SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Of een SM clubjequote:Op zondag 7 maart 2021 13:24 schreef FranticDJ het volgende: [..] lijkt op een club uit Assassins Creed.
wowquote:Jerney - Mooiste vrouw ter wereld, kutjeskleier en beroepskliederaar
True crimequote:Op zondag 7 maart 2021 13:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Lees steeds meer non-fictie, merk ik.
Danny zoekt zelf maar hulp voor z'n sadistische trekjesquote:Op zondag 7 maart 2021 13:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Of een SM clubje
steun FOK! en koop via een van deze links
Op zondag niet tochquote:Op zondag 7 maart 2021 13:29 schreef mschol het volgende:
[..]
dan zou ik altijd maar binnen zitten in het weekend..
OP kan gedachtes lezenquote:
Ja maar ik bedoel wat is het?quote:Op zondag 7 maart 2021 13:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nico z'n teampje eigenlijk![]()
Ik wou een KSC teampje doen maar toen werd ik vermoord door alle haters hier.
Die 'ommetje' app vind ik maar een matig dingquote:Op zondag 7 maart 2021 13:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel wat is het?
Is dat iets met een ommetje doen ofzo want daar doen we met het werk ook iets mee.
de wat?quote:Op zondag 7 maart 2021 13:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die 'ommetje' app vind ik maar een matig ding
Geen idee, ik heb het nog niet geprobeerdquote:Op zondag 7 maart 2021 13:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Haha die heeft mijn vriendin ook als een soort wedstrijd op het werk.quote:Op zondag 7 maart 2021 13:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat bedoel ikquote:Op zondag 7 maart 2021 13:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haha die heeft mijn vriendin ook als een soort wedstrijd op het werk.
Maar die registreert ook een ommetje als je die aanzet en zelf op de bank ligt te betflixen
zon? Vandaag geen zon hoorquote:Op zondag 7 maart 2021 13:30 schreef jerney het volgende:
Doe mijn raam zo wel even open als de zon dan nog schijnt. Buiten genoeg voor vandaag.
Ja dat dus. En op Koen moet je niet letten want die loopt vandaag maar op alles te klagenquote:Op zondag 7 maart 2021 13:36 schreef liesje1979 het volgende:
Ja maar ik bedoel wat is het?
Is dat iets met een ommetje doen ofzo want daar doen we met het werk ook iets mee.
foqueville heeft geen prison rulesquote:Op zondag 7 maart 2021 13:41 schreef jerney het volgende:
[..]
Snitches get stitches
Je mag het aanpassen
hahahaquote:Op zondag 7 maart 2021 13:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
foqueville heeft geen prison rules
naar wat?
Joh emigreer lekker daarheen met je eurosceptische wappiegelul heel de tijd man. Daag!quote:Op zondag 7 maart 2021 13:59 schreef Lospedrosa het volgende:
Al dat gelul en propoganda ten spijt doet het VK het erg goed na Brexit.
Ook met Corona laat het de slagkracht zien van een vrije natie.
Wow, zit het diep?quote:Op zondag 7 maart 2021 14:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Joh emigreer lekker daarheen met je eurosceptische wappiegelul heel de tijd man. Daag!
Hahaquote:Op zondag 7 maart 2021 14:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Joh emigreer lekker daarheen met je eurosceptische wappiegelul heel de tijd man. Daag!
Tijd voor Nexit!quote:Op zondag 7 maart 2021 13:59 schreef Lospedrosa het volgende:
quote:Op zondag 7 maart 2021 13:59 schreef Lospedrosa het volgende:
ja in een betonnen blok op de bodem van dat water met die krokodillen erinquote:
boreale boerenlulquote:Op zondag 7 maart 2021 14:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Neuh doe maar een noordelijke Staten EU.
quote:Op zondag 7 maart 2021 14:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja in een betonnen blok op de bodem van dat water met die krokodillen erin
Oh nee wat rukquote:Op zondag 7 maart 2021 14:08 schreef CherryLips het volgende:
Genieten dit. Blijkbaar zat er iets tussen het deurtje van de vriezer waardoor bijna alles is gaan lekken. Heb net alles weggegooid uit voorzorg. Had net alles ingeslagen, allemaal diepvries groenten en vleesen brood. Kan het morgen opnieuw gaan halen.
Fatxit.quote:Op zondag 7 maart 2021 14:08 schreef CherryLips het volgende:
Genieten dit. Blijkbaar zat er iets tussen het deurtje van de vriezer waardoor bijna alles is gaan lekken. Heb net alles weggegooid uit voorzorg. Had net alles ingeslagen, allemaal diepvries groenten en vleesen brood. Kan het morgen opnieuw gaan halen.
das goed kut..quote:Op zondag 7 maart 2021 14:08 schreef CherryLips het volgende:
Word je blij van he, trollen. Stakkerquote:
oh joyquote:Op zondag 7 maart 2021 14:08 schreef CherryLips het volgende:
Mwa, om nou te zeggen dat US goed gekomen is gaat me ook wat verquote:Op zondag 7 maart 2021 14:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Word je blij van he, trollen. Stakker![]()
Nou ja, met US is het ook goedgekomen, uiteindelijk. Jij bent zo ver gewoon nog niet. Geduld is een schone zaak. Het komt vast goed!
Ik snap werkelijk niet dat je mensen gaat uitschelden om een normale afwijkende mening.quote:Op zondag 7 maart 2021 14:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Word je blij van he, trollen. Stakker![]()
Nou ja, met US is het ook goedgekomen, uiteindelijk. Jij bent zo ver gewoon nog niet. Geduld is een schone zaak. Het komt vast goed!
Nee heb alles maar weggegooid. Apparaat is ook helemaal warm omdat die dus twee dagen lang heeft geprobeerd de boel te koelenquote:Op zondag 7 maart 2021 14:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh joy
is er nog iets te redden om vandaag een vreetfestijn te houden?
Nee hoor, geen bier. Enneh, uitschelden?quote:Op zondag 7 maart 2021 14:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk niet dat je mensen gaat uitschelden om een normale afwijkende mening.
Of zit je weer aan de bier?
quote:Op zondag 7 maart 2021 14:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee heb alles maar weggegooid. Apparaat is ook helemaal warm omdat die dus twee dagen lang heeft geprobeerd de boel te koelenstom dat ik het niet door had. Er zit een la boven en die vond ik gister al warm, maar toen heb ik de koelkast erboven gecontroleerd en niet de vriezer. Al was het toen al te laat geweest.
Niks mis met vrouwen met brilquote:Op zondag 7 maart 2021 14:22 schreef bitterbal het volgende:
Krijg zo uitgebreide meting. Eerste meting wijst al op een bril![]()
K word oud
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weer goed zicht.quote:Op zondag 7 maart 2021 14:22 schreef bitterbal het volgende:
K word oud
als ik zou gaan meten zal ik vast ook wel een bril nodig hebben..quote:Op zondag 7 maart 2021 14:22 schreef bitterbal het volgende:
K word oud
Maar zicht.quote:Op zondag 7 maart 2021 14:30 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik zou gaan meten zal ik vast ook wel een bril nodig hebben..
dus maar niet meten
vooralsnog nergens dusdanig last van dat ik het nodig acht..quote:
quote:Op zondag 7 maart 2021 14:25 schreef Modus het volgende:
Bal in dit topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die smoes gebruiken veel mensen die geen bril op willen zettenquote:Op zondag 7 maart 2021 14:33 schreef mschol het volgende:
[..]
vooralsnog nergens dusdanig last van dat ik het nodig acht..
en met bril gaat het volgens mij alleen maar harder achteruit omdat je ogen luier worden (ze worden immers geholpen)
quote:Op zondag 7 maart 2021 14:25 schreef Modus het volgende:
Bal in dit topichttps://www.dumpert.nl/?selectedId=8084603_adc4afb0SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Nee, je oogspieren hoeven eindelijk niet meer dagelijks een soort marathon te doen. Oog zelf wordt niet beter of slechter door het wel of niet dragen van een bril.quote:Op zondag 7 maart 2021 14:33 schreef mschol het volgende:
[..]
vooralsnog nergens dusdanig last van dat ik het nodig acht..
en met bril gaat het volgens mij alleen maar harder achteruit omdat je ogen luier worden (ze worden immers geholpen)
klok en klepel / ontkenningsfase iddquote:Op zondag 7 maart 2021 14:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, je oogspieren hoeven eindelijk niet meer dagelijks een soort marathon te doen. Oog zelf wordt niet beter of slechter door het wel of niet dragen van een bril.
Ah joh ik moet nog steeds een gehoortoestel. Misschien van de week eens een afspraak maken.quote:Op zondag 7 maart 2021 14:22 schreef bitterbal het volgende:
K word oud
Geen keus hebben met zo'n ding helpt wel een hoop denk ik.quote:Op zondag 7 maart 2021 14:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
klok en klepel / ontkenningsfase idd
Zonnebril erbijquote:Op zondag 7 maart 2021 14:43 schreef bitterbal het volgende:
Ja een oog is dus minder scherp. Dus een bril zou wel kunnen helpen met lezen en voor afstand. Maar het zijn verkopers natuurlijk. 2 brillen voor mooi prijsje dus zei kom wel terug
Speciaal voor u mevrouwtje, mooi prijsje omdat het zondag is.quote:Op zondag 7 maart 2021 14:43 schreef bitterbal het volgende:
Ja een oog is dus minder scherp. Dus een bril zou wel kunnen helpen met lezen en voor afstand. Maar het zijn verkopers natuurlijk. 2 brillen voor mooi prijsje dus zei kom wel terug
iddquote:Op zondag 7 maart 2021 14:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen keus hebben met zo'n ding helpt wel een hoop denk ik.
Maar ineens dingen zien en geen dagelijkse hoofdpijn.
Wel even opmeten of ze door de voordeur passen.quote:Op zondag 7 maart 2021 14:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Speciaal voor u mevrouwtje, mooi prijsje omdat het zondag is.
als het barsten zijn gaat een protector ook niet meer helpenquote:Op zondag 7 maart 2021 14:46 schreef CherryLips het volgende:
Morgen even kijken of ik ergens een nieuwe screenprotector voor m'n telefoon kan regelenhet is nu meer barst dan scherm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |