SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gewoon voor de leuk.quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Speel je beter op twee gitaren dan op één?
Denk toch aan al die kindjes in Afrika die niet gewoon voor de leuk gitaar kunnen spelen.quote:
Ook daar wordt aan gedacht hoor.quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Denk toch aan al die kindjes in Afrika die niet gewoon voor de leuk gitaar kunnen spelen.![]()
Goed voor je, gebruik die hersenpan.quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:41 schreef datismijnmening het volgende:
Ik moet deze TT even ontcijferen denk ik
quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:45 schreef jerney het volgende:
[..]
Goed voor je, gebruik die hersenpan.
quote:kluchtigaard (mv. -s)
iemand, die goed kluchten kan verkopen.
Een lachwekkend iemand.
Bij Op1 zit een vrouw met een hele eigenaardige stem en ze sssssssslissssssst nogalquote:
quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij Op1 zit een vrouw met een hele eigenaardige stem en ze sssssssslissssssst nogal
walgelijke kerelquote:
de muts ontbreekt nogquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ugh. Heeft hij nog steeds die kabouter plop baard?
ik ken het maar al te goedquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Hebben jullie dat ook?
Denk je overdag, vanavond ga ik eens op tijd naar bed en dan tegen 23:00 krijg je daar steeds minder zin in.
En om 6:30’heb je weer spijt als de wekker gaat.
Gewoon tot 0830 blijven snurken dan.quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Hebben jullie dat ook?
Denk je overdag, vanavond ga ik eens op tijd naar bed en dan tegen 23:00 krijg je daar steeds minder zin in.
Altijd lekkerquote:Op vrijdag 5 maart 2021 00:06 schreef CherryLips het volgende:
Sta je om twaalf uur je bed op te maken.
Maar nu ligt er weer een fris roze dekje op
nee..quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Hebben jullie dat ook?
Jij bent vroegquote:
quote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 06:32 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja man kon niet meer slapen
Maar moet toch zo op pad dus niet erg.
Ah!quote:Op vrijdag 5 maart 2021 06:32 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja man kon niet meer slapen
Maar moet toch zo op pad dus niet erg.
Zelfde minuut hčquote:
drie minuten is wel veelquote:Op vrijdag 5 maart 2021 07:41 schreef Karzai het volgende:
Godverdomme tram was drie minuten te vroeg net gemist
vervelendquote:Op vrijdag 5 maart 2021 07:43 schreef Karzai het volgende:
Ja nu mis ook mijn bus, half uurtje later op het werk
that sucksquote:Op vrijdag 5 maart 2021 07:45 schreef Karzai het volgende:
Hele plan in duigen had alles uitgekiend zodat ik precies om 5 over acht aankom met zo min mogelijk wachttijd, nu sta ik 20 minuten in de kou
libksom of rechtsom, ze krijgen het toch wel weer een keer.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 08:18 schreef FranticDJ het volgende:
Krijg weer een smak geld terug
even vergeten dat 1 januari 2020 peildatum is ipv 31 december
Achja, dan moet ik komend jaar betalen ¯\_(ツ)_/¯
Ja daarom, lig er ook niet wakker van.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 08:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
libksom of rechtsom, ze krijgen het toch wel weer een keer.
Ik zit meestal tussen Eur 0 en een paar honderd eur terug
vroegah waren er nog wel eens wat leuke potjes aan te boren en te declareren, dat lukt echt op geen enkele manier meer laatste jarenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 08:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja daarom, lig er ook niet wakker van.
Dit soort dingen moet je gewoon accepteren als 'het is zo'.
wat is iedereen vroegquote:Op vrijdag 5 maart 2021 08:24 schreef gianni61 het volgende:
oh ja, morgen even belasting genot invullen
mwa, ik doe het niet direct de eerste dag, want dan werkt het systeem toch nooit, maar ik vind het wel een fijn gevoel om te weten hoeveel ik ga krijgen.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 08:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat is iedereen vroegDoe het meestal kort voor de finish
ja zo heb ik vorig jaar m'n Invisalign behandeling zowat geheel teruggekregen.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 08:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vroegah waren er nog wel eens wat leuke potjes aan te boren en te declareren, dat lukt echt op geen enkele manier meer laatste jaren
Wel een stuk droger en zonniger dan gisterenquote:
dan heb ik het na 30 seconden weer koudquote:
geen druppel gezien hier gisterenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 08:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wel een stuk droger en zonniger dan gisteren
je kwak ff achter je oren wrijvenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 08:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
dan heb ik het na 30 seconden weer koud
ik smeer het meestal op m'n buik als een voedingsmasker voor m'n huidquote:
nice, dus straks kun je weer alles koken?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 08:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
daar komt vandaag een monteur voor.
jaquote:Op vrijdag 5 maart 2021 08:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nice, dus straks kun je weer alles koken?
Maak je straks lasagne?quote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 08:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ovengroente
Maar vandaag eet ik sushi
oh neuh, kan best lekker zijn. maar ik heb toch altijd liever warm eten.quote:
wild? of slapend?quote:
Kabeljauwquote:
Slapend.quote:
9 uur heb ik niet gehaald, maar vannacht in ieder geval niet wakker gelegen, dus ik ben positief.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Slapend.
Daadwerkelijk 9 uur geslapen. Da's veel voor mijn doen.
Ik zag bij de AH een koeling van een nieuwe sushi-leverancier.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 08:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ovengroente
Maar vandaag eet ik sushi
Hier staan bij de appie (XL) een paar mensen die dingetjes vers te bereidenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zag bij de AH een koeling van een nieuwe sushi-leverancier.
Wij hebben geen XLquote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hier staan bij de appie (XL) een paar mensen die dingetjes vers te bereiden
Oh? 👀quote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zag bij de AH een koeling van een nieuwe sushi-leverancier.
Voor de Xl moet ik ook een omweg maken, maar een andere appie kom ik eigenlijk nooit.quote:
Ze hebben hier in het centrum jaren geleden een gloednieuwe AH gebouwd. Maar die is veel te klein. Gemiste kans.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Voor de Xl moet ik ook een omweg maken, maar een andere appie kom ik eigenlijk nooit.
is dat stiekem smurfen?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:24 schreef Budapestenaar het volgende:
Drie meetings vandaagEn dan vanmiddag een beetje rustig frutselen, hoop ik.
Zodat je gewoon op je gemakje kunt FOK!kenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
NeeGewoon werken aan iets zonder gestoord te worden.
ohquote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
NeeGewoon werken aan iets zonder gestoord te worden.
zonder smurfkleren kan dat niet..quote:
in welk opzicht bijzonder?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:30 schreef CherryLips het volgende:
Er zit hier ook nog een Boni maar daar komt bijzonder volk. En bij de Hoogvliet ook.
Het staartjequote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:31 schreef mschol het volgende:
[..]
zonder smurfkleren kan dat niet..
*stuurt @:Budapestenaar een witte muts, witte broek en blauwe verf op
Hihi boniquote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:30 schreef CherryLips het volgende:
Er zit hier ook nog een Boni maar daar komt bijzonder volk. En bij de Hoogvliet ook.
quote:
SPOILER: huehue?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah ja.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Polen, tokkies, pubers met veel energydrink.
Dieet van kampioenen dat.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ah ja.
Ik vind het soms wel apart als ik zie want sommige mensen op de band bij de kassa leggen.
- 1 pot braadharingen
- 1 huzarenslaatje
- 1 zak witte bolletjes
- 4 halve liters hollandia pils
Dat gaan een wilde avond worden.
Van die morsige mannetjes die je elke dag vijf halve liters en een zak worstenbroodjes ziet kopenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ah ja.
Ik vind het soms wel apart als ik zie want sommige mensen op de band bij de kassa leggen.
- 1 pot braadharingen
- 1 huzarenslaatje
- 1 zak witte bolletjes
Die zien er meestal wel uit alsof ze alle hoop al hebben opgegevenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Van die morsige mannetjes die je elke dag vijf halve liters en een zak worstenbroodjes ziet kopen
Lijkt me een heerlijke leef
En avondeten voor de hele week: 5 diepvriespizza salamiquote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Van die morsige mannetjes die je elke dag vijf halve liters en een zak worstenbroodjes ziet kopen
Lijkt me een heerlijke leef
Ho ho, af en toe een andere pizza voor de afwisseling.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En avondeten voor de hele week: 5 diepvriespizza salami
Ja.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die zien er meestal wel uit alsof ze alle hoop al hebben opgegeven
Gaan die haringen dan op die bolletjes?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ah ja.
- 1 pot braadharingen
- 1 huzarenslaatje
- 1 zak witte bolletjes
Verleidelijkquote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En avondeten voor de hele week: 5 diepvriespizza salami
Afwisseling? ben je gek?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ho ho, af en toe een andere pizza voor de afwisseling.
ik denk hetquote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gaan die haringen dan op die bolletjes?
heerlijk.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gaan die haringen dan op die bolletjes?
Deze erbij voor het luxegevoel.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Afwisseling? ben je gek?
Afwisseling komt wel op de avond dat hij voor 2 dagen chinees haalt.
Ik heb gisteren Chinees gehaald waar ik 2 dagen van kan eten, ik voel me aangevallenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Afwisseling? ben je gek?
Afwisseling komt wel op de avond dat hij voor 2 dagen chinees haalt.
Maandverband en chocola, al is dat vaker bij Kruidvat en Action.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Al heb ik vaak ook wel 'mooie' combinaties. Brood, chocopasta, halloumi en snoepjes ofzo.
Als je niet minimaal voor twee dagen Chinees hebt, heb je verkeerd besteld.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb gisteren Chinees gehaald waar ik 2 dagen van kan eten, ik voel me aangevallen
Volgens mij kan dat niet eens.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als je niet minimaal voor twee dagen Chinees hebt, heb je verkeerd besteld.
2 voor 3 euroquote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Deze erbij voor het luxegevoel.
https://www.aldi.nl/onze-(...)044-1-0.article.html
Als ik chinees haal dan is het sowieso ook voor 2 dagenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb gisteren Chinees gehaald waar ik 2 dagen van kan eten, ik voel me aangevallen
Als ik een loempia bestel is dat maar voor 1 keerquote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als je niet minimaal voor twee dagen Chinees hebt, heb je verkeerd besteld.
Voor niet-singles kan het.quote:
Ja, daarom de loempia meteen opeten en wat pekingeend erbij. De rest van de eend komt dan de volgende dag.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ik een loempia bestel is dat maar voor 1 keerLoempia opwarmen in de magnetron
Als je zo'n hele emmer bami in 1 keer naar binnen kunt schuiven moet je je wel langzaam vragen beginnen te stellenquote:
Kruidvat kom je soms wel met vreemde combi's naar buiten ja, van de week ook, deo, groene aanslagreiniger, pringles, paracetamol en een doosje legoquote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maandverband en chocola, al is dat vaker bij Kruidvat en Action.
40 kilo geleden wel gedaan hoorquote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als je zo'n hele emmer bami in 1 keer naar binnen kunt schuiven moet je je wel langzaam vragen beginnen te stellen
Ik kan me niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst maandverband oid gekocht heb.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maandverband en chocola, al is dat vaker bij Kruidvat en Action.
beginnen met de loempia inderdaadquote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, daarom de loempia meteen opeten en wat pekingeend erbij. De rest van de eend komt dan de volgende dag.
Ik was even vergeten dat die bestonden.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voor niet-singles kan het.![]()
Alleen is het onmogelijk ja.
en toen heb je jezelf vragen gesteld?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
40 kilo geleden wel gedaan hoor
Ik bestel meestal een loempia speciaal, zit een stokje saté, eitje, zure groenten en een gebakken banaan bij. Dat gaat wel gewoon in 1 keer opquote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, daarom de loempia meteen opeten en wat pekingeend erbij. De rest van de eend komt dan de volgende dag.
@bitterbalquote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als je zo'n hele emmer bami in 1 keer naar binnen kunt schuiven moet je je wel langzaam vragen beginnen te stellen
Ik probeer automatisch een connectie te vinden.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kruidvat kom je soms wel met vreemde combi's naar buiten ja, van de week ook, deo, groene aanslagreiniger, pringles, paracetamol en een doosje lego
"Waarom ben ik godverdomme vergeten om kroepoek te bestellen."quote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en toen heb je jezelf vragen gesteld?
Oh, maar dan skip je gewoon de grootste val: de rijst.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik bestel meestal een loempia speciaal, zit een stokje saté, eitje, zure groenten en een gebakken banaan bij. Dat gaat wel gewoon in 1 keer op
O god dat klinkt wel erg lekker.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik bestel meestal een loempia speciaal, zit een stokje saté, eitje, zure groenten en een gebakken banaan bij. Dat gaat wel gewoon in 1 keer op
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
"Waarom ben ik godverdomme vergeten om kroepoek te bestellen."
Die is er niet echtquote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik probeer automatisch een connectie te vinden.
bij de action lijkt me dat wel een uitdaging.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik probeer automatisch een connectie te vinden.
Ja dat is sowieso het matigste van de hele maaltijd dus dat mis ik nietquote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, maar dan skip je gewoon de grootste val: de rijst.
Moet je je muurtjes weer poetsen?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kruidvat kom je soms wel met vreemde combi's naar buiten ja, van de week ook, deo, groene aanslagreiniger, pringles, paracetamol en een doosje lego
ik ken meerdere van dit soort mensen.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Collega.
Wist gisteren dat 'ie vandaag de hele dag onderweg zou zijn, maar grist een stel koeken mee "want te weinig tijd om lunch voor te bereiden".
Uhhh, gast.
Is het ookquote:
Ik durf nooit iets anders dan witte rijst.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat is sowieso het matigste van de hele maaltijd dus dat mis ik nietAl heb ik wel liever bami dan.
witte rijst? of nasi?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, maar dan skip je gewoon de grootste val: de rijst.
Kan makkelijk.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:56 schreef CherryLips het volgende:
Vriendin van me heeft eens een liter soep weggewerkt.
Nasi of bami durf ik nooit als ik niet weet hoe ze het klaarmaken.quote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja moest deze kopen van ballie want die zou zo goed werkenquote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ken meerdere van dit soort mensen.
hele dag werken: 2 cola en een pak mergpijpjes
Babi pangang spek, waarbij je dan de saus in een apart bakje krijgtquote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:57 schreef datismijnmening het volgende:
Babi pangang is wel het lekkerste van de chinees
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja moest deze kopen van ballie want die zou zo goed werken
Bij jou is het dan 2 liter cola zeker?quote:
Ik blijf het wonderlijk vinden. Incidenteel een rare dag qua eten, kan gebeuren, maar eigenlijk altijd zo'n dieet?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ken meerdere van dit soort mensen.
hele dag werken: 2 cola en een pak mergpijpjes
Kan ik me misselijk aan etenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Babi pangang spek, waarbij je dan de saus in een apart bakje krijgt![]()
man man man, ik krijg honger
jaquote:Op vrijdag 5 maart 2021 10:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Bij jou is het dan 2 liter cola zeker?
nasi met een goede kwak sambal is wel een genot hoor.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nasi of bami durf ik nooit als ik niet weet hoe ze het klaarmaken.
Hier zit door de bami vaak gewoon nog een kilo ham en omeletquote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nasi of bami durf ik nooit als ik niet weet hoe ze het klaarmaken.
Misschien zijn het vegetarische kippenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 10:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier zit door de bami vaak gewoon nog een kilo ham en omelet
Maar ja hier bij de Chinees zit bij het normaal vegetarische tjap tjoy ook nog een berg kip doorheen
Met een goede scheut pindasaus is lekkerder, @Budapestenaar is dit met mij eensquote:Op vrijdag 5 maart 2021 10:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nasi met een goede kwak sambal is wel een genot hoor.
De smaak is niet het punt, maar ik zit liever niet een paar uur kermend op de pot daarna.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 10:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nasi met een goede kwak sambal is wel een genot hoor.
1 keer bij een chinees een kipgerecht gehad waar de klauwen gewoon nog in zaten. dat was me iets te traditioneel chineesquote:Op vrijdag 5 maart 2021 10:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier zit door de bami vaak gewoon nog een kilo ham en omelet
Maar ja hier bij de Chinees zit bij het normaal vegetarische tjap tjoy ook nog een berg kip doorheen
Ik ben niet zo van de satesaus. Ook niet op satestokjesquote:Op vrijdag 5 maart 2021 10:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met een goede scheut pindasaus is lekkerder, @:Budapestenaar is dit met mij eens
hoezo, dat is toch een deel van de beleving?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 10:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De smaak is niet het punt, maar ik zit liever niet een paar uur kermend op de pot daarna.
Ja, nee, dit is de overtreffende trap.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 10:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de satesaus. Ook niet op satestokjes
[..]
hoezo, dat is toch een deel van de beleving?
Ik heb ook 30 jaar helemaal niks van satésaus moeten hebben op de een of andere manierquote:Op vrijdag 5 maart 2021 10:05 schreef gianni61 het volgende:
Ik ben niet zo van de satesaus. Ook niet op satestokjes
Normaal gesproken zitten er in China nog gewoon botjes en kraakbeen enzo in het vleesquote:Op vrijdag 5 maart 2021 10:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
1 keer bij een chinees een kipgerecht gehad waar de klauwen gewoon nog in zaten. dat was me iets te traditioneel chinees
Zijn heel veel mensen waar de Chinees slecht valt, maar daar heb ik echt nooit last vanquote:Op vrijdag 5 maart 2021 10:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, nee, dit is de overtreffende trap.Dat is dan én de normale matige wc bezoeken en als ik pech heb de "OMG HIER KAN IK TOCH NIETS MEE KUT" van m'n darmen.
in China ja, maar niet in fucking zuid Llimburgquote:Op vrijdag 5 maart 2021 10:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Normaal gesproken zitten er in China nog gewoon botjes en kraakbeen enzo in het vlees
Geen ronddraaiende glasplaat?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 10:10 schreef bitterbal het volgende:
oeeeeeeeeeeeh
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pindasaus.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 10:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met een goede scheut pindasaus is lekkerder, @:Budapestenaar is dit met mij eens
Naaaais.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 10:10 schreef bitterbal het volgende:
oeeeeeeeeeeeh
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 10:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Netjes hoor Pingbal!quote:Op vrijdag 5 maart 2021 10:10 schreef bitterbal het volgende:
oeeeeeeeeeeeh
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een kippie met satéquote:Op vrijdag 5 maart 2021 10:14 schreef CherryLips het volgende:
Alles is lekkerder met saté. En nu heb ik dankzij jullie zin om straks naar Kippie te gaan.
Maar wel met lekker eten, dat is ook wat waardquote:
Voor jou niet of was je niet geschikt voor de functie?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 10:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, gesprek achter de rug. Dit wordt hem niet. Weekend, bier!
nee, alleen die Etnies.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 10:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Had je nou nog nieuwe nikes gekocht?
quote:
In de OP staan ze in ieder geval niet meer.quote:
Het is gewoon niet wat ik zoekquote:Op vrijdag 5 maart 2021 10:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Voor jou niet of was je niet geschikt voor de functie?
ik raad het niemand aan :pquote:Op vrijdag 5 maart 2021 10:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien zoeken ze bij Bal nog mensen.
Misschien als je er een stel studenten neerzet die geen fuck geven, dat het dan hartstikke leuk kan worden. Die ene week dat het duurt.quote:
Misschien is fles wel een goede verkoperquote:Op vrijdag 5 maart 2021 10:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien als je er een stel studenten neerzet die geen fuck geven, dat het dan hartstikke leuk kan worden. Die ene week dat het duurt.
Neem voor mij ook even gegrild kippetje mee dan. 🤤quote:Op vrijdag 5 maart 2021 10:14 schreef CherryLips het volgende:
Alles is lekkerder met saté. En nu heb ik dankzij jullie zin om straks naar Kippie te gaan.
Een hele kip?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Neem voor mij ook even gegrild kippetje mee dan. 🤤
Dit is het enige correcte antwoord!quote:
dat gaat niet passen in de laatjesquote:
DANK JE GROTE VRIEND VAN MEquote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:29 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
1 wasbeurt.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:31 schreef bitterbal het volgende:
hoe lang denken jullie dat van die pods voor je wasmachine bruikbaar blijven?
Probeer het eens. Valt weinig te vergaan aan zeep.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
*genoteerd*![]()
maar als opslag? Trek er net wat uit een kast maar staat daar al een aantal jaar
ja denk ook dta ze nog gewoon bruikbaar zijn.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Probeer het eens. Valt weinig te vergaan aan zeep.
en het zijn nog steeds losse pods, of zijn ze al vergroeid?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
*genoteerd*![]()
maar als opslag? Trek er net wat uit een kast maar staat daar al een aantal jaar
nee je ziet er niets aan.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en het zijn nog steeds losse pods, of zijn ze al vergroeid?
voor de werking moet het weinig uitmaken
Halve is voldoende.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een hele kip?
Of toch liever een kalkoen?
was je vroeger een hoarder? of deed je mee aan extreme couponing?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee je ziet er niets aan.
heb ook nog paar van die zakken vaatwassertabletten
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
was je vroeger een hoarder? of deed je mee aan extreme couponing?
ah vandaar.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
nee mijn ouders hadden geen vaatwasser en je kon dan bij de plus sparen voor gratis van die dingen. Dus kreeg altijd een shitload aan tabletten
Die is gisteren geloof ik ontslagen uit het ziekenhuis. Heb haar niet meer gesprokenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah vandaar.
Hoe is het trouwens met steifmonster?
Niet met een snackmand aan haar bed gestaan?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die is gisteren geloof ik ontslagen uit het ziekenhuis. Heb haar niet meer gesproken
neequote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:44 schreef Karzai het volgende:
Nog een bloemetje gestuurd met een lief kaartje?
en eens aan de stekker gevoeldquote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet met een snackmand aan haar bed gestaan?
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
"Even mijn telefoon opladen."
Piiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep
Met mijn geluk laat ik tijdens het inpakken van die mand dat ding vallen en raak ik hier die spinnen kwijtquote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is waar. Dan maar gewoon een grote fruitmand sturen met een paar giftige spinnen.
Laten bezorgen natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Met mijn geluk laat ik tijdens het inpakken van die mand dat ding vallen en raak ik hier die spinnen kwijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |