abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 maart 2021 @ 12:36:06 #176
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_198353944
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 12:33 schreef Drekkoning het volgende:
[ twitter ]

Koekoek :')
Ik wil niet weten wat voor soort perverse fantasieën die lui van Containment en Red Team er nog meer op na houden.
pi_198354001
quote:
[ twitter ]

Kan het artikel niet lezen, maar waar moet ik aan denken, een dagklok? Twee keer oer week naar buiten? En dan? Is het dan weg? Ik weet het niet hoor, maar ik bid tot de here dat dit soort types niet teveel aandacht krijgen.
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
pi_198354006
quote:
[ twitter ]

Die verdienen hun boterham wel lekker hè?
Wann wappies, jong.
Go hard or go home
pi_198354007
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 12:25 schreef halfway het volgende:
Idd en er is niets open.

https://webcam.nl/amsterdam/
In verhouding tot normaal amper mensen. Iedereen houdt afstand. Als dit Jaap niet vrolijk stemt, dan doen wij het nooit goed.
  zaterdag 6 maart 2021 @ 12:42:05 #180
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_198354049
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 12:39 schreef josja het volgende:

[..]

Kan het artikel niet lezen, maar waar moet ik aan denken, een dagklok? Twee keer oer week naar buiten? En dan? Is het dan weg? Ik weet het niet hoor, maar ik bid tot de here dat dit soort types niet teveel aandacht krijgen.
Ja ze willen paar weken noodtoestand ofzo en dan denken ze dat we het volledig onder controle hebben :') Volgens mij is het ook een zero covid club. Niet serieus te nemen gelukkig.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_198354111
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 12:39 schreef josja het volgende:

[..]

Ik kan het artikel wel lezen, maar er staat niks in over een dagklok? :? Voor zover ik heb gelezen willen ze de aanpak van Nieuw-Zeeland en Australië, maar dan voor Nederland. :')
pi_198354170
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 12:46 schreef SignificanteAnder het volgende:

[..]

Ik kan het artikel wel lezen, maar er staat niks in over een dagklok? :? Voor zover ik heb gelezen willen ze de aanpak van Nieuw-Zeeland en Australië, maar dan voor Nederland. :')
Dat willen we er wel meer.
Go hard or go home
pi_198354201
quote:
[ twitter ]

Even op hun Twitter gekeken. Snap niet dat een krant als De Volkskrant dit soort koekoekwappies voor een artikel gebruikt. Schijnbaar wil dus ook deze krant flink de paniek erin houden.
  zaterdag 6 maart 2021 @ 12:52:59 #184
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_198354219
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 12:42 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Ja ze willen paar weken noodtoestand ofzo en dan denken ze dat we het volledig onder controle hebben :') Volgens mij is het ook een zero covid club. Niet serieus te nemen gelukkig.
Ook echt 12 maanden na dato nog hiermee komen aanzetten, terwijl overduidelijk is dat dit niet werkt in Europa...

Als we gewoon een beetje doorprikken dan zijn we er over een aantal maanden zo goed als vanaf. Het horrorscenario voor dit soort enge clubjes.
pi_198354289
quote:

[..]

Ik heb er verder weinig verstand van, maar het lijkt me dat we dat dan in het begin hadden moeten doen; kan me niet voorstellen dat veel mensen daar nu nog in mee zullen gaan. Men is het spuugzat.
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
pi_198354655
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 12:07 schreef Wantie het volgende:

[..]

Nou, viel mij ook al op dat het een stuk drukker is.
Ook in het centrum, ondanks dat bijna alles dicht is.
Probeer eens 's ochtends naar de Maasvlakte te gaan, of 's middags weer terug naar het midden van het land. Niet leuk met de files.
Thuiswerken is voor veel mensen daar geen optie :P

Gelukkig zat ik afgelopen week en zit ik volgende week weer in een (druk) hotel.

Het eten is wel wat minder gezellig, bij de receptie je eten bestellen (voor mij zo rond 18:30), onder de douche en dan om 19:30 je eten ophalen, alles naar binnen gooien dienblad buiten de deur zetten en om 20:30 onder de dekens (want 8,5 uur later gaat de wekker weer)

Maar het is wel efficiënt, van mij mag dit zo nog wel even doorgaan. Sociale tijd gaat van de rusttijd af :+
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_198354826
quote:

[..]

Mensen vergeten al snel dat de aanpak van Australië tot gevolg had dat de stad Melbourne drie-eneenhalve maand volledig op slot zat, inclusief dagklok. Ook nu moet men nog af en toe in een snap-lockdown en dat gaat niet stoppen tot men genoeg mensen heeft gevaccineerd voor groepsimmuniteit. Dat vaccineren is pas vorige week begonnen...
pi_198354893
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 10:55 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Ik schreef het al een paar keer; de lockdown hier in Duitsland is een stuk minder streng dan de Nederlandse. En bovendien omzeilen de Duitsers hun lockdown net zo zeer als Nederlanders.
Wat mag er wèl in de Duitsland dan? Voor zover ik weet is daar ook alles gesloten, winkels, horeca, zwembad etc
٩๏̯͡๏)۶
  zaterdag 6 maart 2021 @ 13:41:37 #189
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_198354980
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 13:35 schreef Ronald het volgende:

[..]

Wat mag er wèl in de Duitsland dan? Voor zover ik weet is daar ook alles gesloten, winkels, horeca, zwembad etc
Je hebt daar in het overgrote deel van het land geen avondklok bijvoorbeeld.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_198355044
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 13:41 schreef Caland het volgende:

[..]

Je hebt daar in het overgrote deel van het land geen avondklok bijvoorbeeld.
Dat is dan wel het enige verschil volgens mij
٩๏̯͡๏)۶
pi_198355087
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 11:26 schreef eragon2890 het volgende:
https://www.nu.nl/muziek/(...)de-coronacrisis.html

Lees dit net, wat is het nut hiervan?

Van deze oproep bedoel ik?

Dit *is* toch al het plan, dat weet iedereen toch?

Het OMT, kabinet, etc iedereen is het erover eens dat we weer zonder die onmenselijke 1,5m etc kunnen leven, vrij, open, sociaal, spontaan, gezellig, als mensen ipv contactgestoorde spastische robotjes, als (bijna) iedereen gevaccineerd is. De Jonge zei al toen deze kaart werd gepresenteerd dat hij weer vervangen zou worden als meer mensen gevaccineerd zijn en we het dus meer daar van moeten hebben dan van maatregelen.

Dus wat bedoelt men hier in godsnaam?

Dit voelt alsof een vriend zegt "zal ik baconburgers maken vanavond" en ik vraag of we niet ronde vleeslappen op een broodje kunnen eten met dood varken erop...

Of mis ik nou iets...? Wat is het nut van vragen om iets waarvan je weet dat dat al lang het plan is? :/
Er is nauwelijks een plan, dat is nou net het hele probleem wat de evenementensector schetst in dat artikel. Er is geen enkele concrete datum dat er weer iets kan zonder 1,5 meter.

En die reacties er onder geven precies weer waarom het grootste deel van de Nederlanders het allemaal wel best vindt blijkbaar.

Twee reacties op nu.nl:

quote:
b81
4 uur geleden
Bij wie ligt de verantwoordelijkheid? Een nieuwe routekaart ontwikkelen op basis van wat je wil is een heel ander verhaal dan een routekaart ontwikkelen op basis van wat er kán. Wat er kán is nu juist het ingewikkelde in deze crisis.
quote:
Martijns86
4 uur geleden
Horeca en Evenementen branche kunnen prachtige plannen en routekaarten maken, het zal helaas niks uithalen. Deze branches zijn niet cruciaal en zijn als laatste aan de beurt.
Of deze, nog gekker, totaal knettergek zelfs:

quote:
1 uur geleden
(Gewijzigd)
Evenementen met duizenden mensen zullen niet meer plaats gaan vinden. Kleine festivals en evenementen met paar honderd man hebben de toekomst. Zo ook veel minder publiek bij het voetbal.
٩๏̯͡๏)۶
  zaterdag 6 maart 2021 @ 13:52:03 #192
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_198355094
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 13:50 schreef Ronald het volgende:

[..]

Er is nauwelijks een plan, dat is nou net het hele probleem wat de evenementensector schetst in dat artikel. Er is geen enkele concrete datum dat er weer iets kan zonder 1,5 meter.

En die reacties er onder geven precies weer waarom het grootste deel van de Nederlanders het allemaal wel best vindt blijkbaar.

Twee reacties op nu.nl:
[..]

[..]

Vraag me altijd af hoe verzuurd je moet zijn als je dat soort reacties plaatst, vooral die onderste.
pi_198355103
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 13:50 schreef Ronald het volgende:

[..]

Twee reacties op nu.nl:
[..]

[..]

Die reacties moet je niet lezen joh. Word je alleen maar depressief van.
Sowieso geen goede uitsnede van de maatschappij de reaguurders op die sites.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_198355133
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 13:52 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Die reacties moet je niet lezen joh. Word je alleen maar depressief van.
Sowieso geen goede uitsnede van de maatschappij de reaguurders op die sites.
Het grappige is, dat de reacties op nu.nl dan weer het tegenovergestelde zijn van de reacties die je doorgaans op feesboek of Twitter ziet. Dit zijn een nieuw soort wappies, die denken dat de maatregelen eigenlijk best kunnen blijven en dat we dit beleid nog rustig het hele jaar moeten voortzetten.
٩๏̯͡๏)۶
  zaterdag 6 maart 2021 @ 14:03:15 #195
268495 Oliver23
Ninja Mime!
  zaterdag 6 maart 2021 @ 14:09:21 #196
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_198355303
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 14:03 schreef Oliver23 het volgende:
[ twitter ]
Voor mijn gevoel zitten we echt al weken op 13-1400 ziekenhuis en 5-600 IC
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_198355316
Forse daling in het ziekenhuis vergeleken met de cijfers van de afgelopen weken. Hopelijk zet het door.
pi_198355339
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 14:09 schreef Caland het volgende:

[..]

Voor mijn gevoel zitten we echt al weken op 13-1400 ziekenhuis en 5-600 IC
Je gevoel klopt. Er gebeurt geen reet, wat beter is dan een stijging maar alsnog niet echt motiverend.
pi_198355355
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 14:11 schreef Cynicio het volgende:

[..]

Je gevoel klopt. Er gebeurt geen reet, wat beter is dan een stijging maar alsnog niet echt motiverend.
Voortmaken met prikken van de risicogroepen en ouderen.
Hopelijk komen en snel meer vaccins echt beschikbaar.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_198355368
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 maart 2021 13:35 schreef Ronald het volgende:

[..]

Winkels bieden al vanaf het begin van de huidige lockdown bestellen en direct ophalen aan zonder vier uur te hoeven wachten. Dierenwinkels waren hier gewoon geopend, we hebben geen avondklok, er is hier gewoon twee keer per week markt.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')