quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Klinkt als een depressiequote:Op vrijdag 5 maart 2021 19:53 schreef Bluedisplay het volgende:
Ja, twee weken "vergeten" iemand te appen...
Met een buil zware shag in het borstzakje zeker.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 19:56 schreef RipCity het volgende:
Rondom Den Bosch is dit gewoon fashionable tho
Succes met wassen. Die blauwe ogen komen er vermoedelijk niet.quote:
genoeg bedden die ze kan afwerkenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:01 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Verpleegkundige is wel een beroep met een enorm carrièrepad ja
Inderdaad jaquote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:02 schreef NoCigar het volgende:
En dan iemand die echt iets nuttigs kan bij zo'n lulletje als Sam.
Zeker niet afgeknapt. Ik stop met gokken vanavond.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
Sam is al afgeknapt op de naam alleen al.
Ik dacht dat hij wel een bachelor op zak had. Maar het lijkt wat minder.quote:
Zegt nog vrij weinig over inhoud.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
Ik dacht dat hij wel een bachelor op zak had. Maar het lijkt wat minder.
Ben ik het niet mee eens.quote:
Nou nou nou zegquote:
Ik werk met alleen maar hoger opgeleiden. Zit zat inhoudsloos/saai spul tussen hoorquote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
Ben ik het niet mee eens.Zonder bachelor kan je inhoud hebben. Met bachelor heb je toch wel ergens inhoud.
Zal wel je suffe branche zijn.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:08 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ik werk met alleen maar hoger opgeleiden. Zit zat inhoudsloos/saai spul tussen hoor
Saai en inhoudsloos zie ik niet als hetzelfde overigensquote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:08 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ik werk met alleen maar hoger opgeleiden. Zit zat inhoudsloos/saai spul tussen hoor
maar 4 meisjes per leeftijd die kickbocksenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:09 schreef Poefbank het volgende:
Met twee wedstrijdjes al Nederlands kampioen worden..
Niet per definitie maar zonder inhoud wordt het al snel saaiquote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
Saai en inhoudsloos zie ik niet als hetzelfde overigens
Bachelor of toch niet per se hoogopgeleid?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens.Zonder bachelor kan je inhoud hebben. Met bachelor heb je toch wel ergens inhoud.
En als ze door bleef duwen dat ze wilde splitten dan was ze een kutwijf.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:12 schreef NoCigar het volgende:
Maar wel lekker laten betalen. SCHAAMTELOOS!
Nopequote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En als de door bleef duwen dat ze wilde splitten dan was ze een kutwijf.
Zitten in de planten verstoptquote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
Ben wel benieuwd hoeveel camera’s er zijn.
maakt toch niet uit of het er 1 is of 100quote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
Ben wel benieuwd hoeveel camera’s er zijn.
Dat snap ikquote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:17 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
maakt toch niet uit of het er 1 is of 100
je weet dat je bekeken wordt
Eentje is toch prima?quote:
Ook niet echt hele romantische verlichting met die bouwlampen die ze op je richten en dergelijkequote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat snap ik![]()
Maar wellicht zie je ook het eea om je heen, buiten, op het plafond, etc. Dan snap ik de “andere setting” wel (waar ik eerst om zat te lachen).
Iemand die 'cut' roept en vraagt of je dat verhaal over je overleden partner nog eens wil vertellen aangezien er een camera defect was of de pianist even weg was.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:20 schreef Peerijsje het volgende:
[..]
Ook niet echt hele romantische verlichting met die bouwlampen die ze op je richten en dergelijke
Ik ken ook mensen die mee hebben gedaan en “ja” zeiden om iemand de afgang op nationale tv te besparen.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:20 schreef Solid-Snake het volgende:
Wel apart dat er toch steeds zoveel afhaken op een tweede date, waarvan je dan denkt dat ze wel willen.
De pianistquote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:24 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Iemand die 'cut' roept en vraagt of je dat verhaal over je overleden partner nog eens wil vertellen aangezien er een camera defect was of de pianist even weg was.
Ja, is ook wel een idee, maar zeker niet bij 'zielige' mensen, dan is het juist wreed.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken ook mensen die mee hebben gedaan en “ja” zeiden om iemand de afgang op nationale tv te besparen.
Je roept toch ook maar wat met die camera op je neus.
Ja is ook zo.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:30 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ja, is ook wel een idee, maar zeker niet bij 'zielige' mensen, dan is het juist wreed.
Ja oke, maar dan merk je toch ook wel een beetje aan hun houding hoe ze dan ja zeggen? Ik heb het idee dat soms echt de interesse er is, maar dan toch ineens daarna niet meer.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken ook mensen die mee hebben gedaan en “ja” zeiden om iemand de afgang op nationale tv te besparen.
Je roept toch ook maar wat met die camera op je neus.
De interesse is er en thuis bedenkt iemand zich dat het gezellig was, maar meer niet.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:52 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Ja oke, maar dan merk je toch ook wel een beetje aan hun houding hoe ze dan ja zeggen? Ik heb het idee dat soms echt de interesse er is, maar dan toch ineens daarna niet meer.
Daar heb je een punt.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De interesse is er en thuis bedenkt iemand zich dat het gezellig was, maar meer niet.
Gebeurt in de kroeg toch ook.
Wat raarquote:Op maandag 8 maart 2021 19:33 schreef Poefbank het volgende:
Zij gaat hem helemaal niks vinden, uiteraard.
Gewoon ja gezegd uit netheid en voor de volgersquote:Op maandag 8 maart 2021 19:48 schreef Poefbank het volgende:
Geen 2e date, wel een aantal volgers erbij.
Waren dat die twee Arabische? (Schakel net in, leek me wel een leuk setje.)quote:
Nu een vlog aan het opnemen;quote:Op maandag 8 maart 2021 19:48 schreef DKUp het volgende:
[..]
Gewoon ja gezegd uit netheid en voor de volgers
Eeeeeehhhh, ja.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waren dat die twee Arabische? (Schakel net in, leek me wel een leuk setje.)
Instagram sletje en loverboy-in-spequote:Op maandag 8 maart 2021 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
Waren dat die twee Arabische? (Schakel net in, leek me wel een leuk setje.)
Ohquote:Op maandag 8 maart 2021 19:51 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Eeeeeehhhh, ja.
Die meid wad wel verschrikkelijk though. Begon meteen over dat ze 10k volgers heeft en insta fit girl model is enzulks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk steeds aan Rob de Nijs. Zal de heftige bril wel zijn.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:52 schreef Poefbank het volgende:
Hans heeft een goede band met zijn stiefdochter.
Geeft niks. Op Fok! kun je alles ventileren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |