quote:Op dinsdag 9 maart 2021 15:34 schreef Claudia_x het volgende:
Het regent en het is november:
Weer keert het najaar en belaagt
Het hart, dat droef, maar steeds gewender,
Zijn heimelijke pijnen draagt.
[ afbeelding ]
Sjeeeeeeesh zijn jullie vandaag wezen shoppen bij depri R us of watquote:
Kijk, that's more like it!quote:
LOL. Nee hoor, ik vond het wel leuk om wat mooie filmgifjes te plaatsen naar aanleiding van dat gedichtje van Claudia.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 16:30 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
[..]
Sjeeeeeeesh zijn jullie vandaag wezen shoppen bij depri R us of wat
[..]
Kijk, that's more like it!![]()
quote:Op dinsdag 9 maart 2021 18:25 schreef Salina het volgende:
[..]
LOL. Nee hoor, ik vond het wel leuk om wat mooie filmgifjes te plaatsen naar aanleiding van dat gedichtje van Claudia.
Altijd wel een excuus te verzinnen om iets moois te plaatsen. Maar het ziet er een beetje somber uit, hè.
[ afbeelding ]
Dan is dat van @:Tarado al beter ja.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tevens ben ik van mening dat de winter en überhaupt het slechte weer vernietigd moet worden en dat er hier meer gifjes van mooie meiden geplaatst mogen worden.
Een foto van mezelf plaatsen is ook weer zo wat hé.quote:
Speciaal voor jou:quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:33 schreef Salina het volgende:
Ah, ik wist dat Mammietje je tegemoet zou komen. Ik ben zelf meer van de alpaca's.
Ja hoor! Hij heeft de rockband der alpaca's weten te vinden!quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:41 schreef Mr.Sandman het volgende:
Niets mis met alpaca's inderdaad.
[ afbeelding ]
Ze zijn vooral bekend van alpa capella.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:43 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ja hoor! Hij heeft de rockband der alpaca's weten te vinden!
Had jij nog speciale voorkeuren?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:38 schreef bloodymary1 het volgende:
Nou vooruit dan, voor ieder wat wils!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:51 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ze zijn vooral bekend van alpa capella.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |