SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ligt er nog steeds uitquote:Op zondag 7 maart 2021 09:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zo maar eens richting mijn ouders en ze helpt met belastingformulier in te vullen.
kom er steeds niet inquote:
Gelukkig maarquote:
quote:Op zondag 7 maart 2021 09:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Ochtendrondje zit er alweer in. 3700 steps alweer. Gaat goed
Lekker werken weerquote:
Je moet een keer naar Benihana of vergelijkbaar restaurant. Hoef je alleen maar te zitten en schieten die koks en eten in je mond.quote:
Yes!quote:Op zondag 7 maart 2021 10:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat je aan zon grillplaat zit toch met zon kok?
Heb ik ook weleens gedaan met collega's. Ik was de enige die kon vangenquote:Op zondag 7 maart 2021 10:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je moet een keer naar Benihana of vergelijkbaar restaurant. Hoef je alleen maar te zitten en schieten die koks en eten in je mond.
Aanrader, echt, blinde obers en je weet dus echt niet wat je in je mond stopt, of wiens en welk lichaamsdeel je aanraaktquote:Op zondag 7 maart 2021 10:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je moet een keer naar Benihana of vergelijkbaar restaurant. Hoef je alleen maar te zitten en schieten die koks en eten in je mond.
keniaanse kinderarm van @EttovanBelgiequote:Op zondag 7 maart 2021 10:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aanrader, echt, blinde obers en je weet dus echt niet wat je in je mond stopt, of wiens en welk lichaamsdeel je aanraakt![]()
https://ctaste.nl/geef-be(...)gEAAYASAAEgIMnvD_BwE
Zo'n restaurant hebben ze ook een tijdje in Breda gehad, aparte ervaring welquote:Op zondag 7 maart 2021 10:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aanrader, echt, blinde obers en je weet dus echt niet wat je in je mond stopt, of wiens en welk lichaamsdeel je aanraakt![]()
https://ctaste.nl/geef-be(...)gEAAYASAAEgIMnvD_BwE
Omdat ik al in een team zitquote:Op zondag 7 maart 2021 10:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Je kunt met de Ommetje app ook teams maken trouwens. Waarom doen we dat niet eigenlijk
quote:Op zondag 7 maart 2021 10:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jij bent volgens mij sowieso de enige hier die z'n klassiekers kent
Steeds die grillplaat leeg als die kok één seconde de andere kant op kijkt.quote:Op zondag 7 maart 2021 10:05 schreef bitterbal het volgende:
deed dat welles met mijn ouders maar zelf nog nooit gedaan
Tevoren een hamburgertje scoren zodat je niet al teveel honger hebt, ik liet bijna een ober verongelukken ookquote:Op zondag 7 maart 2021 10:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo'n restaurant hebben ze ook een tijdje in Breda gehad, aparte ervaring wel
Ik ga geen wedstrijd maken van mijn dagelijkse wandelingquote:Op zondag 7 maart 2021 10:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Je kunt met de Ommetje app ook teams maken trouwens. Waarom doen we dat niet eigenlijk
quote:Op zondag 7 maart 2021 10:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Steeds die grillplaat leeg als die kok één seconde de andere kant op kijkt.
Dat maakt niet uit, je kunt in meerdere teams tegelijk meedoenquote:
Benny Lava!!!quote:
quote:Op zondag 7 maart 2021 10:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb ik ook weleens gedaan met collega's. Ik was de enige die kon vangen
ben gister gestart pas . 8 km gelopenquote:Op zondag 7 maart 2021 10:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, je kunt in meerdere teams tegelijk meedoen
quote:Op zondag 7 maart 2021 10:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Steeds die grillplaat leeg als die kok één seconde de andere kant op kijkt.
Ik verlies toch.quote:Op zondag 7 maart 2021 10:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga geen wedstrijd maken van mijn dagelijkse wandeling
Die wedstrijd heb ik alleen met mezelfquote:Op zondag 7 maart 2021 10:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga geen wedstrijd maken van mijn dagelijkse wandeling
Fles vraag of @LTVDK met je mee doet in een team :pquote:Op zondag 7 maart 2021 10:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, je kunt in meerdere teams tegelijk meedoen
quote:Op zondag 7 maart 2021 10:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Fles vraag of @:ltvdk met je mee doet in een team :p
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |