Dit sloeg echt nergens op 😂quote:Op zondag 7 maart 2021 04:43 schreef 3rr0r het volgende:
brown belt krijgen na 0 jiu jitsu in de partij
Terecht gewonnen OK, maar 49-45 dan heb je stront in je ogen. er waren geen strafpunten en Izzy had zeker 2 rondenquote:Op zondag 7 maart 2021 07:22 schreef Sjemmert het volgende:
Terecht wel die laatste 2 ronden domineerde Blachowicz
Haha, eens.quote:Op zondag 7 maart 2021 07:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Terecht gewonnen OK, maar 49-45 dan heb je stront in je ogen. er waren geen strafpunten en Izzy had zeker 2 ronden
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:21 schreef 3rr0r het volgende:
Zag steeds comments over Costa en wijn op Youtube... ik had gemist dat hij dus laatst beweerd heeft dat hij een fles wijn gedronken had voor zijn partij met Israel omdat hij niet kon slapen en uiteindelijk nauwelijks geslapen heeft en zich dus ook duf voelde tijdens het gevecht
https://www.stuff.co.nz/s(...)srael-adesanya-fight
Rogan was niet helemaal scherp van wat ik de laatste partij zag. Na afloop zat hij ook mis met Jan die zogenaamd gevochten had in middleweight.quote:Op zondag 7 maart 2021 07:37 schreef Robbdie het volgende:
Het commentaar van DC en Rogan was echt abominabel slecht. Op een gegeven moment kwam er een statistiek waarop te zien was dat Jan meer had geland dan Izzy. Rogan: 'Jan needs to increase volume, he's getting outstruck by Izzy'.
Was een zeer duidelijke overwinning voor Jan. Je zou Izzy de tweede of derde kunnen geven maar ook daar deed hij veel te weinig. Gaf zelf al in het interview aan dat het een slechte nacht voor hem was, maar ik denk dat hij echt te licht is voor deze gewichtsklasse. Hoe makkelijk Jan hem in de vierde oppakte en met zijn gat op de grond kreeg, alsof het een kind was.
Was fout van de coach die vroeg om die knie. Petr wint die rematch simpel sterling kan er niet veel vanquote:Op zondag 7 maart 2021 10:39 schreef Sebbeszweet het volgende:
Wtf was Petr Yan denkende? Die gozer is professional en weet de regels niet? Zelfs ik als casual weet dat zo’n knie niet mag
Ja niets denkquote:Op zondag 7 maart 2021 10:39 schreef Sebbeszweet het volgende:
Wtf was Petr Yan denkende? Die gozer is professional en weet de regels niet? Zelfs ik als casual weet dat zo’n knie niet mag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |