abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 21 mei 2021 @ 13:57:37 #151
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_199539673
wel de leukste dansact en lekker meezingertje

is die kirkorov die engerd van sergey 2 jaar gelee?
creapy guy....
... en huiver mee
pi_199544541
M'n mond viel open toen Moldavi werd genoemd.

Zo zwak gezongen en what the f was die laatste noot dan? :') Die kwam iig niet uit haar eigen strot.

Wel een leuke act, maar het had van mij de finale mogen missen.
~The present is all there is~
pi_199574919
In de categorie simkaartfraude zou ik hier wel eens een onderzoek willen zien. Moldavie heeft in de halve finale 8(!) keer 12 punten gekregen van de televoters _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_199575000
Zou dit niet gewoon heel veel punten hebben gekregen die anders naar Rusland waren gegaan? Manizha was heel controversieel in Rusland/Oost Europa en met de Kirkorov connectie was dit de inzending die het dichts ligt bij wat Rusland normaal stuurt.

Verklaart niet waarom ze 12 punten van de Franse televote hebben gekregen in de halve finale, maar misschien een bijdragende factor?
  zondag 23 mei 2021 @ 04:19:52 #157
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_199575055
Het gekke is eigenlijk vooral dat Moldavi van een aantal landen, i.i.g. Estland en Letland in de halve finale 12 punten kregen en in de finale 0! En dat komt niet omdat er alleen punten zijn gegeven aan liedjes die niet in de tweede halve finale zaten...
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel hl snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_199575988
Het is op z'n minst verdacht dat Moldavi in de finale van slechts 6 jury's punten krijgt waaronder Rusland (12), Bulgarije (12), Griekenland (10), Azerbeidzjan (8), Roemeni (6).

Punten van de jury van Moldavi gaan in de finale vervolgens ook weer terug naar dezelfde landen. Punten van Moldavi jury gaan naar Bulgarije (12), Rusland (10), Griekenland (8) en Azerbeidzjan (6).
pi_199576078
quote:
18s.gif Op zondag 23 mei 2021 09:40 schreef libranl het volgende:
Het is op z'n minst verdacht dat Moldavi in de finale van slechts 6 jury's punten krijgt waaronder Rusland (12), Bulgarije (12), Griekenland (10), Azerbeidzjan (8), Roemeni (6).

Punten van de jury van Moldavi gaan in de finale vervolgens ook weer terug naar dezelfde landen. Punten van Moldavi jury gaan naar Bulgarije (12), Rusland (10), Griekenland (8) en Azerbeidzjan (6).
Yup daar is behoorlijk geswapt, het verbaast me dat Malta ontbreekt :+
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_199576090
quote:
0s.gif Op zondag 23 mei 2021 04:19 schreef Redefine het volgende:
Het gekke is eigenlijk vooral dat Moldavi van een aantal landen, i.i.g. Estland en Letland in de halve finale 12 punten kregen en in de finale 0! En dat komt niet omdat er alleen punten zijn gegeven aan liedjes die niet in de tweede halve finale zaten...
De Simkaarten waren op, en ik denk dat het doel van jezelf de finale in manipuleren al gelukt was.
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_199576181
quote:
0s.gif Op zondag 23 mei 2021 09:49 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Yup daar is behoorlijk geswapt, het verbaast me dat Malta ontbreekt :+
Klopt! :Y Moldavi gaf wel 7 jurypunten aan Malta, het kreeg niets terug van Malta. Dit lijkt dan weer normaal.
pi_199578888
Als ze nou nog iets van de staging hadden gemaakt, zodat ik die televote in ieder geval kon geloven...

Dit ruikt inderdaad.
pi_199678217
twitter
~The present is all there is~
pi_199689960
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')