Laat hij ook maaltijden bij je thuis bezorgen?quote:Op zondag 7 maart 2021 12:38 schreef GGMM het volgende:
Je hebt een FOK!basic account voor 6 maanden kado gekregen van een anonieme medeFOK!ker
Je hebt nu onder meer toegang tot het ABO forum.
@:scrummie![]()
Je bent een echte vriend!
Dat overkomt alleen Braddie. @Elanquote:Op zondag 7 maart 2021 13:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Laat hij ook maaltijden bij je thuis bezorgen?
Nee, wel je moeder.quote:Op zondag 7 maart 2021 13:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Laat hij ook maaltijden bij je thuis bezorgen?
Snap niet dat het wordt afgedaan als horrortackle.quote:Op zondag 7 maart 2021 14:37 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
@:heerbakker heeft me geblokkeerd. Even kijken wat er stond.
Die hebben denk ik nooit op voetbal gezetenquote:Op zondag 7 maart 2021 14:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Snap niet dat het wordt afgedaan als horrortackle.
Die heeft wel vaker wat tegen je dacht ik, die "verbinder"?quote:Op zondag 7 maart 2021 14:37 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
@:heerbakker heeft me geblokkeerd. Even kijken wat er stond.
Het blijven keepers natuurlijk, die zijn toch een beetje anders.quote:Op zondag 7 maart 2021 14:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Die hebben denk ik nooit op voetbal gezeten
Groentelasagnequote:Op zondag 7 maart 2021 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ben lasagne aan het maken.
Die gasten liepen langs mijn huis, niks gezien. Ik hoorde wel geram op pauken, maar dacht eigenlijk dat het geluid bij een boot vandaan kwam.quote:
Manchester United > Manchester City.quote:Op zondag 7 maart 2021 19:27 schreef tong80 het volgende:
Het blijft vreemd. In de geld-belangen voetbaltijden, voor Real Madrid en Manchester United zijn.
Ben je nou nog niet verbannen?quote:Op zondag 7 maart 2021 19:27 schreef tong80 het volgende:
Het blijft vreemd. In de geld-belangen voetbaltijden, voor Real Madrid en Manchester United zijn.
Erg jammer.quote:Op zondag 7 maart 2021 20:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ben je nou nog niet verbannen?
Jammer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |