Penaltyquote:Op zondag 7 maart 2021 13:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Groningen mist ook wat teveel spelers om echt gevaarlijk te worden.
Ik vind Leo écht een enorme kutcommentatorquote:Op zondag 7 maart 2021 13:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Leo praat zo langzaam dat hij in 1 zin zijn mening 3x kan bijstellen.
Ja kan je vinden. Alleen volgens de regels is het er gewoon 1.quote:
Het is ook een enorme lul.quote:Op zondag 7 maart 2021 13:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind Leo écht een enorme kutcommentator
Gewoon kut en niet anders.
Geen idee die regels lijken elke week te veranderen. Het is niet alsof hij zijn arm elders had kunnen positioneren.quote:Op zondag 7 maart 2021 13:47 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja kan je vinden. Alleen volgens de regels is het er gewoon 1.
Liever nu dan tegen PSV.quote:
Nee hoor. Regels zijn heel het seizoen het zelfde. Volgend jaar gaan ze wel veranderenquote:Op zondag 7 maart 2021 13:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee die regels lijken elke week te veranderen. Het is niet alsof hij zijn arm elders had kunnen positioneren.
Eens.quote:Op zondag 7 maart 2021 13:50 schreef GGMM het volgende:
Oh, hij was wel degene die hem uitverdedigde
Net zei Leo dat hij geen invloed op het spel had
KUT LEO
Je moet zelf ook opletten.quote:Op zondag 7 maart 2021 13:50 schreef GGMM het volgende:
Oh, hij was wel degene die hem uitverdedigde
Net zei Leo dat hij geen invloed op het spel had
KUT LEO
Vertrok jij maar eens.quote:Op zondag 7 maart 2021 13:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In werkelijkheid vertrok je gezicht geeneens.
Driessen heeft vandaag denk ik al een keer of vijf iets totaal verkeerd gezegd of helemaal niet gezienquote:Op zondag 7 maart 2021 13:53 schreef GGMM het volgende:
Ja, lul, maar je zei net dat hij niet meedeed aan het spel.
Je nam dus iets aan van Leo Driessenquote:Op zondag 7 maart 2021 13:53 schreef GGMM het volgende:
Ja, lul, maar je zei net dat hij niet meedeed aan het spel.
Het begint op Olav Mol te lijken.quote:Op zondag 7 maart 2021 13:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Driessen heeft vandaag denk ik al een keer of vijf iets totaal verkeerd gezegd of helemaal niet gezien
Gun jij Leo de Polletje behandeling? User @de_boswachter wel.quote:Op zondag 7 maart 2021 13:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Je nam dus iets aan van Leo Driessen
Laat dat even op je inwerken
Over een jaartje of twee vergelijken we hem met Reitsma vrees ikquote:Op zondag 7 maart 2021 13:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het begint op Olav Mol te lijken.
#polletjewordenquote:Op zondag 7 maart 2021 13:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gun jij Leo de Polletje behandeling? User @:de_boswachter wel.
Hij krijgt ook complimenten over zijn voedingspatroon van @tong80quote:Op zondag 7 maart 2021 13:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Je nam dus iets aan van Leo Driessen
Laat dat even op je inwerken
Hadden we Baumgartl maar hequote:Op zondag 7 maart 2021 13:59 schreef Shreyas het volgende:
Die tegengoal is te verwachten, de Ajax-defensie is pure middelmaat. Maar het gros hier blijft volhouden dat onze verdedigers van wereldklasse zijn
Jij blijft volhouden dat PSV wel een achterhoede van wereldklasse heeft.quote:Op zondag 7 maart 2021 13:59 schreef Shreyas het volgende:
Die tegengoal is te verwachten, de Ajax-defensie is pure middelmaat. Maar het gros hier blijft volhouden dat onze verdedigers van wereldklasse zijn
Lood om oud ijzer. Onze verdedigers zijn niet veel beter.quote:
Nee, ik heb het helemaal niet over PSV gehad vandaag.quote:Op zondag 7 maart 2021 14:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij blijft volhouden dat PSV wel een achterhoede van wereldklasse heeft.
Je zit weer veelte hoog in je energie, Jeroen.quote:Op zondag 7 maart 2021 14:02 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Oja Labyad, dat is toch die ene gozer die in de kluisjes zit te rotzooien?
Daarvoor is er nog dartsquote:Op zondag 7 maart 2021 14:03 schreef Caland het volgende:
Ronduit teleurstellend dat de enige wedstrijd van vandaag waar je een beetje naar kan uitkijken om kwart voor 5 is.
In Madrid en Mansjester zijn ook best leuke potjes vandaag.quote:Op zondag 7 maart 2021 14:03 schreef Caland het volgende:
Ronduit teleurstellend dat de enige wedstrijd van vandaag waar je een beetje naar kan uitkijken om kwart voor 5 is.
Ik vind Haller bruin. Niet zwart. Brobbey is donker zwart.quote:
Manchester derby ook laat toch?quote:Op zondag 7 maart 2021 14:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In Madrid en Mansjester zijn ook best leuke potjes vandaag.
Die deed dit toernooi meequote:Op zondag 7 maart 2021 14:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga pas weer darten kijken als Barney meedoet
Nouquote:Op zondag 7 maart 2021 14:05 schreef GGMM het volgende:
Leo blijft maar zeggen dat het nog kan voor Groningen.
Ben benieuwd welke wedstrijd hij aan het kijken is
Schaatsen is geen sportquote:Op zondag 7 maart 2021 14:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je hebt ook nog shorttrack he
Met gewillige kontje van Suus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |