Ik begrijp dat het niet jouw keuze en motivatie is, maar iedere Nederlander heeft het recht om te kiezen voor één van de 37 partijen met elke motivatie.quote:
Dit ondermijnt dat recht ook geenszins, jammer dat je niet begrijpt dat ik het recht heb daar het mijne van te vinden.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:42 schreef Fred het volgende:
[..]
Ik begrijp dat het niet jouw keuze en motivatie is, maar iedere Nederlander heeft het recht om te kiezen voor één van de 37 partijen met elke motivatie.
Ik had toch eigenlijk wel een ruimere blik verwacht van een mod/redacteur.
Waar zeg ik dat jij dat recht niet hebt?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:44 schreef timmmmm het volgende:
Dit ondermijnt dat recht ook geenszins, jammer dat je niet begrijpt dat ik het recht heb daar het mijne van te vinden.
Van mij mag je die motivatie best belachelijk vinden, hoor. Je kan je wel afvragen of je je eigen geloofwaardigheid als mod niet op het spel zet door zo te reageren op een mening.quote:Ik had toch eigenlijk wel een ruimere blik verwacht van een oud-mod.
Zit het diep ofzo?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:47 schreef Fred het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat jij dat recht niet hebt?
[..]
Van mij mag je die motivatie best belachelijk vinden, hoor. Je kan je wel afvragen of je je eigen geloofwaardigheid als mod niet op het spel zet door zo te reageren op een mening.
Als je zo snel tevreden bent snap ik dat je geen interesse in politiek hebt.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:29 schreef LXIV het volgende:
Vandaag een krant van FvD in de bus. Zag er prima uit. Mijn vrouw, zonder enige interesse in politiek, zei dat ze hierop ging stemmen. Waarom, vroeg ik. Omdat het de enige partij is die tegen de Corona-maatregelen is. Interessant artikel in deze krant over het aangetoonde ontbreken van een verband tussen Corona-maatregelen en het aantal besmettingen in een land. Breaking nieuws in principe, maar hier zul je de nos nooit over horen.
Andere mensen die deze krant ontvangen hebben en waar wonen jullie? Ik woon in Brabant, waar het Forum mee mag regeren.
Brabant, waarmee we mede dankzij FvD overgeleverd zijn aande lobby van varkensbaronnen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:29 schreef LXIV het volgende:
Andere mensen die deze krant ontvangen hebben en waar wonen jullie? Ik woon in Brabant, waar het Forum mee mag regeren.
Jij woont toch in W, H? Heb jij zo’n krantje ontvangen?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:59 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Brabant, waarmee we mede dankzij FvD overgeleverd zijn aande lobby van varkensbaronnen.
Je bent trouwens wel erg dom als je stemt op basis van Corona plannen, terwijl dat binnenkort voorbij is, maar we wel jaren na een kabinet vast zitten.
Niet ontvangen. Maar ik heb ook zo’n nee-nee sticker op de brievenbus.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
Jij woont toch in W, H? Heb jij zo’n krantje ontvangen?
Vorig jaar pleitten ze zelfs voor een lockdown en voerden ze campagne met Baudet die corona als eerste keihard aan wilde pakken terwijl de rest nog dacht dat het niet naar NEderland zou komenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:12 schreef Tijger_m het volgende:
Tja, als je stemt op basis van de corona maatregelen dan is dat prima, natuurlijk, maar mischien is het verstandig als men zich eerst verdiept in waarom de FvD deze positie nu inneemt en waarom ze dat een jaar geleden niet deden, bijvoorbeeld.
Of het feit dat de lijsttrekker van de FvD van mening was dat de zeewind corona uit Nederland zou blazen. Maar goed, ieder zijn ding, sommige mensen stemden ooit op Wouter Bos omdat hij zo'n lekker kontje had, bijvoorbeeld.
Als mijn vrouw dat zou zeggen zou dat reden zijn voor een scheiding.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:42 schreef Fred het volgende:
[..]
Ik begrijp dat het niet jouw keuze en motivatie is, maar iedere Nederlander heeft het recht om te kiezen voor één van de 37 partijen met elke motivatie.
Ik had toch eigenlijk wel een ruimere blik verwacht van een mod/redacteur.
En dan nu de tip voor een betrouwbare politicus?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:20 schreef halfway het volgende:
Ik lees alle programma's van alle partijen, daar trek ik 50% realiseerbaarheid af en maak dan een keuze. Oja de leider van de VVD valt af wegens onbetrouwbaarheid.
Wat stem jij eigenlijk, als ik vragen mag.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:39 schreef Harvest89 het volgende:
Kerel, die krant is je reinste propaganda. Ik zou niet veel serieus nemen wat daar in staat.
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 20:03 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Wat stem jij eigenlijk, als ik vragen mag.
En jij?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:45 schreef Harvest89 het volgende:
Twijfel nog steeds tussen PvdD, Splinter, en SP.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |