Achja, ieder zijn ding.quote:Op zondag 7 maart 2021 16:53 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Doet interessant over Volt.
Net als
Fugue
SignAnder
Fokit
Waar doe ik interessant over voltquote:Op zondag 7 maart 2021 16:53 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Net als
Fugue
SignAnder
Fokit
Dat partijtje hoor je alleen wat internetmensjes overquote:Op zondag 7 maart 2021 16:53 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Net als
Fugue
SignAnder
Fokit
Klopt wel ja. Dan gaat de camera aanquote:
Bij de Europese verkiezingen haalden ze 46k stemmen meer dan DENK.quote:Op zondag 7 maart 2021 17:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat partijtje hoor je alleen wat internetmensjes over
Staan volgens Maurice the dog al op 2 zetelsquote:Op zondag 7 maart 2021 17:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij de Europese verkiezingen haalden ze 46k stemmen meer dan DENK.
Altijd even afwachten hoe Europese stemmen zich verhouden tot Nederlandse stemmen, maar zijn zeker niet kansloos.quote:Op zondag 7 maart 2021 17:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Staan volgens Maurice the dog al op 2 zetels
Zullen er wel min 3 wordenquote:Op zondag 7 maart 2021 17:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Staan volgens Maurice the dog al op 2 zetels
Nounounou boze witte manquote:Op zondag 7 maart 2021 17:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Altijd even afwachten hoe Europese stemmen zich verhouden tot Nederlandse stemmen, maar zijn zeker niet kansloos.
Aangezien ze toch hun stemmen zullen afsnoepen van D66 en GL, zul je me niet snel horen klagen.
Samen met je accountant uitgestippeld? (lol)quote:Op zondag 7 maart 2021 18:29 schreef Mortaxx het volgende:
Belastingaangifte gaat op 0 uitkomen jongens
Denk wel dat ik die nodig hebquote:Op maandag 8 maart 2021 12:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Samen met je accountant uitgestippeld? (lol)
Heb alleen een UI en doe er verder niets mee. Anderen beginnen er telkens over. (lol)quote:Op zondag 7 maart 2021 16:53 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Net als
Fugue
SignAnder
Fokit
Is bij mij ookquote:Op maandag 8 maart 2021 17:02 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Heb alleen een UI en doe er verder niets mee. Anderen beginnen er telkens over. (lol)
Waar woon je? Ik ga van de week ook flyerenquote:Op maandag 8 maart 2021 19:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zie hier veel stickers voor Volt, en Bij1.
Net ook weer een flyer in de bus van ze
Misschien kan je je ook aanmelden. Denk dat POL of NWS wel geschikt zijnquote:
Beter op COR dat beleid kent hij al een beetjequote:Op maandag 8 maart 2021 19:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien kan je je ook aanmelden. Denk dat POL of NWS wel geschikt zijn
Of misschien CORquote:Op maandag 8 maart 2021 19:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien kan je je ook aanmelden. Denk dat POL of NWS wel geschikt zijn
Mensen die geen boeken lezenquote:Op maandag 8 maart 2021 19:12 schreef Modus het volgende:
[..]
Echt he. Zelfs in dat hentaidekbedforum staan nog meer topics
@Fugue wilde mij graag als collegaquote:Op maandag 8 maart 2021 19:16 schreef Mortaxx het volgende:
Maar fokkie even serieus dan. Ben je gevraagd of heb je je aangemeld
Ik hoor je de laatste tijd niet meer over Braddie? Is de liefde een beetje over?quote:Op maandag 8 maart 2021 19:22 schreef Modus het volgende:
*proest*
ASN heeft 2 moderators
[ afbeelding ]
Hahahahahahahaahahahahquote:Op maandag 8 maart 2021 19:22 schreef Modus het volgende:
*proest*
ASN heeft 2 moderators
[ afbeelding ]
Leiden.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:13 schreef Fugue het volgende:
[..]
Waar woon je? Ik ga van de week ook flyeren
Doe ook in de bus bij nee-nee sticker dan zijn al die pvv’ers lekker over de zeik
Dat zou toch wel helemaal van lotje getikt zijn hequote:
Hoe was je Pak?quote:Op maandag 8 maart 2021 19:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb nog geen enkele sticker gekregen.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
heb wel sticker voor jequote:Op maandag 8 maart 2021 19:41 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Ik heb nog geen enkele sticker gekregen.Wel flyers, waarvan van de PvdA zelfs al twee keer (ook twee verschillende).
Prima. Niet het pak gekozen wat ik op internet had gezien. Die was in het echt toch meer groen dan blauw.quote:
Ik weet dat ze hier in Leiden wel vrij actief zijn met de verkiezingen. GL zelfs paar keer een winkel gehuurd voor een maandquote:Op maandag 8 maart 2021 19:41 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Ik heb nog geen enkele sticker gekregen.Wel flyers, waarvan van de PvdA zelfs al twee keer (ook twee verschillende).
Is het stemgedrag in Leiden vooral links ja?quote:Op maandag 8 maart 2021 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Prima. Niet het pak gekozen wat ik op internet had gezien. Die was in het echt toch meer groen dan blauw.
Toch een mooie gevonden.
[..]
Ik weet dat ze hier in Leiden wel vrij actief zijn met de verkiezingen. GL zelfs paar keer een winkel gehuurd voor een maand
PvdA hebben we ook gehad. D66.
Denk dat de rechtste partijen denken dat er hier weinig te halen valt.
D66, GL en PvdA altijd de grootsten.quote:Op maandag 8 maart 2021 20:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is het stemgedrag in Leiden vooral links ja?
Hier in Den Haag hebben we gelukkig Richard de Mosgodquote:Op maandag 8 maart 2021 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
D66, GL en PvdA altijd de grootsten.
Vrouwelijke aanwezigheid is intimiderendquote:
Het is dan ook maar goed dat je vrouwelijke trekjes hebtquote:Op maandag 8 maart 2021 20:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vrouwelijke aanwezigheid is intimiderend
Like toch maar ingetrokkenquote:Op maandag 8 maart 2021 20:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is dan ook maar goed dat je vrouwelijke trekjes hebt
Is dat die guy die verdacht wordt van allemaal criminele activiteitenquote:Op maandag 8 maart 2021 20:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hier in Den Haag hebben we gelukkig Richard de Mosgod
Mij wijzen op mijn vrouwelijke trekjes is gewoon te voorspelbaarquote:
Maar zo accuraatquote:Op maandag 8 maart 2021 20:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mij wijzen op mijn vrouwelijke trekjes is gewoon te voorspelbaar
Je tietjes?quote:Op maandag 8 maart 2021 20:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mij wijzen op mijn vrouwelijke trekjes is gewoon te voorspelbaar
Nog steeds geen manboobs gelukkig.quote:
Post je piemel danquote:
quote:
Ik heb pepers gegeten met 1 miljoen op de scoville schaal hou op manquote:Op dinsdag 9 maart 2021 19:08 schreef Fok-it het volgende:
Je hebt zeker aromat over je aardappels gegooid
quote:Op dinsdag 9 maart 2021 19:11 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik heb pepers gegeten met 1 miljoen op de scoville schaal hou op man
Mwah, had kaartspel verloren dus zo'n hele peper vreten. 20 minuten afgezien joh, pak melk op, tranen, kwijlen pfoeequote:
Dan zit je wel op een van de hetere pepers die er zijn jaquote:Op dinsdag 9 maart 2021 19:15 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Mwah, had kaartspel verloren dus zo'n hele peper vreten. 20 minuten afgezien joh, pak melk op, tranen, kwijlen pfoee
Dus kun je wel kaolostoer doen met je aromatquote:Op dinsdag 9 maart 2021 19:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan zit je wel op een van de hetere pepers die er zijn ja
Kom danquote:Op dinsdag 9 maart 2021 19:20 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dus kun je wel kaolostoer doen met je aromat
Heb ik ook alleen maar gedaan zodat @Flippiee mij mannelijker zou vindenquote:Op dinsdag 9 maart 2021 19:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben wel bang nu voor Fok-it nu hij blauw is.
Hopelijk gaat het goed met @Flippiee.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 19:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb ik ook alleen maar gedaan zodat @:Flippiee mij mannelijker zou vinden
Waar heb je pijn?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 19:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hopelijk gaat het goed met @:Flippiee.
Evenals met mijn maat @:wietparkiet.
Ik moet zeggen dat ik mezelf waardeloos voel de laatste tijd. Moet eigenlijk naar de dokter wegens die vermoeidheid en pijn de hele tijd.
Deels in mijn gezicht, last van een kies.quote:
Dat klinkt niet best nee. Vooral met lopen zeker?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Deels in mijn gezicht, last van een kies.
Verder voornamelijk in mijn benen. Van net boven mijn knieën tot aan de enkels.
Niet perse. Ook als ik gewoon in bed lig.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 19:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat klinkt niet best nee. Vooral met lopen zeker?
Ben je nog beetje aan het sporten/bewegen dan?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 19:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet perse. Ook als ik gewoon in bed lig.
Tijd geleden dat het zo erg was.
Zit die jongen niet zo te verhorenquote:Op dinsdag 9 maart 2021 20:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben je nog beetje aan het sporten/bewegen dan?
Nee, te weinig.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 20:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben je nog beetje aan het sporten/bewegen dan?
Matig. Zou maar niet te lang mee blijven zitten danquote:Op dinsdag 9 maart 2021 21:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, te weinig.
Mede door de pijn.
1 meer dan je sigquote:
Vier meer dan in ttk per dagquote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
1 meer dan je sig
Valt toch nog wat tegen
Ja ik kan er ook niks aan doen dat de meeste users op FOK! liever tekenfilmpjes kijkenquote:
Ja daarom is dat Aziatische forum zo populairquote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik kan er ook niks aan doen dat de meeste users op FOK! liever tekenfilmpjes kijken
Ik ken dat hele forum nietquote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja daarom is dat Aziatische forum zo populair
Wat voor tekenfilmpjes?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik kan er ook niks aan doen dat de meeste users op FOK! liever tekenfilmpjes kijken
Dat vraag ik me nu ook afquote:Op woensdag 10 maart 2021 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ Bericht 4% gewijzigd door Fok-it op 10-03-2021 00:07:21 ]
Wtf waarom ben jij mod
TTK. Werd gevraagd en dacht waarom nietquote:
Oh.quote:Op woensdag 10 maart 2021 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
TTK. Werd gevraagd en dacht waarom niet.
quote:
Weet je al wat je gaat stemmen volgende week?quote:
Nee, ook totaal niet mee bezig eigenlijk.quote:Op woensdag 10 maart 2021 00:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet je al wat je gaat stemmen volgende week?
Ja je moet ook even door al het gekanker heen. Maar voor Nederlandse begrippen is het prima wegkijken ja. Goed geacteerd ookquote:Op woensdag 10 maart 2021 00:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Begonnen aan Mocro Maffia trouwens Fok-it.
Eén aflevering gezien, beetje cliché maar wel vermakelijk.
Oh daar kan ik wel tegen, ik vind dat straattaal irritanter dan het gekanker. Met dat 'scorro', praat gewoon normaal debiel.quote:Op woensdag 10 maart 2021 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja je moet ook even door al het gekanker heen. Maar voor Nederlandse begrippen is het prima wegkijken ja. Goed geacteerd ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op woensdag 10 maart 2021 00:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh daar kan ik wel tegen, ik vind dat straattaal irritanter dan het gekanker. Met dat 'scorro', praat gewoon normaal debiel.Precies. Zo praten ze gewoon helaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik vond het vooral bij die tatta eerst heel apart overkomen. Roomblank en dan zo praten komt toch wat surrealistisch over
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Ga je wel stemmen dan of helemaal niet?quote:Op woensdag 10 maart 2021 00:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee, ook totaal niet mee bezig eigenlijk.
Oh dat vind ik niet zo gek, zoveel blanken die op die manier praten om "stoer" over te komen (lol).quote:Op woensdag 10 maart 2021 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Precies. Zo praten ze gewoon helaasik vond het vooral bij die tatta eerst heel apart overkomen. Roomblank en dan zo praten komt toch wat surrealistisch over
Geen idee, dat zie ik dan wel weer.quote:Op woensdag 10 maart 2021 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga je wel stemmen dan of helemaal niet?
Denk Volt of PvdD. Moet nog even definitieve keuze maken volgende weekquote:Op woensdag 10 maart 2021 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh dat vind ik niet zo gek, zoveel blanken die op die manier praten om "stoer" over te komen (lol).
[..]
Geen idee, dat zie ik dan wel weer.
Wat ga jij stemmen?
Als ik ga stemmen dan waarschijnlijk wel weer PvdD.quote:Op woensdag 10 maart 2021 00:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk Volt of PvdD. Moet nog even definitieve keuze maken volgende week
Maar ik ben er ook niet bijzonder mee bezig moet ik zeggen. Heb ook niks van welk debat dan ook gezien.quote:Op woensdag 10 maart 2021 00:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ik ga stemmen dan waarschijnlijk wel weer PvdD.
Hier gaat het meteen weer gruwelijk mis hequote:
Over 19 uur alweer de volgende race.quote:Op woensdag 10 maart 2021 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hier gaat het meteen weer gruwelijk mis he
Lekker hoor. Tijdens de vrije training even over de Copacabana scheuren?quote:Op woensdag 10 maart 2021 01:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Over 19 uur alweer de volgende race.
Brazilië staat op het programma
Her name was Lolaquote:Op woensdag 10 maart 2021 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker hoor. Tijdens de vrije training even over de Copacabana scheuren?
Je maakt er tegenwoordig geen joetjoep-filmpjes meer van he?quote:Op woensdag 10 maart 2021 01:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
Heb nog niet geoefend dus ben benieuwd wat ik ervan ga brouwen. Maar met mijn racecraft zit het wel snor.
Hopen dat ik die gigantische flater van vorige week kan goedmaken
Als de echte F1 weer begintquote:Op woensdag 10 maart 2021 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je maakt er tegenwoordig geen joetjoep-filmpjes meer van he?
Dan moet je wel gaan uitbouwen met je kanaal hoor. Misschien wat diepte-interviews met de coureurs regelenquote:
Zou kunnen, gaat allemaal via Zoom meetings tegenwoordig dus ik kan er zo in glippen waarschijnlijkquote:Op woensdag 10 maart 2021 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan moet je wel gaan uitbouwen met je kanaal hoor. Misschien wat diepte-interviews met de coureurs regelen
Ik zie al die cuckboys met een VOLT UI lopen.quote:Op woensdag 10 maart 2021 00:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk Volt of PvdD. Moet nog even definitieve keuze maken volgende week
Ik maak dit weekend mijn definitieve keuze bekendquote:Op woensdag 10 maart 2021 19:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie al die cuckboys met een VOLT UI lopen.
Mag toch hopen dat dit je overhaalt om PvdD te stemmen.
Ik zal het persbericht afwachten.quote:Op woensdag 10 maart 2021 19:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik maak dit weekend mijn definitieve keuze bekend
Heyquote:Op woensdag 10 maart 2021 19:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie al die cuckboys met een VOLT UI lopen.
Mag toch hopen dat dit je overhaalt om PvdD te stemmen.
Gelukkig heeft FOK! de primeur dan ipv de Nos anders had je nog getwijfeld aan mijn politieke voorkeur ookquote:Op woensdag 10 maart 2021 19:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal het persbericht afwachten.
Wisten we al wiens kloon je was?quote:
Daar twijfel ik niet aan. Weet dat je vies links bent. Al is de term links niet meer wat het geweest is.quote:Op woensdag 10 maart 2021 19:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gelukkig heeft FOK! de primeur dan ipv de Nos anders had je nog getwijfeld aan mijn politieke voorkeur ook
Ik kan dat uit veiligheidsoverwegingen niet prijsgeven.quote:Op woensdag 10 maart 2021 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wisten we al wiens kloon je was?
Word je gestalkt door een kartelquote:Op woensdag 10 maart 2021 19:38 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Ik kan dat uit veiligheidsoverwegingen niet prijsgeven.
Echt links ben je ook nietquote:Op woensdag 10 maart 2021 19:50 schreef Fok-it het volgende:
Vieslinks nog wel. Hm zo zie ik mezelf toch niet
Recht doorzeequote:
Ik heb zo het idee dat de media dat wat negatiever weerspiegelen dan werkelijk het geval isquote:
Van het boek?quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:32 schreef Fok-it het volgende:
A walk in the woods aan het kijken.
Erg leuke film
Ga je nog ontspannen?quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:30 schreef Fugue het volgende:
[..]
Nee ik wil haar wel vacatures toesturen
Uhuquote:
Van het boek?quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:32 schreef Fok-it het volgende:
A walk in the woods aan het kijken.
Erg leuke film
Heb geen geld maat.quote:
Heb nachtmerries van Tim Voorsquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:36 schreef Fugue het volgende:
[..]
Was leuk. Wel beetje gejat van Tim Voors maarja
Ok Mexicaans Twitter trutjequote:
Ik heb niks meekregen over Eva's die donaties nodig hebben. Dit gaat zeker niet over Eva Jinek of Vlaardingerbroek?quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb zo het idee dat de media dat wat negatiever weerspiegelen dan werkelijk het geval is
Nee dit gaat over een ex-actrice die via crowdfunding een huis bij elkaar spaart.quote:Op donderdag 11 maart 2021 13:38 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Ik heb niks meekregen over Eva's die donaties nodig hebben. Dit gaat zeker niet over Eva Jinek of Vlaardingerbroek?
Stelletje simpsquote:Op donderdag 11 maart 2021 13:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee dit gaat over een ex-actrice die via crowdfunding een huis bij elkaar spaart.
Erg slimquote:Op donderdag 11 maart 2021 13:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee dit gaat over een ex-actrice die via crowdfunding een huis bij elkaar spaart.
Erg slechtquote:Op donderdag 11 maart 2021 15:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
Race van gisteravond in één gifje
[ afbeelding ]
Godverdekut!
Meestal ga ik te sloom te pitstraat uit. Maar beter te sloom dan te snel, man man manquote:
Fijn dat je vanavond minder bochten hebt!quote:Op donderdag 11 maart 2021 15:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Meestal ga ik te sloom te pitstraat uit. Maar beter te sloom dan te snel, man man man
Minder bochten, maar wil nog wel even oefenen.quote:Op donderdag 11 maart 2021 15:30 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Fijn dat je vanavond minder bochten hebt!
Bij Eva schiet het nog niet erg op zo te zien: https://www.gofundme.com/(...)s-aan-een-vaste-plekquote:Op donderdag 11 maart 2021 13:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Elke euro is mooi meegenomen,quote:Op donderdag 11 maart 2021 15:51 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Bij Eva schiet het nog niet erg op zo te zien: https://www.gofundme.com/(...)s-aan-een-vaste-plek
Was het maar waar, die held heeft al drie podia gepakt in zijn carrière, iets waar ik alleen maar van kan dromenquote:Op donderdag 11 maart 2021 15:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Speel je als Lance Stroll ofzo?
quote:Op donderdag 11 maart 2021 15:55 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Elke euro is mooi meegenomen,
kan ze toch even mooi op vakantie.
Correctie: entry-speed van 210 kph zie ik netquote:Op donderdag 11 maart 2021 15:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Minder bochten, maar wil nog wel even oefenen.
Met name die Ascari-chicane waarbij je een entryspeed hebt van 150 kph. Als ik die consistent goed ga pakken zou ik nog weleens in de punten kunnen eindigen
Dat ze die Brobbey gratis de deur uit laten lopen joh (lol)quote:
Kneus met je (lol)quote:Op donderdag 11 maart 2021 20:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat ze die Brobbey gratis de deur uit laten lopen joh (lol)
Blijkbaar toch twijfelsquote:Op donderdag 11 maart 2021 20:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat ze die Brobbey gratis de deur uit laten lopen joh (lol)
Niet zo boos doenquote:
Denk dat hij straks aan het eind van het seizoen gewoon nieuw contract tekent alsof er niks aan de hand isquote:
Zou mooi zijn maar denk het nietquote:Op donderdag 11 maart 2021 20:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat hij straks aan het eind van het seizoen gewoon nieuw contract tekent alsof er niks aan de hand is
Ja @Fugue is dol op jouw ironiequote:Op donderdag 11 maart 2021 20:58 schreef SignificanteAnder het volgende:
Ik vind (lol) gewoon leuk om ironisch te gebruiken.
Wat stond erquote:Op donderdag 11 maart 2021 21:25 schreef Mortaxx het volgende:
Post verwijderd in nws@:fok-it grijp eens in
Weet ik niet meer. Ging over die hypocriete D66 actrice die nu een het bedelen is voor een huis omdat ze door de massaimmigratie geen huurwoning kan krijgenquote:
quote:
Ohjaquote:Op donderdag 11 maart 2021 21:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Weet ik niet meer. Ging over die hypocriete D66 actrice die nu een het bedelen is voor een huis omdat ze door de massaimmigratie geen huurwoning kan krijgen
Wat is dit voor een VVD taalquote:Op donderdag 11 maart 2021 21:33 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ohja
Ja ze kan ook gaan werken op zich
Kaag en Rutte waren bij Jinek aardig op elkaars hand dus het kan matchenquote:
Man man man ik zie ze nu elkaar bevredigen.quote:Op donderdag 11 maart 2021 21:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kaag en Rutte waren bij Jinek aardig op elkaars hand dus het kan matchen
Fapzequote:Op donderdag 11 maart 2021 21:41 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Man man man ik zie ze nu elkaar bevredigen.
Bedankt fokit
Bedankt
Nu snel naar bed
Wist je dat Schiphol de Kaagbaan naar haar heeft genoemd omdat ze zo veel vliegtquote:Op donderdag 11 maart 2021 21:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kaag en Rutte waren bij Jinek aardig op elkaars hand dus het kan matchen
quote:Op donderdag 11 maart 2021 21:44 schreef Mortaxx het volgende:
R
[..]
Wist je dat Schiphol de Kaagbaan naar haar heeft genoemd omdat ze zo veel vliegt
Minister van hoop
Fake newsquote:De baan is genoemd naar de Kagerplassen omdat de aanvliegroute over dit gebied voert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
quote:Op donderdag 11 maart 2021 21:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Fake news
Denk dat er bij jou wel flink wat drank in moet inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe bevalt je blauwe kleurtje?quote:Op donderdag 11 maart 2021 21:50 schreef Fok-it het volgende:
Wordt je nog gecorrigeerd door een PVVer ook
Daar ben ik gelukkig heel goed inquote:Op donderdag 11 maart 2021 21:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Denk dat er bij jou wel flink wat drank in moet inderdaad
Wel lastig om niet meer vrijuit alles eruit te gooien zoals eerstquote:Op donderdag 11 maart 2021 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe bevalt je blauwe kleurtje?
Ach joh, alsof ze er op letten.quote:Op donderdag 11 maart 2021 21:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel lastig om niet meer vrijuit alles eruit te gooien zoals eerst
Naja het gekanker mocht ook wel wat minderquote:Op donderdag 11 maart 2021 21:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach joh, alsof ze er op letten.
Dat sowieso, maar dat is gewoon fatsoen.quote:Op donderdag 11 maart 2021 21:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja het gekanker mocht ook wel wat minder
Eens. Maar was die NWS/POL discussies ook wel zat dus, alleen maar negatieve energie.quote:Op donderdag 11 maart 2021 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar dat is gewoon fatsoen.
Moet nog steeds pm sturen aan Yvonne over de mods en het beleid. Komt er steeds niet vanquote:Op donderdag 11 maart 2021 21:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eens. Maar was die NWS/POL discussies ook wel zat dus, alleen maar negatieve energie.
Had je m'n recept nog gemaakt?
Niet? Mij leek Loka ook wel een linzenliefhebberquote:Op donderdag 11 maart 2021 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet nog steeds pm sturen aan Yvonne over de mods en het beleid. Komt er steeds niet van
Khichdi ofzo was het toch?
Nog niet aan toegekomen. Loka leek het niet lekker, dus misschien zondags als ze bij mams is.
Ja, maar het plaatje dat er bij stond zag er uit als kots.quote:Op donderdag 11 maart 2021 22:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet? Mij leek Loka ook wel een linzenliefhebber
quote:Op donderdag 11 maart 2021 22:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat vind je van mensen met een donkere huidskleur
Ja hoeveel plaatjes van chili zien er smakelijk uitquote:Op donderdag 11 maart 2021 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, maar het plaatje dat er bij stond zag er uit als kots.
Allemaalquote:Op donderdag 11 maart 2021 22:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja hoeveel plaatjes van chili zien er smakelijk uit
Lijkt mij niet zo moeilijkquote:Op vrijdag 12 maart 2021 11:43 schreef Fok-it het volgende:
lol
hoe krijg je het voor elkaar 126 stuks
Ah je gaat bijna overstagquote:Op vrijdag 12 maart 2021 11:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
P9 gister, twee puntjes.
Eigenlijk op 7 gefinisht maar had tijdpenalty van 6s verdomme. 6x waarschuwing voor tracklimits.
Blijft ook moeilijk in cockpit view.
Nooit.quote:
Primaquote:Op vrijdag 12 maart 2021 15:22 schreef Amarantha het volgende:
Ik moet nog kijken dus ik kijk hier nu ook niet meer.
Sloompiequote:Op vrijdag 12 maart 2021 15:22 schreef Amarantha het volgende:
Ik moet nog kijken dus ik kijk hier nu ook niet meer.
Ja ik werk man dus ik heb nog geen tijd gehad om te kijken dus bek houwequote:Op vrijdag 12 maart 2021 15:21 schreef Fok-it het volgende:
Dus wat vonden we van de finale dames @:Solotovski @:Amarantha @:Azula
quote:Op vrijdag 12 maart 2021 15:48 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja ik werk man dus ik heb nog geen tijd gehad om te kijken dus bek houwe
Dit boeit echt niemandquote:Op vrijdag 12 maart 2021 15:27 schreef Fok-it het volgende:
@:Fugue ga vanavond voor het eerst Beyond Meat burgers proberen
Bericht aangepast, bedanktquote:
quote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2021 15:56 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja top zo, zij kan het toch nog lezen.
Klopt. de vega frikandellen, kroketten en kipnuggets ookquote:Op vrijdag 12 maart 2021 17:26 schreef Fugue het volgende:
[..]
Zijn in de bonus he. Ik ga ook nog even halen
Wat?quote:Op vrijdag 12 maart 2021 17:26 schreef Fugue het volgende:
[..]
Zijn in de bonus he. Ik ga ook nog even halen
Ik vond die ongelofelijk goor. Succes.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 15:27 schreef Fok-it het volgende:
@:Fugue ga vanavond voor het eerst Beyond Meat burgers proberen
Heb jij een beetje de bokkenpruik opquote:Op vrijdag 12 maart 2021 17:29 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Ik vond die ongelofelijk goor. Succes.
quote:Op vrijdag 12 maart 2021 17:29 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Ik vond die ongelofelijk goor. Succes.
Nee dat vond ik altijd al.quote:
Oh Jan Roos ook?quote:Op vrijdag 12 maart 2021 17:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoor je niet vaak
Zelfs Jan Roos was enthousiast
Net burger King opquote:Op vrijdag 12 maart 2021 17:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. de vega frikandellen, kroketten en kipnuggets ook
Zonder seks moeten we op een andere manier de geneugtes tot ons nemen maatquote:
Lekker hoorquote:
Typischquote:Op vrijdag 12 maart 2021 18:50 schreef Mortaxx het volgende:
Die Martijn koning blijkt gewoon een vrouw te hebben aangerand. En nog eentje van kleur ook
Echt links weer
Is jouw Forum-stem niet gewoon gebaseerd op een diepgewortelde haat voor alles wat ook maar een beetje links is?quote:
Nee, meer een 96% overeenkomst met hun programma.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 19:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is jouw Forum-stem niet gewoon gebaseerd op een diepgewortelde haat voor alles wat ook maar een beetje links is?
Stempt ze op fvd? (Lol)quote:Op vrijdag 12 maart 2021 19:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is jouw Forum-stem niet gewoon gebaseerd op een diepgewortelde haat voor alles wat ook maar een beetje links is?
In 2017 hadden ze geen gek programma. Is er veel veranderd?quote:Op vrijdag 12 maart 2021 19:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee, meer een 96% overeenkomst met hun programma.
Heb nog niet gekeken maar kreeg het advies van m’n zus om dat uit te stellen omdat ziedendmakende cliffhanger.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 15:21 schreef Fok-it het volgende:
Dus wat vonden we van de finale dames @:Solotovski @:Amarantha @:Azula
HOU GEWOON JE BEK IK WIL NIKS HORENquote:Op vrijdag 12 maart 2021 20:03 schreef Azula het volgende:
[..]
Heb nog niet gekeken maar kreeg het advies van m’n zus om dat uit te stellen omdat ziedendmakende cliffhanger.
Maar echt wie dood gaat wejoooh, dat is echt niet normaalquote:Op vrijdag 12 maart 2021 20:04 schreef Solotovski het volgende:
[..]
HOU GEWOON JE BEK IK WIL NIKS HOREN
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op vrijdag 12 maart 2021 20:08 schreef Fok-it het volgende:
NOOIT GVD KUTLUL WRM VERTEL JE DITSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 19:22 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
In 2017 hadden ze geen gek programma. Is er veel veranderd?
Boek 6quote:Op vrijdag 12 maart 2021 20:23 schreef scrupuleus het volgende:
Wie de fuck is perkamentus en waarom gaat ie dood
Lolquote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Perkie ging dood door een terroristische aanslag van extreem links.
Dat gaat over een paar jaar toch allemaal met bitcoins onlyquote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik kan geen spellen meer kopen op Steam omdat die shitservice mij niet laat betalen via iDEAL met ING.
Dit is echt heel slecht!
Je kan toch veel cheaper cdkey elders kopen.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik kan geen spellen meer kopen op Steam omdat die shitservice mij niet laat betalen via iDEAL met ING.
Dit is echt heel slecht!
Goed om te horen. Is het roostertechnisch allemaal een beetje fatsoenlijk uitgepakt?quote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, was toe aan het weekend boys.
Even op mijn gemak alles nakijken.
Leuk dat de kinderen weer op school zijn. Krijg er wel energie van.
Niet denderend, maar het is niet anders. Je wilt leerlingen tegemoet komen, je wilt ouders tegemoet komen, en je wilt docenten tegemoet komen.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:23 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Goed om te horen. Is het roostertechnisch allemaal een beetje fatsoenlijk uitgepakt?
Snap ik. Las ook dat het heel erg per school en beschikbare oppervlakte verschilde wat er mogelijk is.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet denderend, maar het is niet anders. Je wilt leerlingen tegemoet komen, je wilt ouders tegemoet komen, en je wilt docenten tegemoet komen.
Dat kan de roostermaker natuurlijk niet allemaal doen.
Shitcoinquote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat gaat over een paar jaar toch allemaal met bitcoins only
Ik ben niet zo penny wise lolquote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:19 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je kan toch veel cheaper cdkey elders kopen.
Ja, als je 1,5 afstand wilt houden waar mogelijk is het lastig. Niet alle lokalen zijn even groot, niet alle klassen zijn even groot. We hebben een potje gekregen om student-assistenten in te huren om te helpen achterstanden in te zetten, maar in de praktijk gaat dat op aan babysitten.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:26 schreef SignificanteAnder het volgende:
[..]
Snap ik. Las ook dat het heel erg per school en beschikbare oppervlakte verschilde wat er mogelijk is.
Wat wil je kopen?quote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Shitcoin
[..]
Ik ben niet zo penny wise lol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |