SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ligt er nog steeds uitquote:Op zondag 7 maart 2021 09:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zo maar eens richting mijn ouders en ze helpt met belastingformulier in te vullen.
kom er steeds niet inquote:
Gelukkig maarquote:
quote:Op zondag 7 maart 2021 09:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Ochtendrondje zit er alweer in. 3700 steps alweer. Gaat goed
Lekker werken weerquote:
Je moet een keer naar Benihana of vergelijkbaar restaurant. Hoef je alleen maar te zitten en schieten die koks en eten in je mond.quote:
Yes!quote:Op zondag 7 maart 2021 10:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat je aan zon grillplaat zit toch met zon kok?
Heb ik ook weleens gedaan met collega's. Ik was de enige die kon vangenquote:Op zondag 7 maart 2021 10:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je moet een keer naar Benihana of vergelijkbaar restaurant. Hoef je alleen maar te zitten en schieten die koks en eten in je mond.
Aanrader, echt, blinde obers en je weet dus echt niet wat je in je mond stopt, of wiens en welk lichaamsdeel je aanraaktquote:Op zondag 7 maart 2021 10:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je moet een keer naar Benihana of vergelijkbaar restaurant. Hoef je alleen maar te zitten en schieten die koks en eten in je mond.
keniaanse kinderarm van @EttovanBelgiequote:Op zondag 7 maart 2021 10:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aanrader, echt, blinde obers en je weet dus echt niet wat je in je mond stopt, of wiens en welk lichaamsdeel je aanraakt![]()
https://ctaste.nl/geef-be(...)gEAAYASAAEgIMnvD_BwE
Zo'n restaurant hebben ze ook een tijdje in Breda gehad, aparte ervaring welquote:Op zondag 7 maart 2021 10:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aanrader, echt, blinde obers en je weet dus echt niet wat je in je mond stopt, of wiens en welk lichaamsdeel je aanraakt![]()
https://ctaste.nl/geef-be(...)gEAAYASAAEgIMnvD_BwE
Omdat ik al in een team zitquote:Op zondag 7 maart 2021 10:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Je kunt met de Ommetje app ook teams maken trouwens. Waarom doen we dat niet eigenlijk
quote:Op zondag 7 maart 2021 10:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jij bent volgens mij sowieso de enige hier die z'n klassiekers kent
Steeds die grillplaat leeg als die kok één seconde de andere kant op kijkt.quote:Op zondag 7 maart 2021 10:05 schreef bitterbal het volgende:
deed dat welles met mijn ouders maar zelf nog nooit gedaan
Tevoren een hamburgertje scoren zodat je niet al teveel honger hebt, ik liet bijna een ober verongelukken ookquote:Op zondag 7 maart 2021 10:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo'n restaurant hebben ze ook een tijdje in Breda gehad, aparte ervaring wel
Ik ga geen wedstrijd maken van mijn dagelijkse wandelingquote:Op zondag 7 maart 2021 10:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Je kunt met de Ommetje app ook teams maken trouwens. Waarom doen we dat niet eigenlijk
quote:Op zondag 7 maart 2021 10:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Steeds die grillplaat leeg als die kok één seconde de andere kant op kijkt.
Dat maakt niet uit, je kunt in meerdere teams tegelijk meedoenquote:
Benny Lava!!!quote:
quote:Op zondag 7 maart 2021 10:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb ik ook weleens gedaan met collega's. Ik was de enige die kon vangen
ben gister gestart pas . 8 km gelopenquote:Op zondag 7 maart 2021 10:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, je kunt in meerdere teams tegelijk meedoen
quote:Op zondag 7 maart 2021 10:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik verlies toch.quote:Op zondag 7 maart 2021 10:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga geen wedstrijd maken van mijn dagelijkse wandeling
Die wedstrijd heb ik alleen met mezelfquote:Op zondag 7 maart 2021 10:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga geen wedstrijd maken van mijn dagelijkse wandeling
Fles vraag of @LTVDK met je mee doet in een team :pquote:Op zondag 7 maart 2021 10:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, je kunt in meerdere teams tegelijk meedoen
quote:Op zondag 7 maart 2021 10:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Fles vraag of @:ltvdk met je mee doet in een team :p
quote:
Goed FOK!-uitje.quote:Op zondag 7 maart 2021 10:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik neem mijn telefoon niet meer mee. Werd moe van mezelf, met dat hijgerige geloer naar mijn stappenteller.quote:
Zeker.quote:Op zondag 7 maart 2021 10:20 schreef bitterbal het volgende:
Hebben jullie nog klokken aan de muur hangen?
Nee.quote:Op zondag 7 maart 2021 10:20 schreef bitterbal het volgende:
Why? Kan ik toch op mijn telefoon zien?quote:Op zondag 7 maart 2021 10:20 schreef bitterbal het volgende:
Een stationsklok die twee klokken is, een aan beide kanten. Ala grand central station.quote:Op zondag 7 maart 2021 10:20 schreef bitterbal het volgende:
oh die zijn tof jaquote:Op zondag 7 maart 2021 10:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een stationsklok die twee klokken is, een aan beide kanten. Ala grand central station.
quote:Op zondag 7 maart 2021 10:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou wel wat voor ballie zijn , een flamingoklok waar de poten de slingers zijn
Ik heb echt nooit een fuck om cijfertjes gegeven, maar sinds dat lopen weet ik van praktisch elke straat in de regio hoeveel stappen het is, toch mijn hoofd te hard geraakt denk ikquote:Op zondag 7 maart 2021 10:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik neem mijn telefoon niet meer mee. Werd moe van mezelf, met dat hijgerige geloer naar mijn stappenteller.
Ja, ding is zo onleesbaar als wat, maar tochquote:Op zondag 7 maart 2021 10:20 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op zondag 7 maart 2021 10:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb echt nooit een fuck om cijfertjes gegeven, maar sinds dat lopen weet ik van praktisch elke straat in de regio hoeveel stappen het is, toch mijn hoofd te hard geraakt denk ik
Ik wist niet dat Q zo handig isquote:Op zondag 7 maart 2021 10:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb 1 klok. Die heeft een Fokker ooit voor me gemaakt
Ik zou nog weleens een QlockTwo willen maar die zijn teringduur.quote:Op zondag 7 maart 2021 10:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, ding is zo onleesbaar als wat, maar toch
Ja die zijn vet jaquote:Op zondag 7 maart 2021 10:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou nog weleens een QlockTwo willen maar die zijn teringduur.
Mijn laatste klok kostte een tientje bij Kwantumquote:Op zondag 7 maart 2021 10:26 schreef bitterbal het volgende:
Ruim 30 duizend euro![]()
https://www.misterdesign.(...)wo-180-wandklok.html
ja die is 180 x 180 cmquote:Op zondag 7 maart 2021 10:26 schreef bitterbal het volgende:
Ruim 30 duizend euro![]()
https://www.misterdesign.(...)wo-180-wandklok.html
vind het wel jammer dat er zo veel onnodige letters tussen zitten eigenlijk.quote:
Nee, meer zo van die is alleen voor mensen die ook een huge ass huis kunnen betalen.quote:Op zondag 7 maart 2021 10:28 schreef bitterbal het volgende:
ja
[..]
ja dat maakt het goedkoop wil je zeggen :p
Goed, met jou?quote:
*haalt het uit de vuilnisbak*quote:Op zondag 7 maart 2021 10:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt kans dat die de komende jaren in waarde gaat stijgen.
Ja, gaat z’n gangetje.quote:Op zondag 7 maart 2021 10:33 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Goed, met jou?
@:Dr_Flash: Hoe maak je het? Nog nieuwe flappies laten overkomen voor je verzameling? Ik niet.
Nee ik heb die klok. Ligt hier in de kast maar zie nu dat je ze nog kan verkopen dus hou em nog maar even danquote:Op zondag 7 maart 2021 10:37 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Wilde je het nou kopen of had je zoiets al wat je hebt weggegooid?
Doe dat hehe. 50 euro is altijd mooi meegenomen.quote:Op zondag 7 maart 2021 10:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee ik heb die klok. Ligt hier in de kast maar zie nu dat je ze nog kan verkopen dus hou em nog maar even dan
quote:
Ja hoor, van alles. Maar niks duurs, eerst even nieuwe baan zoekenquote:Op zondag 7 maart 2021 10:33 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Goed, met jou?
@:Dr_Flash: Hoe maak je het? Nog nieuwe flappies laten overkomen voor je verzameling? Ik niet.
Nieuwe baan!? Ik dacht dat je gewoon nog aan het werk was.quote:Op zondag 7 maart 2021 10:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoor, van alles. Maar niks duurs, eerst even nieuwe baan zoeken
Wat een kutding. Daar zie je toch niks op manquote:
Precies, vorm boven functiequote:Op zondag 7 maart 2021 10:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een kutding. Daar zie je toch niks op man
Die zit gewoon goed.quote:
Kom dan gewoon eens kijken, dan zul je zien dat die gewoon klopt.quote:
ja dan ga je em zeker snel omdraaienquote:Op zondag 7 maart 2021 10:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kom dan gewoon eens kijken, dan zul je zien dat die gewoon klopt.
Nee want dan heb ik een natte vloerquote:Op zondag 7 maart 2021 10:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dan ga je em zeker snel omdraaien
Dan moet ballie haar broek aanhouden. Heb je dat probleem nietquote:
quote:Op zondag 7 maart 2021 11:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan moet ballie haar broek aanhouden. Heb je dat probleem niet
quote:Op zondag 7 maart 2021 11:15 schreef jerney het volgende:
Benny Lava zit al de halve ochtend te oorwurmen.
ik zit aan de avocado's bij gebrek aan champignons.quote:Op zondag 7 maart 2021 11:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb een zak belgische boterkoeken meegenomen van de bakker bij m'n ouders gisteren
Be careful what you wish for, you just might get itquote:
Toen het sneeuwde heb ik voor het laatst foto’s gemaaktquote:Op zondag 7 maart 2021 10:38 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Doe dat hehe. 50 euro is altijd mooi meegenomen.
[..]
Geen foto's meer van jou?Je maakte altijd mooie. Misschien kan bitter er gelijk eentje voor zichzelf inlijsten!
Pussyflash Dollquote:Op zondag 7 maart 2021 11:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Be careful what you wish for, you just might get it
OCD muchquote:Op zondag 7 maart 2021 11:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jouw UI verandert steeds van kleur
Ohhhhhquote:Op zondag 7 maart 2021 11:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toen het sneeuwde heb ik voor het laatst foto’s gemaakt
[ afbeelding ]
Verrekquote:Op zondag 7 maart 2021 11:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op mijn foto’s staan eigenlijk nooit mensenquote:Op zondag 7 maart 2021 11:28 schreef jerney het volgende:
[..]
Ohhhhh
Zulke mooie lege foto’s zie je nog weinig. Voordeel van corona dan weer
quote:Op zondag 7 maart 2021 11:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gelukkig nietquote:Op zondag 7 maart 2021 11:37 schreef mschol het volgende:
oh, pas half twaalf.. dacht serieus dat het al ergens half 3 ofzo zou zijn
Oeh, die Mustangquote:Op zondag 7 maart 2021 11:38 schreef FranticDJ het volgende:
voor de liefhebbers:
MLN / Het enige echte Lego-topic #31:
neequote:Op zondag 7 maart 2021 11:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oeh, die Mustang
Ben je er al achter wie de geheime gever is?
Avocado’s? Sinds wanneer ben jij hipster?quote:Op zondag 7 maart 2021 11:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Paprika's verrot, avocado's verrot![]()
Houdbaar eten ftw
Spannendquote:Op zondag 7 maart 2021 11:42 schreef FranticDJ het volgende:
Er zijn afaik ook maar 4-5 mensen die mijn nieuwe adres hebben. Waarvan 2 fokkerts.
En iedereen ontkent stellig.
Het is beter qua vezels en vitamines dan een appel. Dat hipsters het ook eten boeit me geen reet, dat mag.quote:Op zondag 7 maart 2021 11:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Avocado’s? Sinds wanneer ben jij hipster?
Wow dat heb je snel gelektquote:Op zondag 7 maart 2021 11:42 schreef FranticDJ het volgende:
Er zijn afaik ook maar 4-5 mensen die mijn nieuwe adres hebben. Waarvan 2 fokkerts.
En iedereen ontkent stellig.
quote:Op zondag 7 maart 2021 11:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wow dat heb je snel gelekt. Ben ooit door een Fokker thuis gebracht maar verder weet echt niemand m'n adres
mja alleen 'gelekt' voor wat V&A praktijkenquote:Op zondag 7 maart 2021 11:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wow dat heb je snel gelekt. Ben ooit door een Fokker thuis gebracht maar verder weet echt niemand m'n adres
Staat wel al maanden een bitterbal aan je deurklink te likken.quote:Op zondag 7 maart 2021 11:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 maart 2021 11:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Staat wel al maanden een bitterbal aan je deurklink te likken.
En het is zo ongeveer het meest millieu en natuur verziekende stuk fruit dus waarom dat zo populair is in hipster kringen beats mequote:Op zondag 7 maart 2021 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is beter qua vezels en vitamines dan een appel. Dat hipsters het ook eten boeit me geen reet, dat mag.
In deze KSC hebben 2 mensen mijn adres. voor de rest volgens mij een paar anderen, maar heel veel niet...quote:Op zondag 7 maart 2021 11:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Avocado ja?quote:Op zondag 7 maart 2021 11:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En het is zo ongeveer het meest millieu en natuur verziekende stuk fruit dus waarom dat zo populair is in hipster kringen beats me
Ik zag wel eens in de buurt een exotische dame likken aan een deurklink dus wellicht moet ze d'r bronnen eens checkenquote:Op zondag 7 maart 2021 11:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Staat wel al maanden een bitterbal aan je deurklink te likken.
quote:Op zondag 7 maart 2021 11:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zag wel eens in de buurt een exotische dame likken aan een deurklink dus wellicht moet ze d'r bronnen eens checken
= populair, gewild en groeit alleen in warme klimaten, dus dan snap je dat arme landen het graag verbouwen. Het heeft erg veel water nodig en dat hebben die landen juist tekortquote:
aha. En gesleep met vliegtuigen dusquote:Op zondag 7 maart 2021 11:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
= populair, gewild en groeit alleen in warme klimaten, dus dan snap je dat arme landen het graag verbouwen. Het heeft erg veel water nodig en dat hebben die landen juist tekort
Weet niet of je ze kan invriezen. En als dat al kan kost het knakerveel energiequote:
Dat ookquote:
zag bij de ah dat ze bevroren blokjes hadden :pquote:Op zondag 7 maart 2021 11:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet niet of je ze kan invriezen. En als dat al kan kost het knakerveel energie
goedemorgenquote:
als je het combineert met dingen is het wel lekker toch?quote:Op zondag 7 maart 2021 11:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat ook
Google maar op Olifanten Avocado dan zie je het onderwerp van de afgelopen week. Schrijnend verhaal. En in Zuid Amerika was ergens een streek gewoon aan het uitdrogen dankzij onze westerse verslaving aan die ontzettend gezonde meuk.
Ik vind het niet bijzonder en om deze redenen vreet ik het echt helemaal niet
Het doet me weinig, eet liever dingen die van nature lekker smaken. Avocado is fout en matig lekker dus lamaquote:Op zondag 7 maart 2021 11:56 schreef bitterbal het volgende:
a
[..]
als je het combineert met dingen is het wel lekker toch?
het is prima voer op zich. Maar als ik zo'n netje van 6 koop zijn ze kogelhard, moeten ze eerst nog een paar dagen rijpen op kamertemperatuur. Dan kun je er 2 eten en de rest verrot waar je bij staatquote:Op zondag 7 maart 2021 11:56 schreef bitterbal het volgende:
a
[..]
als je het combineert met dingen is het wel lekker toch?
Palmolie is ook een product met veel leed en waar veel oerwoud voor moet wijken. En toch zit het helaas bijna overal in.quote:Op zondag 7 maart 2021 11:56 schreef Koen66 het volgende:
Hele gebieden worden ervoor plat gegooid door korte termijn filosofie in die landen. Natuur levert in hun optiek weinig op, avocado's wel. Je kan het ze niet kwalijk nemen
Hebben ze geen eetrijpe waar je ze koopt? Mijn collega's halen ze altijd bij de aldi. Geloof dat ze daar wel tevreden over zijnquote:Op zondag 7 maart 2021 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
het is prima voer op zich. Maar als ik zo'n netje van 6 koop zijn ze kogelhard, moeten ze eerst nog een paar dagen rijpen op kamertemperatuur. Dan kun je er 2 eten en de rest verrot waar je bij staat
Yep maar net zo fout qua teelt. Geen idee of het in NL kassen wil groeien. Maar dan nog verbruikt het mega veel waterquote:Op zondag 7 maart 2021 11:57 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.ah.nl/product(...)0XVZg2BoCIHsQAvD_BwE
Eens, ook vreselijk fout. Hele oerwouden met name in Indonesië zijn er plat voor gegooidquote:Op zondag 7 maart 2021 11:58 schreef shiitake het volgende:
[..]
Palmolie is ook een product met veel leed en waar veel oerwoud voor moet wijken. En toch zit het helaas bijna overal in.
quote:Op zondag 7 maart 2021 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
het is prima voer op zich. Maar als ik zo'n netje van 6 koop zijn ze kogelhard, moeten ze eerst nog een paar dagen rijpen op kamertemperatuur. Dan kun je er 2 eten en de rest verrot waar je bij staat
bananen worden ook niet ingevroren.quote:Op zondag 7 maart 2021 11:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet niet of je ze kan invriezen. En als dat al kan kost het knakerveel energie
Sorry, maar dat zijn leugens.quote:Op zondag 7 maart 2021 11:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hebben ze geen eetrijpe waar je ze koopt? Mijn collega's halen ze altijd bij de aldi. Geloof dat ze daar wel tevreden over zijn
oh :p dan zal ik er niet in trappen. Ik koop ze nooitquote:Op zondag 7 maart 2021 12:00 schreef jerney het volgende:
[..]
Sorry, maar dat zijn leugens.Nog nooit gehad dat zo’n eetrijpe ook echt rijp was.
Beter, let's spread the word.quote:Op zondag 7 maart 2021 12:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh :p dan zal ik er niet in trappen. Ik koop ze nooit
Yup.quote:Op zondag 7 maart 2021 11:58 schreef shiitake het volgende:
[..]
Palmolie is ook een product met veel leed en waar veel oerwoud voor moet wijken. En toch zit het helaas bijna overal in.
Houden zo! Tricksters!quote:Op zondag 7 maart 2021 12:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh :p dan zal ik er niet in trappen. Ik koop ze nooit
Is er niet iets dat je net zo lekker vindt als avocado en gewoon in NL groeit, dus zonder dierenleed en uitdroging van arme landen?quote:Op zondag 7 maart 2021 12:02 schreef jerney het volgende:
[..]
Yup.
Best is zo puur mogelijk te eten, maar het is niet te doen om ethisch te eten. Niet midden in’t stad iig.
ja maar die zijn ¤ 1,35 per stuk. Dus neem ik een netje van 6 voor ¤ 2,99quote:Op zondag 7 maart 2021 11:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hebben ze geen eetrijpe waar je ze koopt? Mijn collega's halen ze altijd bij de aldi. Geloof dat ze daar wel tevreden over zijn
Ik hoef niet per se avocado’s of Quinoaquote:Op zondag 7 maart 2021 12:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is er niet iets dat je net zo lekker vindt als avocado en gewoon in NL groeit, dus zonder dierenleed en uitdroging van arme landen?
Dat ging niet goed?quote:Op zondag 7 maart 2021 12:07 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik hoef niet per se avocado’s of Quinoa
Heb wel eens quinoa in de tuin gezaaid ooit
Leuk zegquote:Op zondag 7 maart 2021 12:02 schreef liesje1979 het volgende:
@:Anne https://reizendekabouters.nl/aht81/
Jawel was leuk om eens te doen, maar je moet wel veel ruimte hebben voor een behoorlijke maaltijd natuurlijk.quote:
ik heb geen idee, maar vind het wel leuk om te zien dat het werktquote:
Jerney d'r verse pruim Hue huequote:Op zondag 7 maart 2021 12:11 schreef jerney het volgende:
[..]
Jawel was leuk om eens te doen, maar je moet wel veel ruimte hebben voor een behoorlijke maaltijd natuurlijk.
Ben er sowieso niet zo dol op, was gewoon benieuwd.
De vijgenboom mis ik wel
En de pruimenbomen
Die laatsten staan in de voortuin dus begin augustus eens langs
2 sinaasappels/mandarijnen bij leggenquote:Op zondag 7 maart 2021 12:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maar die zijn ¤ 1,35 per stuk. Dus neem ik een netje van 6 voor ¤ 2,99
Als je dan toch dat foute fruit percee wil dan is dat een goed planquote:Op zondag 7 maart 2021 12:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
2 sinaasappels/mandarijnen bij leggenzijn ze zo rijp.
/quote:Op zondag 7 maart 2021 12:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
2 sinaasappels/mandarijnen bij leggenzijn ze zo rijp.
quote:Op zondag 7 maart 2021 12:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik zal nogeens beginnen over iets wat ik eet zeg
Juist niet in een zakjequote:Op zondag 7 maart 2021 12:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
/
Dat zeggen ze ook van bananen toch? Dat je ze met bananen in een zakje moet doen. Ik vind dat dat niet werkt.
bij gebrek aan filmpjes ¯\_(ツ)_/¯quote:Op zondag 7 maart 2021 12:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik zal nogeens beginnen over iets wat ik eet zeg
Zo niet het eerste dat bij me op zou komenquote:Op zondag 7 maart 2021 12:35 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon andere dingen gaan doen, huishouden ofzo..
zojuist kookplaat schoongemaakt
ik zat er al langer tegenaan te hikken om hem schoon te maken maar gezien tijd kon ik dat nu wel doenquote:Op zondag 7 maart 2021 12:35 schreef jerney het volgende:
[..]
Zo niet het eerste dat bij me op zou komen
Had laatst ook wel zo’n momentje ‘s avonds laat jaquote:Op zondag 7 maart 2021 12:37 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zat er al langer tegenaan te hikken om hem schoon te maken maar gezien tijd kon ik dat nu wel doen
Don't know, don't care, need food.quote:
een kant en klare stoommaaltijd. oosterse beef .quote:
waarschijnlijk..quote:Op zondag 7 maart 2021 12:44 schreef jerney het volgende:
Is het erg grof om te zeggen dat je liever door iemand anders wordt geholpen? Ik ben twee van die slagertrienen zo beu. Die andere twee zijn lief en snijden het zoals ik vraag.
Gaan jullie kutjebotsen?quote:Op zondag 7 maart 2021 12:47 schreef jerney het volgende:
[..]
Kut.
Maar dan heb ik wel lekkerder spek
En het is niet of zij klantvriendelijk zijn ofzo.
Ja dat sowieso maar soms is er niemand anders.quote:Op zondag 7 maart 2021 12:48 schreef Fogel het volgende:
Mensen voor laten gaan zodat je die juiste werkemer krijgt
oh ja, dat moet nogquote:Op zondag 7 maart 2021 12:52 schreef CherryLips het volgende:
Huis gezogen en de pot schoongemaakt huehue
Vragen of je een kopietje kan krijgen van het dienstrooster zodat je je bezoekjes kunt plannenquote:Op zondag 7 maart 2021 12:52 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja dat sowieso maar soms is er niemand anders.
huehuehuequote:Op zondag 7 maart 2021 12:52 schreef CherryLips het volgende:
Huis gezogen en de pot schoongemaakt huehue
ja ze ook duur idd.quote:Op zondag 7 maart 2021 12:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
5,95 voor 6 maki. Vond die nieuwe sushi bij AH toch wat prijzig
Geniaalquote:Op zondag 7 maart 2021 12:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vragen of je een kopietje kan krijgen van het dienstrooster zodat je je bezoekjes kunt plannen
Sushi uit de koeling kopenquote:Op zondag 7 maart 2021 12:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
5,95 voor 6 maki. Vond die nieuwe sushi bij AH toch wat prijzig
Ja, maar dit is niet versgemaaktquote:Op zondag 7 maart 2021 12:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ze ook duur idd.
het is opzich geen slechte sushi
savonds laat zou ik dat niet hebbenquote:Op zondag 7 maart 2021 12:42 schreef jerney het volgende:
[..]
Had laatst ook wel zo’n momentje ‘s avonds laat ja
Ik dacht dat we vis kregen bij Jerney?quote:
hmm dan is het wat prijzig jaquote:Op zondag 7 maart 2021 12:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar dit is niet versgemaaktGewoon uit een koeling.
je snapt dat ik hier broek las he?quote:
oh ja .... nou beide dan. Eerst sushi en dan daarna bij Jerney etenquote:Op zondag 7 maart 2021 12:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik dacht dat we vis kregen bij Jerney?
Zag gister dat met Halloween al de nieuwe Nick Cutter was uitgekomen. Maar alleen als audioboek. Wtf.quote:Op zondag 7 maart 2021 12:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stapel nieuwe boeken gedownload gisteren
Bedankt voor de MI, hier kan ik wat meequote:
Koeling verkloot de textuur.quote:Op zondag 7 maart 2021 12:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar dit is niet versgemaaktGewoon uit een koeling.
Nooit van gehoordquote:Op zondag 7 maart 2021 12:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zag gister dat met Halloween al de nieuwe Nick Cutter was uitgekomen. Maar alleen als audioboek. Wtf.
Die is volgens mij nog niet als ebook.quote:Op zondag 7 maart 2021 13:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nooit van gehoord
De nieuwe Stephen King kon ik nog niet gratis vinden
Ik juist eerder en ik snap ook niet waarom.quote:
Maar zonde van je geld.quote:
quote:
Tot die tijd moet ik het maar doen met een verhalenbundel die vorig jaar is uitgekomen.quote:Op zondag 7 maart 2021 13:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die is volgens mij nog niet als ebook.
Ik had hem gereserveerd, afgelopen dinsdag uitgekomen. Steeds verzending uitgesteld en nu krijg ik hem als het goed is donderdag.
If It Bleedsquote:Op zondag 7 maart 2021 13:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tot die tijd moet ik het maar doen met een verhalenbundel die vorig jaar is uitgekomen.
Ik schrijf ‘m opquote:Op zondag 7 maart 2021 13:02 schreef CherryLips het volgende:
Als je stephen King leuk vindt, vind je Nick Cutter ook wel leuk.
Al klinkt de naam van de schrijver als een personage van Primeval.
Alleen maar.quote:Op zondag 7 maart 2021 13:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Lees steeds meer non-fictie, merk ik.
quote:Op zondag 7 maart 2021 13:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Alleen maar.
Bij fictie denk ik altijd: ja dit kan iedereen bedenken.
Toch niets mis mee? Heeft ook mijn voorkeur.quote:Op zondag 7 maart 2021 13:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Lees steeds meer non-fictie, merk ik.
quote:Op zondag 7 maart 2021 13:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Alleen maar.
Bij fictie denk ik altijd: ja dit kan iedereen bedenken.
Nee, het valt me gewoon op. Heerlijk om je gewoon helemaal in je eigen interesses onder te dompelenquote:Op zondag 7 maart 2021 13:06 schreef jerney het volgende:
[..]
Toch niets mis mee? Heeft ook mijn voorkeur.
quote:Op zondag 7 maart 2021 13:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, het valt me gewoon op. Heerlijk om je gewoon helemaal in je eigen interesses onder te dompelen
Dat zeg ik al jaren..quote:Op zondag 7 maart 2021 13:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tsja, als we zo gaan beginnen, waar hebben we @:Haags DAN nog voor nodig?Hup weg ermee
Wat is je teampje?quote:Op zondag 7 maart 2021 13:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens tweede rondje gelopen. Helaas pas met mijn teampje begonnen na afloop van het eerste rondje dus ik sta nu op EEN punt. Hadden er ook zestien kunnen zijn. Naja. Weer wat geleerd.
Nico z'n teampje eigenlijkquote:
Gister al buiten geweestquote:Op zondag 7 maart 2021 13:21 schreef mschol het volgende:
zo nog maar even naar buiten heb ik dat voor vandaag ook weer gehad..
het is wel mooi buitenquote:
dat kan ik zien ja, 4 gradenquote:Op zondag 7 maart 2021 13:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het is wel mooi buiten
en fris, vooral erg fris
Doe mijn raam zo wel even open als de zon dan nog schijnt. Buiten genoeg voor vandaag.quote:Op zondag 7 maart 2021 13:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het is wel mooi buiten
en fris, vooral erg fris
Zoals het een echte Fok!ker betaamtquote:Op zondag 7 maart 2021 13:30 schreef jerney het volgende:
[..]
Doe mijn raam zo wel even open als de zon dan nog schijnt. Buiten genoeg voor vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |