SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gewoon voor de leuk.quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Speel je beter op twee gitaren dan op één?
Denk toch aan al die kindjes in Afrika die niet gewoon voor de leuk gitaar kunnen spelen.quote:
Ook daar wordt aan gedacht hoor.quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Denk toch aan al die kindjes in Afrika die niet gewoon voor de leuk gitaar kunnen spelen.![]()
Goed voor je, gebruik die hersenpan.quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:41 schreef datismijnmening het volgende:
Ik moet deze TT even ontcijferen denk ik
quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:45 schreef jerney het volgende:
[..]
Goed voor je, gebruik die hersenpan.
quote:kluchtigaard (mv. -s)
iemand, die goed kluchten kan verkopen.
Een lachwekkend iemand.
Bij Op1 zit een vrouw met een hele eigenaardige stem en ze sssssssslissssssst nogalquote:
quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij Op1 zit een vrouw met een hele eigenaardige stem en ze sssssssslissssssst nogal
walgelijke kerelquote:
de muts ontbreekt nogquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ugh. Heeft hij nog steeds die kabouter plop baard?
ik ken het maar al te goedquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Hebben jullie dat ook?
Denk je overdag, vanavond ga ik eens op tijd naar bed en dan tegen 23:00 krijg je daar steeds minder zin in.
En om 6:30’heb je weer spijt als de wekker gaat.
Gewoon tot 0830 blijven snurken dan.quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Hebben jullie dat ook?
Denk je overdag, vanavond ga ik eens op tijd naar bed en dan tegen 23:00 krijg je daar steeds minder zin in.
Altijd lekkerquote:Op vrijdag 5 maart 2021 00:06 schreef CherryLips het volgende:
Sta je om twaalf uur je bed op te maken.
Maar nu ligt er weer een fris roze dekje op
nee..quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Hebben jullie dat ook?
Jij bent vroegquote:
quote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 06:32 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja man kon niet meer slapen
Maar moet toch zo op pad dus niet erg.
Ah!quote:Op vrijdag 5 maart 2021 06:32 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja man kon niet meer slapen
Maar moet toch zo op pad dus niet erg.
Zelfde minuut hèquote:
drie minuten is wel veelquote:Op vrijdag 5 maart 2021 07:41 schreef Karzai het volgende:
Godverdomme tram was drie minuten te vroeg net gemist
vervelendquote:Op vrijdag 5 maart 2021 07:43 schreef Karzai het volgende:
Ja nu mis ook mijn bus, half uurtje later op het werk
that sucksquote:Op vrijdag 5 maart 2021 07:45 schreef Karzai het volgende:
Hele plan in duigen had alles uitgekiend zodat ik precies om 5 over acht aankom met zo min mogelijk wachttijd, nu sta ik 20 minuten in de kou
libksom of rechtsom, ze krijgen het toch wel weer een keer.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 08:18 schreef FranticDJ het volgende:
Krijg weer een smak geld terug
even vergeten dat 1 januari 2020 peildatum is ipv 31 december
Achja, dan moet ik komend jaar betalen ¯\_(ツ)_/¯
Ja daarom, lig er ook niet wakker van.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 08:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
libksom of rechtsom, ze krijgen het toch wel weer een keer.
Ik zit meestal tussen Eur 0 en een paar honderd eur terug
vroegah waren er nog wel eens wat leuke potjes aan te boren en te declareren, dat lukt echt op geen enkele manier meer laatste jarenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 08:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja daarom, lig er ook niet wakker van.
Dit soort dingen moet je gewoon accepteren als 'het is zo'.
wat is iedereen vroegquote:Op vrijdag 5 maart 2021 08:24 schreef gianni61 het volgende:
oh ja, morgen even belasting genot invullen
mwa, ik doe het niet direct de eerste dag, want dan werkt het systeem toch nooit, maar ik vind het wel een fijn gevoel om te weten hoeveel ik ga krijgen.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 08:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat is iedereen vroegDoe het meestal kort voor de finish
ja zo heb ik vorig jaar m'n Invisalign behandeling zowat geheel teruggekregen.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 08:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vroegah waren er nog wel eens wat leuke potjes aan te boren en te declareren, dat lukt echt op geen enkele manier meer laatste jaren
Wel een stuk droger en zonniger dan gisterenquote:
dan heb ik het na 30 seconden weer koudquote:
geen druppel gezien hier gisterenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 08:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wel een stuk droger en zonniger dan gisteren
je kwak ff achter je oren wrijvenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 08:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
dan heb ik het na 30 seconden weer koud
ik smeer het meestal op m'n buik als een voedingsmasker voor m'n huidquote:
nice, dus straks kun je weer alles koken?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 08:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
daar komt vandaag een monteur voor.
jaquote:Op vrijdag 5 maart 2021 08:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nice, dus straks kun je weer alles koken?
Maak je straks lasagne?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |