Mogen we ons dankzij cojona ook al nergens meer aan ergeren?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:43 schreef SuperwormJim het volgende:
De zwembaden zijn dicht. Hoe kun je je ergeren aan iets dat niet eens van toepassing is op dit moment?
FTFYquote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:37 schreef ijs_beer het volgende:
T is een complot van de badslippersindustrie!
@HansCojona pik je dat?!?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:14 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Mogen we ons dankzij cojona ook al nergens meer aan ergeren?
Misschien moeten ze dat in het lesprogramma opnemen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:24 schreef Fugue het volgende:
Dat plastic komt allemaal in de Noordzee terecht waarna een school dolfijnen ze in hun luchtgat krijgen en stikken
Mensen van het niveau Wobke Hoekstra kunnen zich wellicht nog wel toegang verschaffen tot de openbare zwembaden, al dan niet in het kader van een werkbezoek. Bovendien kijk ik al vast vooruit op de opheffing van de Zwembad-sluiting. Ik verwacht dat dan de verplichting van de blauwe hoezen dan nog steeds van kracht is.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:43 schreef SuperwormJim het volgende:
De zwembaden zijn dicht. Hoe kun je je ergeren aan iets dat niet eens van toepassing is op dit moment?
Ik heb daar toch altijd een beetje de schijt aan gehad, ouders en ander volk bij een sport- examen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:36 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Je hebt zwembaden waar je, als je in gewone kleding met schoenen naar binnen wil, blauwe hoesjes om je schoenen moet doen. Als je bv wil kijken naar het diplomazwemmen van een familielid.
Schandalig eigenlijk dat je zulke blauwe plastic hoesjes om je schoenen moet doen. Het is een inbreuk op de persoonlijke integriteit. Ik heb namelijk net zulke pipo-schoenen als Hugo de Jonge en met die blauwe smurf-dingen is mijn hele persoonlijkheid naar de Corona!
Het lijkt wel 40-45. Free the people!
Nah,dit is gewoon een bagger topic.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:38 schreef ZarB het volgende:
Dit moet een soort grappige relativering van de mondkapjesplicht zijn ofzo?
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:28 schreef Werkman het volgende:
[..]
Ik heb daar toch altijd een beetje de schijt aan gehad, ouders en ander volk bij een sport- examen.
Bij voetbal kan ik het me voorstellen, maar bij afzwemmen en examen bij teakwondo had ik een gruwelijke hekel aan die zeverende pottenkijkers op de bank.
Ik had zoiets van: "Het is examen, ik moet me concentreren dus rot op!"
Bij teakwondo moest je dan nog buigen voor dat publiek ook nog, tyf op!
Dan moet je niet bij zo'n sport gaan die gerelateerd is zo'n Japanse buig-cultuur.quote:Bij teakwondo moest je dan nog buigen voor dat publiek ook nog, tyf op!
Je bedekt dat lichaamsdeel ook al met schoenen hoor. In veel zwembaden is het óf blote voeten óf blauwe hoesjes.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:43 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
[..]
Dan moet je niet bij zo'n sport gedaan die gerelateerd is zo'n Japanse buig-cultuur.
Ik heb het over "getuige zijn" van kinderen, neefjes en nichtjes die gingen afzwemmen.
En dan waren die kids wel blij met wat publiek.
Maar goed..... dan had je dus van die blauwe hoezen aan. Tsja.... Het bedekt toch een deel van je lichaam, van je performance.
In hoeverre is het grondwettelijk toegestaan om verplicht te zijn een deel van je lichaam te bedekken omdat je anders een gelegenheid (zwembad in dit geval) niet in mag?
Vragen vragen....
Liever een bagger-topic dan bagger onder je zolen die dan zonder blauw plastic hoesje het zwembad komt binnen gelopen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:29 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nah,dit is gewoon een bagger topic.
Het zwembad staat in een bouwput?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:46 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Liever een bagger-topic dan bagger onder je zolen die dan zonder blauw plastic hoesje het zwembad komt binnen gelopen.
Zo, die zit!
O je bedoelt die mondkapjes. Dat had ik nog niet eens zo bekeken.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:45 schreef ZarB het volgende:
[..]
Je bedekt dat lichaamsdeel ook al met schoenen hoor. In veel zwembaden is het óf blote voeten óf blauwe hoesjes.
Dus ja, je vergelijking met (het verzet tegen) mondkapjes mislukt hier een beetje.
Oke maar je mag ook gewoon op blote voeten het zwembad in. Zonder hoesjesquote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:48 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
O je bedoelt die mondkapjes. Dat had ik nog niet eens zo bekeken.
Toch gaat de vergelijking wel op.
Je gezicht is nl deel van je performance, net als je schoenen.
Schoenen hebben ook een neus. Schoenen poets je ook, net als je tanden.
Dus je klaagt over iets waar je misschien ooit wel eens last van zou kunnen krijgen?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:36 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Mensen van het niveau Wobke Hoekstra kunnen zich wellicht nog wel toegang verschaffen tot de openbare zwembaden, al dan niet in het kader van een werkbezoek. Bovendien kijk ik al vast vooruit op de opheffing van de Zwembad-sluiting. Ik verwacht dat dan de verplichting van de blauwe hoezen dan nog steeds van kracht is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |