quote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:47 schreef GGMM het volgende:
Mijn reactie op de domme suggestie van @:scrummie in COR heeft al 5 likes te pakken
Zijn likes belangrijk? Kan ik er een boek over schrijven.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:47 schreef GGMM het volgende:
Mijn reactie op de domme suggestie van @:scrummie in COR heeft al 5 likes te pakken
Okequote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zijn likes belangrijk? Kan ik er een boek over schrijven.
Nu even loempiaantje special halen.
Eet smakelijk!quote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:56 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga even wat eten bij mijn ouders. Tot vanavond vrienden!
Ik zie je wel verschijnen in het VI topic.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:56 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga even wat eten bij mijn ouders. Tot vanavond vrienden!
Ik vind het de laatste tijd nogal tegenvallen.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 16:58 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik zie je wel verschijnen in het VI topic.
Ja valt ook tegen, maar blijft toch wel een fijn begin van het weekend.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 17:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vind het de laatste tijd nogal tegenvallen.
Hoe is het met de kleinequote:Op vrijdag 5 maart 2021 17:05 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja valt ook tegen, maar blijft toch wel een fijn begin van het weekend.
de laatste 10 jaar zo'n beetjequote:Op vrijdag 5 maart 2021 17:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vind het de laatste tijd nogal tegenvallen.
Hey je bent weer terugquote:Op vrijdag 5 maart 2021 17:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nog meer bewijs dat het daar vol zit met proleten.
Nee ik zit in de auto momenteel.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 17:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hey je bent weer terug
Kon je je auto weer niet kwijt?
Soortgelijk eten, maar heb eigenlijk trek in een pizza.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 17:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Niet fokken tijdens het rijden Scrummie wtfquote:Op vrijdag 5 maart 2021 17:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee ik zit in de auto momenteel.
Auto niet kwijt kunnen? Waar gaat dit over?
Toevallig eet ik precies hetzelfdequote:Op vrijdag 5 maart 2021 17:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Ik sta geparkeerd. Ik zou inderdaad nooit met een mobiel bezig zijn tijdens het rijdenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 17:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet fokken tijdens het rijden Scrummie wtf
En vorige keer kon dat niet vanwege de sneeuw toch ofzo
Of je had hem laten staan daar dat was het!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |