Eigenlijk zou het morgen de hele dag moeten regenenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:20 schreef Momo het volgende:
Het gaat vanavond regenen in Sienna dus de stof zou wel eens minimaal kunnen zijn morgen
Emil heeft zich helemaal volgestopt met epo deze winter. 43 favorieten, je zou voor minder.quote:***** Mathieu van der Poel
**** Wout van Aert, Julian Alaphilippe
*** Tadej Pogacar, Tom Pidcock, Bauke Mollema, Egan Bernal, Jakob Fuglsang
** Michael Kwiatkowski, Greg van Avermaet, Zdenek Stybar, Joao Almeida, Tim Wellens, Valentin Madouas, Alberto Bettiol, Davide Formolo, Pavel Sivakov, Gianluca Brambilla, Ivan Garcia Cortina, Davide Ballerini, Alex Aranburu
* Quinn Simmons, Andreas Kron, Romain Bardet, Pello Bilbao, Emanuel Buchmann, Matej Mohoric, Robert Stannard, Michael Gogl, Rudy Molard, Simon Yates, Nick Schultz, Kasper Asgreen, Andrea Vendrame, Simon Carr, Gonzalo Serrano, Alejandro Valverde, Chris Hamilton, Stefan Küng, Patrick Konrad, Lorenzo Rota, Gorka Izagirre, Gianni Vermeersch
8 sterren voor het vlaggetje. WE doen flink mee.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:17 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Emil heeft zich helemaal volgestopt met epo deze winter. 43 favorieten, je zou voor minder.
Voor mij is hij ook niet DE favoriet voor vandaag, wel een serieuze kanshebber. Van Wout weten we niet hoe goed hij al is hoewel ik daar eigenlijk ook niet al te veel aan twijfel. Verder hangt het ook heel erg van het koersverloop af.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:31 schreef DIJK het volgende:
Ik begrijp niet waarom Mathieu overal favoriet is. Oke hij is in vorm, maar het lijkt mij toch iets teveel klimwerk voor hem. Dat ligt wout en flip en een boel anderen toch net iets beter.
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:48 schreef AllesKaputt het volgende:
Alle spaarcentjes op Pogacar, die gaat die veldrijdertjes eens even flink op hun nummer zetten.
Persoonlijk denk ik dat één van de vandaag gestarte 175 renners gaat winnen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:43 schreef Mani89 het volgende:
Mij lijkt Wout van Aert de grote favoriet, samen met Mathieu van der Poel en Julian Alaphilippe en Tadej Pogaicar.
Ik moet elke keer hier aan denken ook al was het niet de strade het was wel in Italië. Een van de mooiste wiellershots ooit.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:35 schreef Bill_Hillie het volgende:
Wat ziet het er daar ook prachtig uit weer...kan zo op een ansichtkaart.
Ik heb Alaphilippe op 150% staan.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:24 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Wie is voor jou de man voor vandaag?
Broddelwerken van Patxi Vila.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
Van Vleuten dan toch een keer overtraind?
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:49 schreef Salina het volgende:
Iemand een goede livestream toevallig? Geen (werkende) tv hier en stream via Ziggo Go hapert nogal eens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meegegaan met trainingsfurie van Alejandro?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
Van Vleuten dan toch een keer overtraind?
Ja nee toch nietquote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Broddelwerken van Patxi Vila.
Ketonengenot.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:51 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Niet heel gek met de ploeg waarin ze nu rijdt
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]Thanx.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Net op tijd voor de mooie finale."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
Wel een klapper in haar laatste jaarquote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:12 schreef WAvanBuren het volgende:
Blaak inmiddels wel echt een smerig mooi palmares.
Klopt, finish-camera ook veel te laat eigenlijk.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maar laatste kms mochten wel beter in beeld worden gebracht. Irritante motoren die overal in de weg rijden
Kindjes baren.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
Waarom willen al die vrouwen zo vroeg met pensioen?
Een kinderwens is best te begrijpen toch?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
De top willen bereiken met deeltijduren, typisch.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
We hebben Sander gevondenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:23 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De top willen bereiken met deeltijduren, typisch.
Ben eigenlijk wel fan van Nys als commentator, kundig en weet het goed te vertellen.quote:
Dat wordt een banquote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:08 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ben eigenlijk wel fan van Nys als commentator, kundig en weet het goed te vertellen.
Dit was wel de theorie van onze Deense vrienden.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:11 schreef Pedroso het volgende:
Vanaf hoever gaat VDP schroeien vandaag ? Vanaf een Km of 60 zal hij wel gaan schudden met Flip en WvA die meegaan (en waarschijnlijk nog een enkeling die op het tandvlees aanhaakt).
@johannes_vermeer en @Mani89 hebben in een grijs verleden nog commentaar gegeven bij Eurosport.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
Kan een van jullie niet commentaar leveren via Twitch?
Hier maak je bij menig fokker niet populairquote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:08 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ben eigenlijk wel fan van Nys als commentator, kundig en weet het goed te vertellen.
In de cowboytijden dat politieke correctheid nog niet bestond. Das war einmal.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
@:johannes_vermeer en @:Mani89 hebben in een grijs verleden nog commentaar gegeven bij Eurosport.
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:32 schreef Zwansen het volgende:
Loïc Vliegen op het podium, u las het hier voor het eerst.
Het was ook vrij evident Riabushenko die in de berm stond.quote:
Jeroen is in vorm hequote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:51 schreef Zwansen het volgende:
Daar kon Bohli bijna naar de eerste hulp Pohli
Nu mis je de geruchten over joun Rogla.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:59 schreef Slobeend het volgende:
Dat ik ES nog eens verkies boven Sporza. Raar jaar.
Oei, geruchten van welke aard?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:02 schreef showtimer het volgende:
[..]
Nu mis je de geruchten over joun Rogla.
Kachelt toch doodleuk iedereen voorbij hoor.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:07 schreef Bugno3 het volgende:
Matje wordt straks hard uit het wiel geramd, lijkt bergop erg matig.
Wat heb ik gemist?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:10 schreef showtimer het volgende:
De theorie van @:Mani89 over Luts en Leo
Ja, dat kan niet missen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:10 schreef showtimer het volgende:
De theorie van @:Mani89 over Luts en Leo
Deze bijnaam heb ik gemist.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:11 schreef Koffieplanter het volgende:
Skin zit weeral serieus te imponeren.
Koen heeft het gezegd.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:11 schreef Koffieplanter het volgende:
Skin zit weeral serieus te imponeren.
Hij is ook nog maar 24 hè.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:12 schreef Steven184 het volgende:
Ik heb Geniets nog nooit zo sterk zien rijden als dit voorjaar
Deden we niet Squinnhead?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:12 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Quinn Simmons is Skin Quimmons.
Skin heeft in zijn vroege jeugd gravelwedstrijden van 300 kilometer gedaan, dus je hoeft geen visionair te zijn om dit te voorspellen.quote:
Eens, maar had deze stap dan misschien niet 123 verwachtquote:
Ondergewaardeerde coureur, @Immerdebestebobquote:
Pidcock kan straks solo gaan.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:16 schreef Van_Poppel het volgende:
Vraag me af of Jody voor Pidcock wil knechten.
Die gaat dus morgen winnenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:18 schreef Pedroso het volgende:
Mollema heeft een snipperdag opgenomen ?
Klaar om te schroeienquote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:17 schreef Koffieplanter het volgende:
Met het oog op de Giro: Yates is werkelijk nog geen seconde in beeld geweest.
bedankt Hansquote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
ski mountaineering, is een vorm van skiën waarbij geen gebruik wordt gemaakt van skiliften. Omdat toerskiërs zelf de berg omhoog lopen, moeten zij een zeer goed uithoudingsvermogen hebben.
Mathieu gaat elke winter skiën.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:22 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb het even gemist, welke renner heeft nou een verleden in iets met ski? Het is niet Roglic, want die doet niet mee...
Kwiatkow-ski?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:22 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb het even gemist, welke renner heeft nou een verleden in iets met ski? Het is niet Roglic, want die doet niet mee...
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:26 schreef naatje_1 het volgende:
Ik vind via Google Anton Palzer maar die fietst ook niet mee?
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:27 schreef Slobeend het volgende:
Zit de deleteknop naast die van het spoilerknopje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Put these foolish ambitions to rest.
Grr, ik dacht dat ik de doorstreepknop had aangeklikt. Ja Flopeend.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:29 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zit de deleteknop naast die van het spoilerknopje? [ afbeelding ]
quote:
Bron: Wielerflitsquote:Van der Poel plant na het weekend wel een rustweek in. “Na Lille en Hoogstraten blijft de fiets een week op stal. Dat was al langer gepland. Het is nog niet helemaal zeker, maar ik ben zinnens een paar dagen te gaan skiën.” Skiën is normaal not done bij wegrenners in deze fase van het jaar. Elke (top)renner heeft wel een artikeltje in zijn contract staan dat skiën en gemotoriseerde sporten niet toegestaan zijn. Van der Poel mag het bij Corendon-Circus wel. “Dat is één van de voordelen bij de broers Roodhooft”, glimlacht hij. “Ach, ik ski al van mijn vierde en heb nog nooit iets gebroken of zo. Philip en Christoph (Roodhooft, red) weten ook wel dat ik ondertussen mijn verstand gebruik en niet te veel risico’s neem…”
Omdat ze dat zelf niet willenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoe kan Alpacin geen world tour zijn
Omdat ze geen licentie hebben.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoe kan Alpacin geen world tour zijn
Zou het wat uitmaken?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:33 schreef Van_Poppel het volgende:
VDP mag nu niet overnemen met 2 ploegmaten in de achtervolgende groep.
Ik zal het aan ze de doorgeven.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
rond wanneer zijn ze binnen? 16u30? moet 16u45 weg
Ik gok dat je dat net redt.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nog 35 km. Wat denk je?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat vinden ze alleen erg als je uiteindelijk de wereldtitel paktquote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
Simmons heeft goed achter de wagen gehangen.
Moet jij wetenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga na de koers even naar de kapper.
Dat is niet (meer) verboden.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Komt omdat de commentatoren het over Nannini hebben denk ik.quote:
Vergeet je broek niet weer aan te doen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |