Poes! Hij leeft.quote:
Je weet het wel lang vol te houden. Met zoveel problemen had ik die game al veel eerder opgegeven.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:04 schreef Ang3l het volgende:
Jezus fuck. Na 5x freezen en 2x crashen begin ik vampyr vandaag wel een beetje beu te worden. En das niet de enige keer dat dit is gebeurd. Hij freezed we vaker, en crashen is ook al de derde keer in t spel of zo.
Pfff.
Ps4 opnieuw opgestart. Hij bleef maar crashen op hetzelfde onderdeel. Nu ben ik er voorbij. Zal wel ff iets fout gezeten hebben.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:11 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Je weet het wel lang vol te houden. Met zoveel problemen had ik die game al veel eerder opgegeven.
Nog een geluk dat je geen vooruitgang verloren hebt.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ps4 opnieuw opgestart. Hij bleef maar crashen op hetzelfde onderdeel. Nu ben ik er voorbij. Zal wel ff iets fout gezeten hebben.
Ik heb zelf mijn lg 4k uhd led ingesteld naar aanleiding van een reddit post. Perfecte tweaks zijn daar de vinden voor het beeld zo optimaal mogelijk te krijgen icm de ps5. Beeld is hier super.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 07:50 schreef CoExist het volgende:
[..]
Thnx! Ga me ff inlezen en kijken wat ik met die tips kan.
Ik las op Reddit al veel geïrriteerde users over PS5 en HDR.
Ben enigszins wat opgelucht dat het niet aan mijn setup ligt.
Vorig jaar net die Sony TV en soundbar gekocht met het idee wat future proof te zijn.
Ik heb zelf deze gebruikt voor mijn tv.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:51 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Ik heb zelf mijn lg 4k uhd led ingesteld naar aanleiding van een reddit post. Perfecte tweaks zijn daar de vinden voor het beeld zo optimaal mogelijk te krijgen icm de ps5. Beeld is hier super.
Toch nog even Kiwami 2 uitproberen. Die draait op de engine van Yakuza 6 dus zou moderner moeten aanvoelen. Enige deel dat ik nooit heb uitgespeeld (kwam uit op de PS2 toen iedereen al lang en breed op de PS3 aan het gamen was).quote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Turnbased genot! Hopelijk met lekker wat vaart in de battles.
Mijn pre-ordersquote:
Deze heb ik gebruikt.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:45 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb zelf deze gebruikt voor mijn tv.
Ook de 10- en 20-punts witbalans e.d. (heb daar nog wat mee zitten spelen, maar zo waren ze het mooist).
Kleuren spatten van het scherm.
Heb je een link naar die post?
Ik weet niet welke LG je hebt, maar die ik heb gebruikt voor mijn C9 is veel uitgebreiderquote:Op zaterdag 6 maart 2021 16:50 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Deze heb ik gebruikt.
https://docs.google.com/d(...)6kI5Yguk/mobilebasic
Geen oled maar een UHD led. Die settings waren prima voor mijn tv. Duidelijk verschil te zien.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:25 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik weet niet welke LG je hebt, maar die ik heb gebruikt voor mijn C9 is veel uitgebreider
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
In Unravel 2 moet je alle levels halen zonder dood te gaan, en allemaal binnen een tijdslimiet. Die je niet ziet...
Overal 0,1%
Ik heb ze niet he. Net een level gedaan zonder dood te gaan. Tijdslimiet hier is 13 minuten kennelijk. Ga het straks nog eens proberen met een timer ernaast.quote:
afaik waren ze goed te doenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb ze niet he. Net een level gedaan zonder dood te gaan. Tijdslimiet hier is 13 minuten kennelijk. Ga het straks nog eens proberen met een timer ernaast.
quote:
Ik geef het op.quote:
@Phenoquote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:59 schreef Jiang153 het volgende:
Is dat FF XIV nog een beetje levend eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |