Ze zijn al demissionair en hun termijn loopt sowieso dit jaar af. Ik denk dat het ze weinig boeit.quote:
Je maakt een poll met 2 vragen. Ik wil NEE op vraag 1 beantwoorden en JA op vraag 2.quote:
Ja, dat krijg je ook nog dan.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:11 schreef THEFXR het volgende:
[..]
als jij negatief test, mag ik hem dan even lenen?![]()
![]()
Rare vraagstelling. zie ik een verruiming zitten of wekt een later tijdstip dezelfde weerstand op?quote:
Vind het wel een goede ontwikkeling eigenlijk. Helemaal als die sneltests van thuis ook genoeg zijn om bv mee op vakantie te kunnen. Of een restaurant te bezoeken.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:08 schreef THEFXR het volgende:
[..]
belachelijk,dat Hugo eens inzet op vaccineren, zo worden we erg afhankelijk gemaakt van dat testen.
Dat is precies het probleem nu. Op papier stelt die avondklok niet zoveel voor en is bijna elke andere versoepeling aantrekkelijker.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:13 schreef Questular het volgende:
We kunnen toch wel vaststellen dat niet alle maatregelen tegelijk geschrapt gaan worden. Weegt dan een avondklok zwaarder dan andere versoepelingen? En kom niet aan met dat alles open moet want dat gaat toch niet gebeuren.
Wie heeft er gezegd dat alles in 1x open moet dan? Je moet gewoon geleidelijk afbouwen al naar gelang de vaccinatiegraad stijgt.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:13 schreef Questular het volgende:
We kunnen toch wel vaststellen dat niet alle maatregelen tegelijk geschrapt gaan worden. Weegt dan een avondklok zwaarder dan andere versoepelingen? En kom niet aan met dat alles open moet want dat gaat toch niet gebeuren.
Hoe ga je bewijzen dat jij die sneltest hebt gedaan dan?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:13 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Vind het wel een goede ontwikkeling eigenlijk. Helemaal als die sneltests van thuis ook genoeg zijn om bv mee op vakantie te kunnen. Of een restaurant te bezoeken.
Dat zou wel schelen, maar dan vraag ik me af of die avondklok dan überhaupt nog effect heeft ..quote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:07 schreef Scrummie het volgende:
Zouden jullie een verruiming van de avondklok wel zien zitten? Dus bijv. vanaf 23:00 ipv 21:00? Of wekt dat net zoveel weerstand op?
Hoeveel rechtszaken hebben ze inmiddels verloren?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:14 schreef THEFXR het volgende:
Viruswaarheid krijgt geen gelijk in kort geding over vaccinatiecampagne overheid
Of de avondklok met 6 maanden wordt verlengd of niet, is mij om het even.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
Bizar dat bijna de helft van de mensen het wel prima vindt als de avondklok met 6 maanden verlengd zou worden. Dan is het echt hartje zomer.
intrekken is snel gedaanquote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:06 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Oh ja, dat zat natuurlijk ook nog in de gereedschapskist. Versoepelingen bekend maken die pas vier weken later ingaan. Over een worst voorhouden gesproken.
van 0.00-5.00 uur, net zoals in andere landen gebeurt.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:07 schreef Scrummie het volgende:
Zouden jullie een verruiming van de avondklok wel zien zitten? Dus bijv. vanaf 23:00 ipv 21:00? Of wekt dat net zoveel weerstand op?
Dat snap ik, maar moet dan de avondklok het 1e zijn wat ze moeten afschaffen? Want dat zou inhouden dat andere versoepelingen later aan de beurt zijn.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wie heeft er gezegd dat alles in 1x open moet dan? Je moet gewoon geleidelijk afbouwen al naar gelang de vaccinatiegraad stijgt.
ken iemand die zondag weer gaat trainen bij de clubquote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:08 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Jep, mijn voetbal is ook al een half jaar stopgezet. Baal ik vreselijk van. Ben weer gaan hardlopen als alternatief en dat kan nog net voor 21u. Niet ideaal, wel een oplossing. Ik snap dat het voor velen geen optie is, maar je moet wat.
Nee het is klaar wat mij betreft. Geen avondklok verlenging meer.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
van 0.00-5.00 uur, net zoals in andere landen gebeurt.
Die hele rechtszaak sloeg dan ook nergens op. Dagvaarding stond vol met onjuistheden.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:14 schreef THEFXR het volgende:
Viruswaarheid krijgt geen gelijk in kort geding over vaccinatiecampagne overheid
de uitvinders of aandeelhouders komen het gewoon promoten bij Jinek, OP1 en nieuwsuurquote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat testen kost bergen geld en levert amper wat op, zeker zolang het meeste toch dicht is. Was vorig jaar leuk geweest, nu zijn we 12 maanden te laat.
Vaccineren vaccineren vaccineren.
Wij gaan vanaf volgende week ook weer één keer per week trainen met het voetbalteam. Vrijwel het hele team (op 4 na) is 30+, maar er zal geen hond zijn die dat gaat controleren.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ken iemand die zondag weer gaat trainen bij de club
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |