SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ligt er nog steeds uitquote:Op zondag 7 maart 2021 09:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zo maar eens richting mijn ouders en ze helpt met belastingformulier in te vullen.
kom er steeds niet inquote:
Gelukkig maarquote:
quote:Op zondag 7 maart 2021 09:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Ochtendrondje zit er alweer in. 3700 steps alweer. Gaat goed
Lekker werken weerquote:
Je moet een keer naar Benihana of vergelijkbaar restaurant. Hoef je alleen maar te zitten en schieten die koks en eten in je mond.quote:
Yes!quote:Op zondag 7 maart 2021 10:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat je aan zon grillplaat zit toch met zon kok?
Heb ik ook weleens gedaan met collega's. Ik was de enige die kon vangenquote:Op zondag 7 maart 2021 10:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je moet een keer naar Benihana of vergelijkbaar restaurant. Hoef je alleen maar te zitten en schieten die koks en eten in je mond.
Aanrader, echt, blinde obers en je weet dus echt niet wat je in je mond stopt, of wiens en welk lichaamsdeel je aanraaktquote:Op zondag 7 maart 2021 10:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je moet een keer naar Benihana of vergelijkbaar restaurant. Hoef je alleen maar te zitten en schieten die koks en eten in je mond.
keniaanse kinderarm van @EttovanBelgiequote:Op zondag 7 maart 2021 10:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aanrader, echt, blinde obers en je weet dus echt niet wat je in je mond stopt, of wiens en welk lichaamsdeel je aanraakt![]()
https://ctaste.nl/geef-be(...)gEAAYASAAEgIMnvD_BwE
Zo'n restaurant hebben ze ook een tijdje in Breda gehad, aparte ervaring welquote:Op zondag 7 maart 2021 10:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aanrader, echt, blinde obers en je weet dus echt niet wat je in je mond stopt, of wiens en welk lichaamsdeel je aanraakt![]()
https://ctaste.nl/geef-be(...)gEAAYASAAEgIMnvD_BwE
Omdat ik al in een team zitquote:Op zondag 7 maart 2021 10:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Je kunt met de Ommetje app ook teams maken trouwens. Waarom doen we dat niet eigenlijk
quote:Op zondag 7 maart 2021 10:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jij bent volgens mij sowieso de enige hier die z'n klassiekers kent
Steeds die grillplaat leeg als die kok één seconde de andere kant op kijkt.quote:Op zondag 7 maart 2021 10:05 schreef bitterbal het volgende:
deed dat welles met mijn ouders maar zelf nog nooit gedaan
Tevoren een hamburgertje scoren zodat je niet al teveel honger hebt, ik liet bijna een ober verongelukken ookquote:Op zondag 7 maart 2021 10:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo'n restaurant hebben ze ook een tijdje in Breda gehad, aparte ervaring wel
Ik ga geen wedstrijd maken van mijn dagelijkse wandelingquote:Op zondag 7 maart 2021 10:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Je kunt met de Ommetje app ook teams maken trouwens. Waarom doen we dat niet eigenlijk
quote:Op zondag 7 maart 2021 10:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Steeds die grillplaat leeg als die kok één seconde de andere kant op kijkt.
Dat maakt niet uit, je kunt in meerdere teams tegelijk meedoenquote:
Benny Lava!!!quote:
quote:Op zondag 7 maart 2021 10:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb ik ook weleens gedaan met collega's. Ik was de enige die kon vangen
ben gister gestart pas . 8 km gelopenquote:Op zondag 7 maart 2021 10:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, je kunt in meerdere teams tegelijk meedoen
quote:Op zondag 7 maart 2021 10:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik verlies toch.quote:Op zondag 7 maart 2021 10:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga geen wedstrijd maken van mijn dagelijkse wandeling
Die wedstrijd heb ik alleen met mezelfquote:Op zondag 7 maart 2021 10:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga geen wedstrijd maken van mijn dagelijkse wandeling
Fles vraag of @LTVDK met je mee doet in een team :pquote:Op zondag 7 maart 2021 10:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, je kunt in meerdere teams tegelijk meedoen
quote:Op zondag 7 maart 2021 10:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Fles vraag of @:ltvdk met je mee doet in een team :p
quote:
Goed FOK!-uitje.quote:Op zondag 7 maart 2021 10:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik neem mijn telefoon niet meer mee. Werd moe van mezelf, met dat hijgerige geloer naar mijn stappenteller.quote:
Zeker.quote:Op zondag 7 maart 2021 10:20 schreef bitterbal het volgende:
Hebben jullie nog klokken aan de muur hangen?
Nee.quote:Op zondag 7 maart 2021 10:20 schreef bitterbal het volgende:
Why? Kan ik toch op mijn telefoon zien?quote:Op zondag 7 maart 2021 10:20 schreef bitterbal het volgende:
Een stationsklok die twee klokken is, een aan beide kanten. Ala grand central station.quote:Op zondag 7 maart 2021 10:20 schreef bitterbal het volgende:
oh die zijn tof jaquote:Op zondag 7 maart 2021 10:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een stationsklok die twee klokken is, een aan beide kanten. Ala grand central station.
quote:Op zondag 7 maart 2021 10:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou wel wat voor ballie zijn , een flamingoklok waar de poten de slingers zijn
Ik heb echt nooit een fuck om cijfertjes gegeven, maar sinds dat lopen weet ik van praktisch elke straat in de regio hoeveel stappen het is, toch mijn hoofd te hard geraakt denk ikquote:Op zondag 7 maart 2021 10:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik neem mijn telefoon niet meer mee. Werd moe van mezelf, met dat hijgerige geloer naar mijn stappenteller.
Ja, ding is zo onleesbaar als wat, maar tochquote:Op zondag 7 maart 2021 10:20 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op zondag 7 maart 2021 10:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb echt nooit een fuck om cijfertjes gegeven, maar sinds dat lopen weet ik van praktisch elke straat in de regio hoeveel stappen het is, toch mijn hoofd te hard geraakt denk ik
Ik wist niet dat Q zo handig isquote:Op zondag 7 maart 2021 10:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb 1 klok. Die heeft een Fokker ooit voor me gemaakt
Ik zou nog weleens een QlockTwo willen maar die zijn teringduur.quote:Op zondag 7 maart 2021 10:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, ding is zo onleesbaar als wat, maar toch
Ja die zijn vet jaquote:Op zondag 7 maart 2021 10:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou nog weleens een QlockTwo willen maar die zijn teringduur.
Mijn laatste klok kostte een tientje bij Kwantumquote:Op zondag 7 maart 2021 10:26 schreef bitterbal het volgende:
Ruim 30 duizend euro![]()
https://www.misterdesign.(...)wo-180-wandklok.html
ja die is 180 x 180 cmquote:Op zondag 7 maart 2021 10:26 schreef bitterbal het volgende:
Ruim 30 duizend euro![]()
https://www.misterdesign.(...)wo-180-wandklok.html
vind het wel jammer dat er zo veel onnodige letters tussen zitten eigenlijk.quote:
Nee, meer zo van die is alleen voor mensen die ook een huge ass huis kunnen betalen.quote:Op zondag 7 maart 2021 10:28 schreef bitterbal het volgende:
ja
[..]
ja dat maakt het goedkoop wil je zeggen :p
Goed, met jou?quote:
*haalt het uit de vuilnisbak*quote:Op zondag 7 maart 2021 10:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt kans dat die de komende jaren in waarde gaat stijgen.
Ja, gaat z’n gangetje.quote:Op zondag 7 maart 2021 10:33 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Goed, met jou?
@:Dr_Flash: Hoe maak je het? Nog nieuwe flappies laten overkomen voor je verzameling? Ik niet.
Nee ik heb die klok. Ligt hier in de kast maar zie nu dat je ze nog kan verkopen dus hou em nog maar even danquote:Op zondag 7 maart 2021 10:37 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Wilde je het nou kopen of had je zoiets al wat je hebt weggegooid?
Doe dat hehe. 50 euro is altijd mooi meegenomen.quote:Op zondag 7 maart 2021 10:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee ik heb die klok. Ligt hier in de kast maar zie nu dat je ze nog kan verkopen dus hou em nog maar even dan
quote:
Ja hoor, van alles. Maar niks duurs, eerst even nieuwe baan zoekenquote:Op zondag 7 maart 2021 10:33 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Goed, met jou?
@:Dr_Flash: Hoe maak je het? Nog nieuwe flappies laten overkomen voor je verzameling? Ik niet.
Nieuwe baan!? Ik dacht dat je gewoon nog aan het werk was.quote:Op zondag 7 maart 2021 10:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoor, van alles. Maar niks duurs, eerst even nieuwe baan zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |