Terechte klacht!quote:Op zaterdag 6 maart 2021 01:18 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
De wereld zo zo saaaaaaai zijn zonder rare mensen
Ik probeerde letterlijk daarmee te kapen maar was te laatquote:Op zaterdag 6 maart 2021 01:20 schreef IxCalypso het volgende:
Rare mensen was een betere topictitel geweest, want
quote:
Een kaper is ook een muts kom ik nu net achterquote:Op zaterdag 6 maart 2021 01:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik probeerde letterlijk daarmee te kapen maar was te laat
Niet?quote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 01:22 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Een kaper is ook een muts kom ik nu net achter
Even kijken, want het heeft een keukentrapjequote:Op zaterdag 6 maart 2021 01:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Té ver weg .. bij de tjtikistri gebergte begonnen de remschijven van mijn scrollwheel te gloeien.
Dan beoordeel je dat vanuit jouw kant, ervanuitgaande dat jij 'normaal' bentquote:Op zaterdag 6 maart 2021 01:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Niet?
Ik zie niet anders...
POVquote:Op zaterdag 6 maart 2021 01:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Niet?
Ik zie niet anders...
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 01:24 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Dan beoordeel je dat vanuit jouw kant, ervanuitgaande dat jij 'normaal' bent
Doet niet iedereen dat?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 01:24 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Dan beoordeel je dat vanuit jouw kant, ervanuitgaande dat jij 'normaal' bent
Ja mooi hè?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 01:25 schreef Stray_cat het volgende:
La France dus, oehlala, vind het een mooi nummer, lijkt een beetje op Ratatouille
Disney![]()
![]()
Happen is best normaal in mijn leven ik ben tenslotte die vampierquote:Op zaterdag 6 maart 2021 01:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Het was een grapje, maar jullie happen wel lekker, gekkies!
Ik post wel vaker goede nummers (naast Prince), moet je ze wel aanklikken natuurlijkquote:Op zaterdag 6 maart 2021 01:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Goffer die Oekraïne...
Ook geen slechte keuze Xc.
Dat lokale deuntje.. heerlijk, is ook wel in denk ik.. en dan de techno style pakken en muziek..
I like it !
Ik dans nu zelfs mee...
Ik heb nog wel zeepquote:Op zaterdag 6 maart 2021 01:27 schreef Stray_cat het volgende:
En Dinges lijkt totaal niet op de Lion King, spoel je mond.
Wie weet. Soms wel soms niet? Zoiets?quote:
Hahaha ik geloof je graagquote:Op zaterdag 6 maart 2021 01:29 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik post wel vaker goede nummers (naast Prince), moet je ze wel aanklikken natuurlijk
Goffer.. nu moet ik aan zo'n pussypump denkenquote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 01:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Goffer.. nu moet ik aan zo'n pussypump denken![]()
Edit:
De text![]()
De mijne ook, vooral later op de avond, dan klik ik amper nog iets aan, want flowquote:Op zaterdag 6 maart 2021 01:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hahaha ik geloof je graag![]()
Ik ga er proberen op te letten, mijn flow echter... gaat soms z'n eigen weg
Muziekquote:Op zaterdag 6 maart 2021 01:41 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
De mijne ook, vooral later op de avond, dan klik ik amper nog iets aan, want flow
Als oud RLS verslaafde kan ik je mededelen dat 200 post zo'n beetje rond het ontbijt gehaald zijnquote:Op zaterdag 6 maart 2021 01:44 schreef IxCalypso het volgende:
Op Viva heb ik ooit gereageert op een topic om de 200 posts te halen om plaatjes te mogen plakken.
Daar zat ik zo aan (1 dag ofzo?). Het is bijna rappen![]()
Iemand vroeg toen aan me hoe ik dat deed.
Geen idee, het gaat vanzelf als je op gang bent.
Ik zit echt nauwelijks op Forumsquote:Op zaterdag 6 maart 2021 01:44 schreef IxCalypso het volgende:
Op Viva heb ik ooit gereageert op een topic om de 200 posts te halen om plaatjes te mogen plakken.
Daar zat ik zo aan (1 dag ofzo?). Het is bijna rappen![]()
Iemand vroeg toen aan me hoe ik dat deed.
Geen idee, het gaat vanzelf als je op gang bent.
Niet als je zoals ik er alleen ben op de Vrijdagavond Zaterdagnachtquote:Op zaterdag 6 maart 2021 01:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als oud RLS verslaafde kan ik je mededelen dat 200 post zo'n beetje rond het ontbijt gehaald zijn
Idem hoor, als ik er doordeweeks ben is het meestal alleen omdat ik de volgende dag vrij ben.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 01:47 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Niet als je zoals ik er alleen bent op de Vrijdagavond Zaterdagnacht
Het vervelende van mezelf, of nouja voor jullie vooral, ik heb er zelf vrij weinig last van, is dat als die flow er eenmaal is ik ook niet zo goed kan stoppen (of niet wil stoppen)
Oliver Heldens ken ik wel , dit nummer komt mij vaag bekend voorquote:
Olalala, wie ben ik?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 01:53 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Kort, tenzij jij er bentOf mijn zusje of broertje of zeikende, zure mensen
Ik ben dat zusje van je? En US is je broertje? Dat gaat never nooit goedquote:Op zaterdag 6 maart 2021 01:55 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Soort van zusje al ben je wel irritant, soms
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 01:55 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Soort van zusje al ben je wel irritant, soms vaak
Waarschijnlijk nietquote:Op zaterdag 6 maart 2021 01:56 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik ben dat zusje van je? En US is je broertje? Dat gaat never nooit goed
Kan zomaarquote:Op zaterdag 6 maart 2021 01:59 schreef IxCalypso het volgende:
Of.... het blijkt dat US en ik wel met elkaar kunnen opschieten en met jou niet zo. Kan zomaar in families
quote:
Als je dit vroeger zei, en ik ben net als jij en tong, ik zei dat ook gewoon brb need to pee, in games.quote:
Niet het "moeten" maar het daadwerkelijk "gaan"quote:Op zaterdag 6 maart 2021 02:06 schreef IxCalypso het volgende:
Want moeten plassen is iets heel geks ofzo
Ik moest al een half uurquote:Op zaterdag 6 maart 2021 02:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Niet het "moeten" maar het daadwerkelijk "gaan"
Ja dit bedoel ik, ik heb dat ook. De enige van mijn familie waar ik echt goed mee kan praten zijn mijn vriend, mijn dochter, mijn moeder (toen ze nog leefde), mijn stiefmoeder (toen ze nog leefde), maar de rest minder. Broertje hangt er beetje tussenin.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 02:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Maar lang verhaal kort... Ik kan op één of andere manier niet zo goed praten met mijn ouders of zus...
Maar wel met vrienden en vreemden![]()
Maar het zit verder wel ok hoor. Maar dat valt mezelf op, ook de barrière.
Geen drama verder.
Tis een oplossing (wel vrij dramatisch ^^)quote:Op zaterdag 6 maart 2021 02:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Er schijnen Fokkers te zijn met vrijwillige katheders
Ik vraag mezelf wel eens af waarom dat zo is.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 02:10 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ja dit bedoel ik, ik heb dat ook. De enige van mijn familie waar ik echt goed mee kan praten zijn mijn vriend, mijn dochter, mijn moeder (toen ze nog leefde), mijn stiefmoeder (toen ze nog leefde), maar de rest minder. Broertje hangt er beetje tussenin.
Liever met mensen die niet zo dicht bij me staan.
Verwachtingen en het daar niet aan (denken) te voldoen?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 02:12 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik vraag mezelf wel eens af waarom dat zo is.
In mijn geval weet ik het. Mijn pa en zus hebben een totaal ander denkpatroon dan ik. Ik vind dat lastig.
Waz deze?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 02:13 schreef BasEnAad het volgende:
Stem eventjes hier dames
ONZ / Welke youtuber wil jij op FOK!?
Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 02:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Weet je... ik wil weten waar het over gaat...
Het is een betoverend nummer, maar als ze die pakken en maskers aanprijzen... of dat gif in je lijf.. dan pas ik.
Geen idee, ik ga even googlenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 02:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Weet je... ik wil weten waar het over gaat...
Het is een betoverend nummer, maar als ze die pakken en maskers aanprijzen... of dat gif in je lijf.. dan pas ik.
De pakken... Covids enzo.. Is het een protest song of is het een manipulerende song?quote:
'quote:Op zaterdag 6 maart 2021 02:13 schreef BasEnAad het volgende:
Stem eventjes hier dames
Verboden terrein voor mijquote:Op zaterdag 6 maart 2021 02:13 schreef BasEnAad het volgende:
Stem eventjes hier dames
Lastig, ik twijfel over sommige nuances.quote:
Mensen begrijpen mij ook niet, dus fascinerend somsquote:Op zaterdag 6 maart 2021 02:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Lastig, ik twijfel over sommige nuances.
In de Kaukasus worden sommige woorden anders bedoeld.
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 02:24 schreef IxCalypso het volgende:
Soms moet je talen niet willen kunnen begrijpen. Ik vind het nummer nu fascinerend misschien wel omdat ik het niet versta.
Met die koeie ogen?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 02:27 schreef IxCalypso het volgende:
Maar ik heb iig 2 goede nummers, nieuwe nummers let op Hera!, geïntroduceerd deze avond
Was je een gabber? Nee toch?quote:
Helemaal niet, maar bij een goed feestje imiteerden we het met veel plezier,quote:
Immiteren? Das dan weer minderquote:Op zaterdag 6 maart 2021 02:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Helemaal niet, maar bij een goed feestje imiteerden we het met veel plezier,
nog steeds eigenlijk
Laat ik het zo formuleren:quote:
< Zit hier het ff grijnzend te beownderenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 02:40 schreef IxCalypso het volgende:
Alles aan dat nummer en clip is goed fout
Mijn moeder was Haagsquote:Op zaterdag 6 maart 2021 02:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Zit hier het ff grijnzend te beownderen
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 02:43 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Mijn oma was Oostenrijks, m'n Pa Amsterdammer, ik Limbo
Ik zag het al aan je AVAquote:Op zaterdag 6 maart 2021 02:44 schreef IxCalypso het volgende:
M'n opa Joods, m'n pa protestants, m'n moeder katholiek
Diversiteit
Ik heb dit al vaker verteld, niks nieuwsquote:
Religie is geen diversiteit, religie is competitie. Die walgelijke competitiedrang komt me helemaal mijn neus uit.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 02:44 schreef IxCalypso het volgende:
M'n opa Joods, m'n pa protestants, m'n moeder katholiek
Diversiteit
Het is de energie en symbiose die het voor mij doet in deze.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 02:45 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik heb dit al vaker verteld, niks nieuws
Ik geloof wel dat ik daarom meerdere kanten kan begrijpen maar ook niet begrijp soms
Wat is AVA? Ik ben erg slecht in internetafkortingen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 02:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zag het al aan je AVA
Niet alleen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 02:45 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Religie is geen diversiteit, religie is competitie. Die walgelijke competitiedrang komt me helemaal mijn neus uit.
Deze dronken kameel met dreadlocks in een slechte Gaugain imitatie, verkocht door een louche Joodse kunsthandelaar.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 02:46 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Wat is AVA? Ik ben erg slecht in internetafkortingen.
Ow, das Calypsoquote:Op zaterdag 6 maart 2021 02:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Deze dronken kameel met dreadlocks in een slechte Gaugain imitatie, verkocht door een louche Joodse kunsthandelaar.
[ afbeelding ]
Mooi gesproken. Zoveel gegeil op labeltjes, stikkers, naamplaatjes, generaliserende bullshit. Als je het zelf maar voelt, fuck de rest.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 02:47 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Niet alleen.
Ik ben bewust uitgeschreven. Maar ik zie wel de mooie boodschappen die religies kunnen hebben. Maar voor mij komt dat vanuit jezelf, niet vanuit een geloof.
Behoorlijke domper dit eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 02:55 schreef IxCalypso het volgende:
Calypso is een karakter uit Borderlands3. Eigenlijk heette hij Troy.
Mijn vorige nick was IC en dat wilde ik zo houden dus verzon ik Ix ipc Troy![]()
Mocht je tijd hebben ooit
Ow jeetje, want waarom en wat nu?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 02:56 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Behoorlijke domper dit eerlijk gezegd.
Ja nu niet zoveel. Ik dacht dat je een Titan queenie was.quote:
Jij dacht dit, vandaar ook je hele korte nick toen:quote:Op zaterdag 6 maart 2021 02:59 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Ja nu niet zoveel. Ik dacht dat je een Titan queenie was.
Ja die troef heb je nu een beetje verspeeld lieve schat.quote:
Nee hoorquote:Op zaterdag 6 maart 2021 03:04 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Ja die troef heb je nu een beetje verspeeld lieve schat.
Nou ja, sinds het geloof helemaal weggevallen is, hebben mensen ook geen idee meer tegen wie ze op moeten kijken. Want andere voorbeelden zijn geen alternatief: overal waar je kijkt, in de politiek, in de media, zie je alleen maar mensen die met zichzelf bezig zijn. Dat religie weggevallen is, is wel degelijk een probleem, omdat er niks voor in de plaats gekomen is.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 02:47 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Niet alleen.
Ik ben bewust uitgeschreven. Maar ik zie wel de mooie boodschappen die religies kunnen hebben. Maar voor mij komt dat vanuit jezelf, niet vanuit een geloof.
Bovendien ben ik van mening dat diegene die niet met zichzelf bezig zijn in dit systeem niet boven komen drijven, of erger, zelfs tegen gewerkt worden.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 03:23 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nou ja, sinds het geloof helemaal weggevallen is, hebben mensen ook geen idee meer tegen wie ze op moeten kijken. Want andere voorbeelden zijn geen alternatief: overal waar je kijkt, in de politiek, in de media, zie je alleen maar mensen die met zichzelf bezig zijn. Dat religie weggevallen is, is wel degelijk een probleem, omdat er niks voor in de plaats gekomen is.
Ik heb ooit voor de grap eens gezegd dat Prince een soort van religie voor mij is.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 03:23 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nou ja, sinds het geloof helemaal weggevallen is, hebben mensen ook geen idee meer tegen wie ze op moeten kijken. Want andere voorbeelden zijn geen alternatief: overal waar je kijkt, in de politiek, in de media, zie je alleen maar mensen die met zichzelf bezig zijn. Dat religie weggevallen is, is wel degelijk een probleem, omdat er niks voor in de plaats gekomen is.
Hi Nikkyquote:Op zaterdag 6 maart 2021 03:25 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik heb ooit voor de grap eens gezegd dat Prince een soort van religie voor mij is.
Dat is altijd al zo geweest. De beste leiders hebben die ambitie niet.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 03:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bovendien ben ik van mening dat diegene die niet met zichzelf bezig zijn in dit systeem niet boven komen drijven, of erger, zelfs tegen gewerkt worden.
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 03:29 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Dat is altijd al zo geweest. De beste leiders hebben die ambitie niet.
Hoe veilig om te zwaaien naar Puzzie en niet naar onsquote:
Dit nummer, ouwelullenmuziek, maar wel goede ouwelullenmuziekquote:
welke afdeling?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 04:36 schreef IxCalypso het volgende:
Ik ben weer op dat tijdstip beland dat je overblijft met die mensen die me niet mogen (Hoof is een afdeling apart)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |