Paal voor Zlatan, jammerquote:
Altijd, leuk dat je ook even komt kijkenquote:Op zondag 7 maart 2021 00:52 schreef Guanabana het volgende:
En, overleven jullie het nog? Wordt het een Italië-waardige winnaar?
Er zijn genoeg vissen in de vijver om iets moois naar Rotterdam te sturen maar er zwemmen ook wat schelpdieren rond.quote:Op zondag 7 maart 2021 00:52 schreef Guanabana het volgende:
Haha, dat maakt het alleen maar mooierquote:Op zondag 7 maart 2021 00:55 schreef Fred_B het volgende:
Zlatan speelt morgenmiddag trouwens gewoon uit tegen Hellas Verona.
*proost*quote:
Die cellulitis crème lijkt me wel wat.quote:Op zondag 7 maart 2021 00:55 schreef Momo het volgende:
Hebben jullie al iets uit de reclame gekocht?
He has lost.quote:Op zondag 7 maart 2021 00:55 schreef Fred_B het volgende:
Zlatan speelt morgenmiddag trouwens gewoon uit tegen Hellas Verona.
Geen flauw idee, maar Zlatan kan in elk geval voetbalshirts uitdelenquote:Op zondag 7 maart 2021 00:52 schreef Guanabana het volgende:
Nog niet maar die groene Guamese cellulitisboter lijkt me wel wat.quote:Op zondag 7 maart 2021 00:55 schreef Momo het volgende:
Hebben jullie al iets uit de reclame gekocht?
Italië had het zo vaak eerder al verdiend ja...quote:Op zondag 7 maart 2021 00:51 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja wanneer gaat het eindelijk eens een keer gebeuren?
Het wat alláng bedtijd Guaan!quote:Op zondag 7 maart 2021 00:52 schreef Guanabana het volgende:
Dit jaar zie ik het niet gebeuren eigenlijk.quote:Op zondag 7 maart 2021 00:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Italië had het zo vaak eerder al verdiend ja...Moet toch wel een keer gebeuren ja
Ik lig ook al getandenpoetst in bed!quote:Op zondag 7 maart 2021 00:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het wat alláng bedtijd Guaan!Hup!
Straks ga ik ook nog een wijntje voor jou inschenken
Liefquote:Op zondag 7 maart 2021 00:59 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik lig ook al getandenpoetst in bed!
Maar ik dacht, eens kijken hoe het hier gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |