Die eerste gaat er aanquote:
Jaquote:
wut. Dat gaat wel? Komt het door de gluten?quote:Op vrijdag 12 maart 2021 20:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Thanks espri
Voor mijn lichaam is het beter als ik vanavond geen bier drink, maar ik neem wel een glaasje wijn.
Meer bier voor jou.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 20:20 schreef pullup het volgende:
Een bierloze bier meet
Voel me haast verplicht om nu ook die tweede op te zuipen
Proost en het beste voor je zusquote:Op vrijdag 12 maart 2021 20:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Thanks espri
Voor mijn lichaam is het beter als ik vanavond geen bier drink, maar ik neem wel een glaasje wijn.
neequote:Op vrijdag 12 maart 2021 20:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Meer bier voor jou.
Ow nee, zo werkt het online niet
Helaasquote:Op vrijdag 12 maart 2021 20:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Meer bier voor jou.
Ow nee, zo werkt het online niet
Ook lekker, en lekker warm. Ik heb het de hele dag al zo koudquote:
samequote:Op vrijdag 12 maart 2021 20:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook lekker, en lekker warm. Ik heb het de hele dag al zo koud
Dank ga hem vast pakkenquote:
Ja ik heb er weer last van, misschien toch wat teveel van binnen gekregen de laatste tijd, dus maar weer een tijdje extra op letten, dus geen biertjes, wijn kan wel, daar zitten die ettertjes niet in.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 20:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
wut. Dat gaat wel? Komt het door de gluten?
........ZOEF!!!quote:
OPa zit al te trappelenquote:
Verstandig dan jaquote:Op vrijdag 12 maart 2021 20:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ik heb er weer last van, misschien toch wat teveel van binnen gekregen de laatste tijd, dus maar weer een tijdje extra op letten, dus geen biertjes, wijn kan wel, daar zitten die ettertjes niet in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |