Ik geloof dat ook niet en ik ken eigenlijk ook niemand (meer) die zich hieraan houdt. De mensen in mijn omgeving kiezen vooral voor "één huishouden per bezoek" in plaats van één persoon.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Meer dan 50% draagvlak voor maximaal aantal bezoekers thuis (1 dus).
Ik vind het gewoon lastig te geloven.
Het verruimen van de bezoekmogelijkheden lijdt in april tot code zwart in de ziekenhuizen. Bent u voor of tegen?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarschijnlijk van die types die het advies wel begrijpen, maar zich er zelf ook niet aan houden.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
dat wil ik van Grapperhaus duidelijk horen.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:47 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Die wordt hoogstwaarschijnlijk tijdelijk opgeschort.
Zouden ze voor de zekerheid alleen peilen onder bejaarde CDA-stemmers?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dit: https://www.rivm.nl/gedra(...)elbevinden/draagvlak
Resultaten van vorige week.
Zo laaaaaaaang mogelijk rekken en pushen totdat iedereen de volledige vaccinatie heeft gehad en dan nog is het niet goed genoeg want er is altijd wel iemand die het oploopt.quote:
Ik denk dat het serieus hoger ligt ja. Heb denk ik tot nu toe 1-2 keer gehad dat we echt naar huis moesten om voor 21u thuis te zijn..quote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:52 schreef Questular het volgende:
Genoeg mensen die weinig last hebben van de avondklok, dus 50% vind ik niet echt vreemd.
Mwoah, mensen met een grote tuin, van de generatie die toch niet meer de kroeg in gaat, die zullen het ongetwijfeld prima vinden en die borrel in de tuin doen. Die ene persoon ontvangen is toch maar een advies.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
Bizar dat bijna de helft van de mensen het wel prima vindt als de avondklok met 6 maanden verlengd zou worden. Dan is het echt hartje zomer.
Ja, recenter is er niet. Zal volgende week of die week erop wel komen.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:scrummie dit zijn trouwens niet de maatregelen van vorige week, maar van 10-14 februari?
Dat is nou zo'n maatregel die me niet zoveel boeit eigenlijk. Het is sowieso maar een advies.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Er zal wel een of ander regeltje komen dat je een papiertje bij je moet hebben dat je bij het stemkantoor hebt mee moeten nemen waarop staat dat je aanwezig bent geweest bij het tellen.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat wil ik van Grapperhaus duidelijk horen.
Dit, 2 man binnen probeer ik wel te hanteren, is het lekker weer en kunnen we buiten zitten dan heb ik nog minder boodschap aan het advies.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat is nou zo'n maatregel die me niet zoveel boeit eigenlijk. Het is sowieso maar een advies.
RIVM meldt ook gewoon 595.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:27 schreef Za het volgende:
[..]
Nee, gisteren waren er 52.000 mensen getest, vandaag zijn 59.000 getest
8% van 59.000 = 4.720
Gerekend naar de vorige maanden, toen er gemiddeld 27.500 mensen getest werden, 8% van 27.500 = 2.200.
Laagste aantal besmettingen van dit jaar.
Zieke leugenaar, dat is het.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:37 schreef deedeetee het volgende:
[..]
[..]
Denkt die man nu echt dat wij allemaal gék zijn ?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:57 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zieke leugenaar, dat is het.
En totaal weg van de werkelijkheid.
Laat je horen 17 maart. Dat is het enige wat we kunnen met dit gespuis.
avondklok zou er als eerste afgaan, maar de leugenaars en draaiers hebben weer wat gevonden. Vandaar ook hun bizarre moeite 2 weken terug.
Dat is toch iets anders dan zeggen dat je het met de maatregel eens bent?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:56 schreef Questular het volgende:
[..]
Dit, 2 man binnen probeer ik wel te hanteren, is het lekker weer en kunnen we buiten zitten dan heb ik nog minder boodschap aan het advies.
Jij hebt al je champagnefles weer opengetrokken toch?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:59 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]kerel denk aan je bloeddruk. VVD wordt trouwens gewoon de grootste, maak je geen illusies.
En hoe kom je daar dan?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:56 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Er zal wel een of ander regeltje komen dat je een papiertje bij je moet hebben dat je bij het stemkantoor hebt mee moeten nemen waarop staat dat je aanwezig bent geweest bij het tellen.
Er is al gezegd dat je geen papieren hoeft te hebben op de avond van de verkiezingen.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:56 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Er zal wel een of ander regeltje komen dat je een papiertje bij je moet hebben dat je bij het stemkantoor hebt mee moeten nemen waarop staat dat je aanwezig bent geweest bij het tellen.
Absoluut, de avondklok 50% + maatregel geloof ik wel qua draagvlak, de max 1 man bezoek lijkt me sterk.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat is toch iets anders dan zeggen dat je het met de maatregel eens bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |