
[ afbeelding ]
Ik heb anders niet op ze gestemd.quote:Op zondag 7 maart 2021 15:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als die gekozen zijn als volksvertegenwoordiger dan is het zo. Scheelt dat ze zich ook af en toe nog laten voorlichten.
Prima, ze krijgen elke dag verse vissticks van buurman Kwapitein Igloquote:Op zondag 7 maart 2021 15:53 schreef bitterbal het volgende:
Hoe zijn de omstandigheden in het asielzoekerskamp?
ja maar democratie geeft niet iedereen het geen waar die recht op heeft toch? Of nou ja recht. bedoel voorkeuren of wensenquote:Op zondag 7 maart 2021 15:53 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ik heb anders niet op ze gestemd.
Jij vergeet echter, dat democratie voor iedereen is. Dus ook voor Henk & Ingrid.
ook iets groens er bij?quote:Op zondag 7 maart 2021 15:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Prima, ze krijgen elke dag verse vissticks van buurman Kwapitein Iglo
quote:Op zondag 7 maart 2021 15:45 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ik ga alvast mn waterkanon vullenquote:
quote:Op zondag 7 maart 2021 15:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ga alvast mn waterkanon vullen
Huheuhe
Das toch gewoon mijn rechtquote:Op zondag 7 maart 2021 15:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet je eerst even bij rechter @:Muck vragen of de demonstratie wel toegestaan is natuurlijk
In Nederland misschien, maar This Is. Foquevilleeeee!!!quote:
Dictatuur!!!quote:Op zondag 7 maart 2021 15:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
In Nederland misschien, maar This Is. Foquevilleeeee!!!
neuh, ander land, andere regels.quote:
nog 8 hele urenquote:
Is inmiddels al twee weken niet geweest. Hmm hahaquote:Op zondag 7 maart 2021 16:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe gaat het met die surinaamse vrouw waarmee je werkte?
Politiek is sowieso een illusie. Die lui zijn alleen maar met hun eigen carričres en het behoud van hun macht bezigquote:Op zondag 7 maart 2021 15:54 schreef bitterbal het volgende:
ja maar democratie geeft niet iedereen het geen waar die recht op heeft toch?
Als dat geen neuken wordt...quote:Op zondag 7 maart 2021 15:51 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 maart 2021 15:51 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zou jij graag zien dan?quote:Op zondag 7 maart 2021 16:01 schreef Nine. het volgende:
[..]
Politiek is sowieso een illusie. Die lui zijn alleen maar met hun eigen carričres en het behoud van hun macht bezig![]()
Eéns in de 4 jaar beloven ze gouden bergen om de stemmen van het plebs binnen te harken, om vervolgens weer lekker hun eigen ding te doen![]()
Politiek zou zonder het slechte geheugen van de mens niet eens mogelijk zijn
quote:Op zondag 7 maart 2021 15:51 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
is dat de vervelend, of die die je eten geeft?quote:Op zondag 7 maart 2021 16:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is inmiddels al twee weken niet geweest. Hmm haha
geen gezeik meer met haar gehad?quote:Op zondag 7 maart 2021 16:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is inmiddels al twee weken niet geweest. Hmm haha
Je bent bekend met het Nederlandse politieke stelsel waarbij er compromissen gemaakt worden?quote:Op zondag 7 maart 2021 16:01 schreef Nine. het volgende:
[..]
Politiek is sowieso een illusie. Die lui zijn alleen maar met hun eigen carričres en het behoud van hun macht bezig![]()
Eéns in de 4 jaar beloven ze gouden bergen om de stemmen van het plebs binnen te harken, om vervolgens weer lekker hun eigen ding te doen![]()
Politiek zou zonder het slechte geheugen van de mens niet eens mogelijk zijn
Uhm ze is vervelend en ze kookte eten in de kantine.quote:Op zondag 7 maart 2021 16:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is dat de vervelend, of die die je eten geeft?
Ohja ik zie hetquote:
Op een arrogante blik na niet echt. Ze schijnt bang voor mij te zijn hehe.quote:Op zondag 7 maart 2021 16:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar voor die 2 weken dat ze er niet meer is
Foqueville ruikt nu weer wat meer naar oude bloemkool en overdatum vanillestokjesquote:Op zondag 7 maart 2021 15:51 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
heb dat ff geprobeerd maar vond het nietsquote:Op zondag 7 maart 2021 16:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook meteen opgegeven voor Facebook dating? Collega van mij heeft er al succes mee behaald.
nou ja als ze zich zo gedraagtquote:Op zondag 7 maart 2021 16:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Op een arrogante blik na niet echt. Ze schijnt bang voor mij te zijn hehe.
Waar kan ik dat aanpassenquote:
Jouw neus is echt kapot he. Ophokken die coroneesquote:Op zondag 7 maart 2021 16:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Foqueville ruikt nu weer wat meer naar oude bloemkool en overdatum vanillestokjes
Toch FOK!-dating maar een kans geven danquote:Op zondag 7 maart 2021 16:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb dat ff geprobeerd maar vond het niets
Is de kantine daar niet de beste plaats voor wel?quote:Op zondag 7 maart 2021 16:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Uhm ze is vervelend en ze kookte eten in de kantine.
Jawel hoezo?quote:Op zondag 7 maart 2021 16:08 schreef jerney het volgende:
[..]
Is de kantine daar niet de beste plaats voor wel?
Of was ze vis aan het nuken?
Wat is dit nu weer?quote:Op zondag 7 maart 2021 16:08 schreef jerney het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik nu weer oud genoeg zodat jij niet meer op een woeste cougar lijktquote:Op zondag 7 maart 2021 16:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk het niet meer eigenlijk als je dat bij registratie invoert
quote:Op zondag 7 maart 2021 16:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik nu weer oud genoeg zodat jij niet meer op een woeste cougar lijkt
O ja ik moest nog schoonmaken..quote:Op zondag 7 maart 2021 16:10 schreef mschol het volgende:
zo buiten geweest voor vandaag..
en een zooi rommel weggegooid
Kijk nu maken we stappenquote:Op zondag 7 maart 2021 16:09 schreef kwiwi het volgende:
De vlaai-en koekjes fabriek is overgekocht door @:gianni61 en is nu de Limburgse vlaaifabriek![]()
[ afbeelding ]
Komt dat even mooi uit voor mij.quote:Op zondag 7 maart 2021 16:09 schreef kwiwi het volgende:
De vlaai-en koekjes fabriek is overgekocht door @:gianni61 en is nu de Limburgse vlaaifabriek![]()
[ afbeelding ]
Bij ons was er een verbod om voedsel op te warmenquote:Op zondag 7 maart 2021 16:08 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik denk dat jij meer bak ervaring hebt dan ikquote:Op zondag 7 maart 2021 16:09 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
We hebben nog geen macciequote:Op zondag 7 maart 2021 16:09 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Een soort van technocratie waar bestuurders wetenschappers raadplegen per onderwerp.quote:
beter gewoon zo'n toblerone plant in de bergens.quote:
klinkt ingewikkeldquote:Op zondag 7 maart 2021 16:12 schreef Nine. het volgende:
[..]
Een soort van technocratie waar bestuurders wetenschappers raadplegen per onderwerp.
En die laat je dan roeleren. Zowel de poel bestuurders als de poel wetenschappers.
Dan hoeft ook niemand te worden opgezadeld met andermans politieke, religieuze, ideologische en weet-ik-niet-wat voor voorkeuren.
Sushi hebben we ook nog nietquote:Op zondag 7 maart 2021 16:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
beter gewoon zo'n toblerone plant in de bergens.
Ik bak wel, maar we moeten natuurlijk een echte limburger in de winkel hebben staan om ze te verkopenquote:Op zondag 7 maart 2021 16:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij meer bak ervaring hebt dan ik
als ik zelf moet gaan bakken gaat het niet goed komen.
We hebben wel al Milka koeien voor de chocolademelkquote:Op zondag 7 maart 2021 16:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
beter gewoon zo'n toblerone plant in de bergens.
Ook voorstander van; maar het OMT en red-team hebben al laten zien dat het in de praktijk ook niet zo eenvoudig is.quote:Op zondag 7 maart 2021 16:12 schreef Nine. het volgende:
[..]
Een soort van technocratie waar bestuurders wetenschappers raadplegen per onderwerp.
En die laat je dan roeleren. Zowel de poel bestuurders als de poel wetenschappers.
Dan hoeft ook niemand te worden opgezadeld met andermans politieke, religieuze, ideologische en weet-ik-niet-wat voor voorkeuren.
Nee joh, had heel dat fb al bijna een jaar niet meer gebruikt omdat ik mijn account niet kan herstellen ofzoquote:Op zondag 7 maart 2021 16:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook meteen opgegeven voor Facebook dating? Collega van mij heeft er al succes mee behaald.
Ik krijg hier zomaar extra werk toegeschovenquote:Op zondag 7 maart 2021 16:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik bak wel, maar we moeten natuurlijk een echte limburger in de winkel hebben staan om ze te verkopen
quote:Op zondag 7 maart 2021 16:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij ons was er een verbod om voedsel op te warmen
in dat lettertype ziet een 0 er hetzelfde uit als een o..quote:Op zondag 7 maart 2021 16:14 schreef dud0r het volgende:
wel jammer dat m'n naam niet goed staat kwiwi
Hoe wil je dat mensen verbieden?quote:Op zondag 7 maart 2021 16:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij ons was er een verbod om voedsel op te warmen
Iets uit de kantine waar professionals het klaarmaken en waardoor het hele kantoor niet naar Indisch eten ruikt de rest van de dag.quote:
Nopesquote:Op zondag 7 maart 2021 16:16 schreef jerney het volgende:
[..]![]()
Moet altijd om haar lollen, ken je haar hittegolf filmpje niet?
Dat je het niet faciliteert is 1 ding, maar het verbieden is weer wat anders.quote:
Ja maar ehh die lui moeten dan wel afstand doen van bezit enzo want anders wordt er net zo hard gelobbyd.quote:Op zondag 7 maart 2021 16:12 schreef Nine. het volgende:
[..]
ohquote:Op zondag 7 maart 2021 16:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
in dat lettertype ziet een 0 er hetzelfde uit als een o..
Jamaar knoflookquote:Op zondag 7 maart 2021 16:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iets uit de kantine waar professionals het klaarmaken en waardoor het hele kantoor niet naar Indisch eten ruikt de rest van de dag.
Maar hoe dan? Elke dag je eigen magnetron meezeulen?quote:Op zondag 7 maart 2021 16:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat je het niet faciliteert is 1 ding, maar het verbieden is weer wat anders.
slowcooken in de vaatwasserquote:Op zondag 7 maart 2021 16:21 schreef jerney het volgende:
[..]
Maar hoe dan? Elke dag je eigen magnetron meezeulen?
Ah nee dat is goorquote:Op zondag 7 maart 2021 16:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
ondergoed wassen in de waterkoker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |