Laat me raden, daar zaten jullie dan aan die houten kloostertafel.. Latijnse spreuken brallend, met een pul in de hand !quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:33 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb een keer een weekend in een klooster doorgebracht, van dezelfde kloosterorde die Grimbergen brouwt.
Het bier vloeide rijkelijk
Hopelijk smaakt het wel beterquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Als we deze dus overleven is de rest gewoon kattepis
Dit kleine flesje is ook wel zatquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:34 schreef Fogel het volgende:
De abt 12 heb ik nog een magnusfles van staan. Maar die blijft vandaag dicht.
Dan pas ik voor de restquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Als we deze dus overleven is de rest gewoon kattepis
Laten we vanavond geen oude wonden open rijtenquote:
Hey Fogel.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:34 schreef Fogel het volgende:
Mooi gesproken!quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laten we vanavond geen oude wonden open rijten
Magnum is 1.5 lt toch? Als je alleen bent zou ik hem idd dicht latenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:34 schreef Fogel het volgende:
Schimmel er overquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laten we vanavond geen oude wonden open rijten
Opa vraagt of je daar nog steeds heen kanquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:33 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb een keer een weekend in een klooster doorgebracht, van dezelfde kloosterorde die Grimbergen brouwt.
Het bier vloeide rijkelijk
ja hier ook ..quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:37 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik had een ongeīnteresseerde. Die was al gevlogen voordat ik de deur open had gedaan.
Hier ook..volgens mij herkende hij hetquote:
Ook als je via internet besteld en het dan ophaalt?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:34 schreef D. het volgende:
[..]
Da's dan het nadeel van ophalen, geen leuke doos met briefje
Vast wel. Het is in Heeswijk-Dinther.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:37 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Opa vraagt of je daar nog steeds heen kan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |