PVV helden slowchat.quote:Op zondag 7 maart 2021 12:27 schreef Amarantha het volgende:
Betere TT suggesties mogen worden doorgegeven.
Ik woon in een fucking dorp met waarschijnlijk 2% immigranten.quote:Op zondag 7 maart 2021 19:09 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Dat zou ik never nooit stemmen.
Kijk, ik woon in de suburbs van R'dam-zuid. Het afvoerputje van Nederland. Ik wil echt minder van die lieden.
Waar woon jij als ik vragen mag?
Ik werk al jaren als expat, nooit een migrant geweest. Migranten zien hun verblijf hier eerder als permanent en halen hun familie over. Bij mij, als het werk op is, repatrieer ik.
Ben ik nu een rascist?
Geen ideequote:Op zondag 7 maart 2021 19:12 schreef Pendule het volgende:
Waarom heet zoiets al dit eigenlijk slowchat? Iedereen plaatst heel snel achter elkaar berichten.
Gehalte ligt wat anders hier. PVV-gemeenten zoals bijv. Spijkenisse, ligt hier aan de andere kant vd rivier. De stemmers daarop zijn over het algemeen laag opgeleide mensen die door televisie ed zijn gehersenspoeld.quote:Op zondag 7 maart 2021 19:11 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik woon in een fucking dorp maar waarschijnlijk 2% immigranten.
Ja of verhuizen.quote:Op zondag 7 maart 2021 19:15 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Gehalte ligt wat anders hier. PVV-gemeenten zoals bijv. Spijkenisse, ligt hier aan de andere kant vd rivier. De stemmers daarop zijn over het algemeen laag opgeleide mensen die door televisie ed zijn gehersenspoeld.
Je gaat anders denken als jouw 2% 80% wordt.
Eerder gedaan, meerdere malen, zal weer doen. Ik ben mantelzorger. Ik kan niet zo maar maken weer even te vertrekken. Dat kost even tijd en geld.quote:
Ik vind multicultureel prima, maar als je je een buitenlander waant in je eigen land is dat doorgeschoten vind ik.quote:Op zondag 7 maart 2021 19:17 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja of verhuizen.
Al vind ik diversiteit een verrijking.
Only in rdamquote:Op zondag 7 maart 2021 19:19 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik vind multicultureel prima, maar als je je een buitenlander waant in je eigen land is dat doorgeschoten vind ik.
Omdat hier slome mensen zitten.quote:Op zondag 7 maart 2021 19:12 schreef Pendule het volgende:
Waarom heet zoiets al dit eigenlijk slowchat? Iedereen plaatst heel snel achter elkaar berichten.
Ben ik op Assetto Corsa niet vlot dan?quote:
quote:Op zondag 7 maart 2021 19:37 schreef Fugue het volgende:
Deze act was bij Kiid al niet leuk. Laat staan als gekopieerde tweedehands
Ik snap sowieso niet waarom al die 'serieuze' simmers niet gewoon cockpitview doen.quote:Op zondag 7 maart 2021 19:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
Op F1 2020 ben ik ook best sloom in vergelijking met mijn leaguegenoten (niet de sloomste gelukkig) maar zij gebruiken bijna allemaal T-cam en het hulplijntje ()
Doe niet zo hard tante, jij en kiid waren echt closequote:Op zondag 7 maart 2021 19:37 schreef Fugue het volgende:
Deze act was bij Kiid al niet leuk. Laat staan als gekopieerde tweedehands
Kiid had een prima gevoel voor ironie. Ik hou daar wel vanquote:Op zondag 7 maart 2021 19:38 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Doe niet zo hard tante, jij en kiid waren echt close
Ja ik mis hem ookquote:Op zondag 7 maart 2021 19:41 schreef Fugue het volgende:
[..]
Kiid had een prima gevoel voor ironie. Ik hou daar wel van
Eens. T-cam is echt megalame. Alleen je ziet geen moer in cockpit. Daarom rij ik mezelf er soms ook af.quote:Op zondag 7 maart 2021 19:38 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom al die 'serieuze' simmers niet gewoon cockpitview doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |