SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We zien twee artiesten die ook eerder op het songfestival hebben gestaan, Francesca Michielin (2016) en Ermal Meta (2018). Geen Gabbani of Diodato helaas.
[ Bericht 43% gewijzigd door Momo op 06-03-2021 22:06:19 ]Op woensdag 30 december 2020 14:08 wilde Jobi trouwen met Mollie: TIJDENS MAAN.
Amadeus en Rosario moeten wat, in al die vrije tijd die ze hebben tussen de optredensquote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:28 schreef molloot200 het volgende:
Ik val wel gelijk weer in bij een interval met heeeel veel vraagtekens![]()
![]()
![]()
Geen idee, die was er de afgelopen dagen nietquote:
Gewoon de nummersquote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:32 schreef molloot200 het volgende:
Oooh dan wil ik Francesca & Fedez en Irama nog wel even kijken
Doen ze vanavond gewoon covers of wat is de opzet?
Dan is het geen deelnemerquote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Geen idee, die was er de afgelopen dagen niet
Gewoon hun eigen nummersquote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:32 schreef molloot200 het volgende:
Eigen nummersquote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:32 schreef molloot200 het volgende:
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:32 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Eigen nummers
Irama is er niet, er worden weer repetitiebeelden gebruikt.
Hij schijnt aardig te kunnen voetballen die meidquote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:32 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dan is het geen deelnemerIk heb geen idee meer
Maar er zijn 2 mensen uit zijn team positief getest, normaal heb je een incubatie tijd van 2-5 dagen. Volgens mag mij dan morgen ook niet gewoon optreden?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]Hopelijk beperkt dat niet zijn winkansen.
IK BEN TOTAAL CONFUSED HET WAS DUS TOCH ZLATANquote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hij schijnt aardig te kunnen voetballen die meid
Tot morgen!quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:33 schreef koffieleuk het volgende:
Ik houd het denk ik voor gezien.
Tot morgen, ik heb er nu al zin in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |