Dat zal niet gebeuren, mining farms zullen dan nog vaker bij Groene bronnen worden neergezet, daarnaast dooft Bitcoin op een gegeven moment ook wel uit omdat het niet meer rendabel is.quote:Op maandag 8 maart 2021 21:45 schreef LXIV het volgende:
[..]
Goudwinning vind ik ook onzin. Olie wordt al teruggebracht.
Ik ben benieuwd wat overheden gaan doen wanneer als gevolg van mining stroomtekorten ontstaan.
Dat is heel lastig, want dan krijg je de situatie dat een bitcoin $50.000 aan stroom kost en $150.000 euro waard is.quote:
bijna alles staat op uniswap en pancakeswap....quote:Op maandag 8 maart 2021 22:07 schreef Schnitzels het volgende:
Welke exchanges zitten jullie? Ik wil eentje waar de wat kleinere coins/kutcoins ook op staan?
Het is net wat je wil.quote:Op maandag 8 maart 2021 22:07 schreef Schnitzels het volgende:
Welke exchanges zitten jullie? Ik wil eentje waar de wat kleinere coins/kutcoins ook op staan?
Je maakt een denkfout, datacenters hebben gewoon een vaste capaciteit en die miners draaien altijd 100% het is niet zo dat zo een datacenter even meer gaat slurpen.quote:Op maandag 8 maart 2021 21:50 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat is heel lastig, want dan krijg je de situatie dat een bitcoin $50.000 aan stroom kost en $150.000 euro waard is.
Dan kun je beter stroom die gebruikt wordt voor mining 3x zo duur maken. In Iran is er al zo’n systeem voor particulieren.
Voor de prijs van bitcoin of voor de miners maakt het overigens niets uit hoeveel ze voor de stroom betalen, mits het een level playing field is. Als voor iedereen de stroom 10x zo duur wordt, wordt de moeilijkheidsgraad gewoon 10x zo laag en blijven opbrengsten en kosten gelijk.
Safemoon zit/zat ik ook aan de te denken maar heb al 450 in FEG gestopt gister en 2000 aan NFT's die weer verkocht moeten worden, dit keer iets voorzichtiger dan in 2018.....toen te laat ingestapt en in pure shitcoins.quote:Op maandag 8 maart 2021 22:09 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het is net wat je wil.
Op dit moment zijn (vanwege de lage fees) projecten op BNB heel interessant.
En daar kan je bij o.a. PancakeSwap terecht om je coins te swappen.
Heb meerdere coins op BNB die vandaag 30 tot 800% omhoog zijn gegaan.
OXBull.tech, SCB (SpaceCowboy van OXBull.tech), SafeMoon, Bogged, Mochi, Moola, ShareDeFi en FlashX Ultra.
Tuurlijk, het heeft ook geen zin om overal maar achteraan te hollen.quote:Op maandag 8 maart 2021 22:15 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Safemoon zit/zat ik ook aan de te denken maar heb al 450 in FEG gestopt gister en 2000 aan NFT's die weer verkocht moeten worden, dit keer iets voorzichtiger dan in 2018.....toen te laat ingestapt en in pure shitcoins.
hoop geld verloren.
....quote:Op maandag 8 maart 2021 22:18 schreef raptorix het volgende:
Let op BTC weer wat omhoog, dan hobbelt ADA er achteraan, ik zet in op 1.18 in 4 uur
Nee, maar wil ze eigenlijk al een paar dagen terug weer verkopen voor 1.20, maar elke keer loopt ie op, om dan weer naar beneden te druppelen. Ik wil ze desnoods ook wel lang Hodlen, en het gaat maar om iets van 180 coins dus ook geen ramp.quote:Op maandag 8 maart 2021 22:19 schreef Predator40 het volgende:
[..]
handel je met leverage dan ? anders is het vrij boring
Bog net op Coingecko gelist, vaak wel goed voor de prijs.quote:Op maandag 8 maart 2021 14:46 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Heb je ook Bogged?
Hoe kom je zo vroeg bij die coins? Als het op biz of reddit staat is het meestal al te laat.
Ik kijk erg uit naar de eerstvolgende dump van de alts, maar BTC werkt tegen tot nu toequote:Op maandag 8 maart 2021 22:18 schreef raptorix het volgende:
Let op BTC weer wat omhoog, dan hobbelt ADA er achteraan, ik zet in op 1.18 in 4 uur
Geen Flux Capacitor hebbenquote:Op maandag 8 maart 2021 22:37 schreef JohnDDD het volgende:
Ik lees hier net wel ergens dat er in de komende jaren misschien ook mini-kernreactoren te verwachten zijn voor thuisgebruik. Dat betekent dat je dan dus je eigen kernreactor thuis kunt gebruiken om energie op te wekken en bijvoorbeeld bitcoins te minen. Wat een prachtige toekomst gaan we toch tegemoet!
De strijd om de bitcoins zou op zich wel een nieuwe dimensie krijgen als tijdreizen mogelijk zou zijn.quote:
Dat is al vrij oud, daar las ik jaar of 10 terug over, maar dat was volgens mij een kleintje die dan goed is voor 1 woonwijk.quote:Op maandag 8 maart 2021 22:37 schreef JohnDDD het volgende:
Ik lees hier net wel ergens dat er in de komende jaren misschien ook mini-kernreactoren te verwachten zijn voor thuisgebruik. Dat betekent dat je dan dus je eigen kernreactor thuis kunt gebruiken om energie op te wekken en bijvoorbeeld bitcoins te minen. Wat een prachtige toekomst gaan we toch tegemoet!
totdat er een ontploftquote:Op maandag 8 maart 2021 22:37 schreef JohnDDD het volgende:
ik heb net ook wat gekocht....voor de fun gewoon ...quote:Op maandag 8 maart 2021 22:27 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Bog net op Coingecko gelist, vaak wel goed voor de prijs.
https://www.coingecko.com/en/coins/bogged-finance
Ben benieuwd. heb me nog niet echt verdiept in ELE. Ik zit wel in Enreach, andere partner van RFI.quote:Op maandag 8 maart 2021 23:32 schreef TheFreshPrince het volgende:
@:weetjewel5 en aan wie er verder nog (vol geduld) in RFI / ELE zitten:
[ twitter ]
Er is een audit geweest, er is met een groepje van zo'n 10-15 users getest op testnet, er is nog een 2e audit geweest (ander bedrijf) en nu moeten we los kunnen (RFI is de meest gekloonde coin van de afgelopen 3 maanden, vrijwel iedere nieuwe "DeFi" coin lanceert met een variatie op die code).
ELE geeft me ongeveer 3x meer coins dan RFI dus wel mooi om in te zitten. Is ook goedkoper momenteel en minder aantal in circulatie.quote:Op maandag 8 maart 2021 23:40 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Ben benieuwd. heb me nog niet echt verdiept in ELE. Ik zit wel in Enreach, andere partner van RFI.
Ja klopt. Bij mij is er ook een poging gedaan.quote:Op maandag 8 maart 2021 08:43 schreef dimmak het volgende:
Zie hier waarom de Ledger hack serieus is:
https://tweakers.net/nieu(...)van-simswapping.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |