SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja ook geen idee waar dat vandaan komtquote:
hier lukt het nog steed nietquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ook geen idee waar dat vandaan komt
Omdat je teveel geld en huizen hebtquote:
Nooit meer werken klopt dan toch?quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:38 schreef datismijnmening het volgende:
Hoeren mogen nog helemaal niet werken?
@Budapestenaarquote:
Geen vertrouwen meer in de blokkert?quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:44 schreef bitterbal het volgende:
maar een magnetron bij koelblauw besteld
die zijn niet ruim genoeg voor dingen als... hmm... koppen enzoquote:
En toen zei je 'doe allebei maar'quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee kon kiezen. Of nalevering, zou zeker 2 weken duren of geld terug
Goed blijven vasthoudenquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:46 schreef Leo_Holst het volgende:
Tjah, wat moet ik met mijn lul in de lockdown.
Nu ook ervaring van de andere kant natuurlijk.quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:47 schreef bitterbal het volgende:
n
[..]
nee denk dat ze al genoeg domme dingen horen
De triple chocolate chip waren nu op en deze lagen nog hele stapels vanquote:
dat wordt nommenquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben dom. Ik heb chocolade in mijn blikveld liggen.
Oh dat ligt hier gewoon altijd op het aanrecht, neem ik alleen een stukje van bij de thee na het etenquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Is dit de nieuwe Tiger king?quote:
Ik heb nog niet geklikt maar ben nu wel geneigd het te doenquote:Op donderdag 4 maart 2021 21:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Tiger queen maybe![]()
Noëlle is wel een schatje
Succes morgenquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Slaapies doen![]()
Was er vanochtend al vroeg bij en morgen nog vroeger
Ik had laatst een verkoop gesprek en de vrouw tegenover mij had 2 megablokken chocola voor zich liggen die in 10 min helemaal weg waren (en had al vrij dikke kont).quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Je hebt haar zeker als een bidsprinkhaan aangekeken, ja he?quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik had laatst een verkoop gesprek en de vrouw tegenover mij had 2 megablokken chocola voor zich liggen die in 10 min helemaal weg waren (en had al vrij dikke kont).
succes morgen flesquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Slaapies doen![]()
Was er vanochtend al vroeg bij en morgen nog vroeger
quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt haar zeker als een bidsprinkhaan aangekeken, ja he?
Ja kloptquote:Op donderdag 4 maart 2021 21:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt haar zeker als een bidsprinkhaan aangekeken, ja he?
Wie is “ze”?quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:14 schreef bitterbal het volgende:
ff serieus jongens ....
ipvv dta ze open en sluit tijden bepalen moet je dus nu dus bij godsgenade blijven zitten totdat de laatste klant weg is....
En mag je de dag daarna later komen om het te compenseren
maak gewoon open en sluit tijden. Hoe moeilijk wil je het maken
De Schutz & Staffel natuurlijk.quote:
Apart ja.quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:14 schreef bitterbal het volgende:
ff serieus jongens ....
ipvv dta ze open en sluit tijden bepalen moet je dus nu dus bij godsgenade blijven zitten totdat de laatste klant weg is....
En mag je de dag daarna later komen om het te compenseren
maak gewoon open en sluit tijden. Hoe moeilijk wil je het maken
jawel maar ze doen maar wat. een zegt van half 10 tot half 6 ander zegt van 9 tot 1800 en niemand weet wat te doenquote:Op donderdag 4 maart 2021 21:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Apart ja.
Heb je niet een contract voor een vast aantal uren?
Dat klinkt wel slordig ja.quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel maar ze doen maar wat. een zegt van half 10 tot half 6 ander zegt van 9 tot 1800 en niemand weet wat te doen
nee krijg niet meer uur uitbetaaldquote:Op donderdag 4 maart 2021 21:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat klinkt wel slordig ja.
Maar goed als je gewoon uitbetaald krijgt, kan jou het schelen.
misschien wat meer klagen op de SC denk dat er vandaag of morgen wel een hoge manager hier kijkt en dan ingrijpt.quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:25 schreef bitterbal het volgende:
jq
[..]
ja lijkt wel uitje met de stichting
Oh dan zou ik zeiken ja.quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee krijg niet meer uur uitbetaald
quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:27 schreef bitterbal het volgende:
en dan moet ik haar een foto sturen van de openingstijden
Jezus
ga hier echt uit mijn stekker
kunnen we ook zeggen van de manier waarop je hier over je werkgever bezig bent.quote:
Oeiquote:Op donderdag 4 maart 2021 21:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kunnen we ook zeggen van de manier waarop je hier over je werkgever bezig bent.
Menig club die een beetje googlet op z'n eigen naam zou je daar zo voor de laan uit sturen.
Zou me eens verdiepen in een 'social media code'.
Dit is toch gewoon anoniemquote:Op donderdag 4 maart 2021 21:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kunnen we ook zeggen van de manier waarop je hier over je werkgever bezig bent.
Menig club die een beetje googlet op z'n eigen naam zou je daar zo voor de laan uit sturen.
Zou me eens verdiepen in een 'social media code'.
Ah... vanaf volgende week weer lekker smurfen in je smurfbroek?quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:30 schreef bitterbal het volgende:
op de site staat tot 8 open ... we zitten allemaal thuis nu
nee ze gaan nu kijken of het rooster toch maar overeen moet lopen met de openingstijden ofzo :pquote:Op donderdag 4 maart 2021 21:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ah... vanaf volgende week weer lekker smurfen in je smurfbroek?
FBI is my middle namequote:Op donderdag 4 maart 2021 21:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
AIVD volgt mij natuurlijk. Maar los daarvan
Genius daar wel.... we hebben openingstijden en we moeten personeel inroosteren... hóe zullen we dat nou eens in vredes hemelsnaam doen...quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ze gaan nu kijken of het rooster toch maar overeen moet lopen met de openingstijden ofzo :p
quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Genius daar wel.... we hebben openingstijden en me moeten personeel inroosteren... hóe zullen we dat nou eens in vredes hemelsnaam doen...
Ok het is niet het meest geavanceerde bedrijf, met lastige werknemers schijnbaar. Elke winkel heeft moeite de balans te vinden in deze crisis, wanneer open, wanneer telefonisch. Die zaak afbranden is nou ook weer niet nodig. Of als jij het allemaal beter kon regelen en met meer winstpercentage dan zat je al wel in het management.quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:30 schreef bitterbal het volgende:
op de site staat tot 8 open ... we zitten allemaal thuis nu
quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ok het is niet het meest geavanceerde bedrijf, met lastige werknemers schijnbaar. Elke winkel heeft moeite de balans te vinden in deze crisis, wanneer open, wanneer telefonisch. Die zaak afbranden is nou ook weer niet nodig. Of als jij het allemaal beter kon regelen en met meer winstpercentage dan zat je al wel in het management.
Dus zou toontje lager zingen en je niet zo druk maken.
Personeel moet gewoon betaald worden. Of je nou omzet draait of niet.quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ok het is niet het meest geavanceerde bedrijf, met lastige werknemers schijnbaar. Elke winkel heeft moeite de balans te vinden in deze crisis, wanneer open, wanneer telefonisch. Die zaak afbranden is nou ook weer niet nodig. Of als jij het allemaal beter kon regelen en met meer winstpercentage dan zat je al wel in het management.
Dus zou toontje lager zingen en je niet zo druk maken.
Ze krijgt toch loon?quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Personeel moet gewoon betaald worden. Of je nou omzet draait of niet.
Nee maar Los mist totaal het punt waar het over gaat. Het gaat over mijn rooster.niet of ze geavenceerd zijn of het personeel maar mijn werktijden.quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Personeel moet gewoon betaald worden. Of je nou omzet draait of niet.
Yes 😎quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Fijn he dat je grote kaasvriend er weer is.
Ja heb toch al dat laten zien. Heb ook al een week vakantie ingeleverd hequote:Op donderdag 4 maart 2021 21:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ze krijgt toch loon?
Ze vragen wat meer flexibiliteit.
moet je niet ergens naar toe?quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mijn klacht van de dag:
Nog steeds niet duidelijk hoe laat ik morgen gevaccineerd wordt.. (Ja in de middag, maar is dat dan om 12.00 uur of om 16.15 )![]()
![]()
![]()
Communicatie is weer top jongens en meisjes...
Voor de uren die ze haar aanwezig laten zijn ja.quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ze krijgt toch loon?
Ze vragen wat meer flexibiliteit.
Oh jij hebt je oproep alquote:Op donderdag 4 maart 2021 21:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mijn klacht van de dag:
Nog steeds niet duidelijk hoe laat ik morgen gevaccineerd wordt.. (Ja in de middag, maar is dat dan om 12.00 uur of om 16.15 )![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar Los mist totaal het punt waar het over gaat. Het gaat over mijn rooster.niet of ze geavenceerd zijn of het personeel maar mijn werktijden.
Los wil gewoon een punt maken ofzoquote:Op donderdag 4 maart 2021 21:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Voor de uren die ze haar aanwezig laten zijn ja.
Maar als dat ineens minder is dan normaal kun je niet ineens minder uitbetalen.
Succes met je Microsoft 5G chipquote:Op donderdag 4 maart 2021 21:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mijn klacht van de dag:
![]()
![]()
Misschien moet hij aan zijn huurbaas/hypotheekverstrekker vragen of het maandelijkse bedrag variabel mag zijn.quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Los wil gewoon een punt maken ofzo
Ja en omdat ik morgen moet werken is het wel fijn om te weten of ik vanuit het werk er heen kan, of eerst naar huis kan...quote:
Ja, maar niet per post. Bij mij gaat het via de instelling. Ik heb voorrang omdat ik via een instelling woon en een bepaalde indicatie (WLZ) heb.quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Oh jij hebt je oproep al
morgen gauw in de brievenbus kijken zodra ik weer thuis ben. Verwacht hem ook een dezer dagen..
Je hebt de week niet opgenomen zodat je hem later kan opnemen of uitbetalen ja.quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja heb toch al dat laten zien. Heb ook al een week vakantie ingeleverd he
Gratis internet in het vliegtuigquote:Op donderdag 4 maart 2021 21:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Succes met je Microsoft 5G chip
ah zo. is er niet een vanaf tijd dat je daar naar toe kan?quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja en omdat ik morgen moet werken is het wel fijn om te weten of ik vanuit het werk er heen kan, of eerst naar huis kan...
[..]
Ja, maar niet per post. Bij mij gaat het via de instelling. Ik heb voorrang omdat ik via een instelling woon en een bepaalde indicatie (WLZ) heb.
Zit die al niet in mijn enkelbandquote:Op donderdag 4 maart 2021 21:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Succes met je Microsoft 5G chip
Nee heb 1 week ingeleverd en 1 week heb ik al op moeten nemenquote:Op donderdag 4 maart 2021 21:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je hebt de week niet opgenomen zodat je hem later kan opnemen of uitbetalen ja.
Nee die worden nooit gecontroleerd dus die zijn sowieso alleen voor de fashionquote:Op donderdag 4 maart 2021 21:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zit die al niet in mijn enkelband![]()
Dat is nog 4G waarschijnlijkquote:Op donderdag 4 maart 2021 21:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zit die al niet in mijn enkelband![]()
Maak er zo'n haiku van.quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:43 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben een gedichtje aan het schrijven maar ik loop na 4 woorden al vast
Even hulp in KLB vragen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:43 schreef UitStraling het volgende:
Nee, de begeleiding krijgt zelf pas morgen te horen vanaf hoe laat de mobiele priklocatie aanwezig is en dan mogen eerst de bewoners die op die locatie wonen (iets van 30-40 mensen) en dan pas de mensen die elders wonen..quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah zo. is er niet een vanaf tijd dat je daar naar toe kan?
oh shit.quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, de begeleiding krijgt zelf pas morgen te horen vanaf hoe laat de mobiele priklocatie aanwezig is en dan mogen eerst de bewoners die op die locatie wonen (iets van 30-40 mensen) en dan pas de mensen die elders wonen..
Dan is het maar goed dat je nu al aan je Sinterklaasgedichten begonnen bentquote:Op donderdag 4 maart 2021 21:43 schreef UitStraling het volgende:
Da's wel lastig wat aan je dag plannen ja.quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, de begeleiding krijgt zelf pas morgen te horen vanaf hoe laat de mobiele priklocatie aanwezig is en dan mogen eerst de bewoners die op die locatie wonen (iets van 30-40 mensen) en dan pas de mensen die elders wonen..
quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
Uitstraling bevondt zich in een enorme last
Tijdens het dichten liep hij namelijk vast.
Meer dan 4 woorden kreeg hij niet op papier
Daarom vluchtte hij maar naar hier..
Okay dus je hebt een week voor “niets” gewerkt al?quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee heb 1 week ingeleverd en 1 week heb ik al op moeten nemen
die ene week ben ik kwijt. Cadeautje om mijn flexibiteit aan hun te tonen.
Bosquote:Op donderdag 4 maart 2021 21:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
Uitstraling bevondt zich in een enorme last
Tijdens het dichten liep hij namelijk vast.
Meer dan 4 woorden kreeg hij niet op papier
Daarom vluchtte hij maar naar hier..
Lieve Uitstraling,quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat je nu al aan je Sinterklaasgedichten begonnen bent.
Nee ik heb 1 week vakantie ingeleverd. En een week moeten opnemen en dat was verdeeld over een maand dus die maand elke week 1 a 2 dagen vaknatiedag opgenomenquote:Op donderdag 4 maart 2021 21:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Okay dus je hebt een week voor “niets” gewerkt al?
quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lieve Uitstraling,
Je bent zo glad als een paling.
Ieder runway-model
Die wil je wel.
Helaas hebben ze aan jouw Tinderprofiel maling.
X Sint en Piet
Stil. mooiquote:Op donderdag 4 maart 2021 21:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lieve Uitstraling,
Ieder runway-model
Die wil je wel.
X Sint en Piet
quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lieve Uitstraling,
Ieder runway-model
Die wil je wel.
X Sint en Piet
Wel fijn dat ik mijn avondeten voor morgen al in huis heb....quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's wel lastig wat aan je dag plannen ja.
Mja.quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Boomverzameling wordt geprikt.
Maar de tijd weten ze nog niet.
Wat moet hij met zijn dag, terwijl hij de hele middag aan piksjorren dacht?
SJonge, wat ken je mij slechtquote:Op donderdag 4 maart 2021 21:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Boomverzameling wordt geprikt.
Maar de tijd weten ze nog niet.
Wat moet hij met zijn dag, terwijl hij de hele middag aan piksjorren dacht?
Ja sorry, snap je nu dat ik de Sinterklaas gedichten nooit mag schrijven?quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
SJonge, wat ken je mij slecht
quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:53 schreef UitStraling het volgende:
Los zag een corpulente dame chocolade eten, drupje op het voorhoofd, een welbekende tinteling, de lentegeur, verliefde vogels op een nabijgelegen tak en hij dacht wat kan mij het schelen leeg moet die zak.
Dat weet ik wel zekerquote:Op donderdag 4 maart 2021 21:54 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb zo het vermoeden dat de nieuwe dichter des vaderlands zich niet onder ons bevindt.
We have a winnerquote:Op donderdag 4 maart 2021 21:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Ballie aan de telefoon
Wordt moe van het gehoon
En denkt dan de hele dag smek smek
Aan een lekker bordje spek.
Natuurlijk met mayonaise en daarna in de polonaisequote:Op donderdag 4 maart 2021 21:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Ballie aan de telefoon
Wordt moe van het gehoon
quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Ballie aan de telefoon
Wordt moe van het gehoon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En op kwak.quote:
Of prak.quote:
quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Natuurlijk met mayonaise en daarna in de polonaise
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of prak.
Ballie aan de telefoon
Wordt moe van het gehoon
En denkt dan de hele dag smak smak
Aan een lekkere warme prak
Met jus.
Dan zou ik UitStraling moeten quoten. Buda is zo nietquote:
Vampiers zijn sexyquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Dit was ook behoorlijk luguber (met dank aan een post van Ama)
https://historianet.nl/mi(...)vampier-van-hannover
Mooi.quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:03 schreef UitStraling het volgende:
Slaap is als een brug, die van vandaag naar morgen meandert en onder de brug stroomt een droom van fris water de nieuwe dag in
Heeft de pizzabezorger weer wat extra middeltjes meegeleverd?quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:03 schreef UitStraling het volgende:
Slaap is als een brug, die van vandaag naar morgen meandert en onder de brug stroomt een droom van fris water de nieuwe dag in
Pretentieus.quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:03 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft de pizzabezorger weer wat extra middeltjes meegeleverd?
Barbarenquote:
Is dat zoquote:
LTVDK weet, maar wat dacht je van haar....quote:
Insinueer je nou dat ballie geen leuke kop heeftquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koud en ik ril ril ril, LTVDK heeft behoefte aan een nieuwe bril
@dud0rquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dud0r leest en leest en leest en ziet alweer een nieuw parenclubfeest.
Lekker swingenquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dud0r leest en leest en leest en ziet alweer een nieuw parenclubfeest.
JA begrijp ik. Nu nog weten hoe laatquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga zo maar slapen, ik vind het sowieso al fijn dat ik sowieso morgen geprikt word![]()
![]()
.
Liefde moet je zoveel mogelijk verspreidenquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Swingen, swingen, swingen, totale schijt aan liefde en ringen
Zo is dat, groots moment toch wel ergens hoorde ik laatst iemand zeggen, geniet van het gevoel en de rust in het hoofd achteraf.quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga zo maar slapen, ik vind het sowieso al fijn dat ik sowieso morgen geprikt word![]()
![]()
.
Hippiequote:Op donderdag 4 maart 2021 22:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Liefde moet je zoveel mogelijk verspreiden
@jerney je wordt geroepenquote:
@Amarantha is geen hippie. Amaramadingdong is een Kirbyquote:
eenwattequote:Op donderdag 4 maart 2021 22:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
@:amarantha is geen hippie. Amaramadingdong is een Kirby
Het is een groot misverstandquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
Tip tap top mijn inkt is.
Zwart.
Kijk mij dan recalcitrant zijn.
Met je gedichten ahahahahaha
Dit schrijfsel zweeft in de donkerte zonder kant noch wal ook al is het ter verdediging van balquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:17 schreef LTVDK het volgende:
Wat is toch die vislucht die zweeft rondom UitStraling
Het zijn geen hordes wilde vrouwen, hij zit in een vat met paling
Autoband...quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het is een groot misverstand
Dat gedichten moeten rijmen, is onjuist
Het gaat meer om de woorden dan de klank.
Iedereen toch.quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja, dit is wel een beetje hoe ik ama zie ja.
Jij kan er ook voor door volgens mijquote:
quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Autoband...
In de bakstenen woestijn van urbane desolatie...
een vlinder vliegt...
de zon.
Ja of zoiets.
Flikker rotstraal een kutstraal op met je denigrerende wijsneus post.quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:14 schreef datismijnmening het volgende:
@:tong80 heeft zowaar een goed topic gemaakt![]()
![]()
MUZ / Hierna werd Paradiso heilig verklaard......
Nazi'squote:Op donderdag 4 maart 2021 22:22 schreef bitterbal het volgende:
30 MINUTEN GELEDEN
Cyprus opent grenzen voor gevaccineerde Britten
Cyprus opent vanaf 1 mei de grenzen voor alle Britten die volledig zijn gevaccineerd. Zij worden daarmee vrijgesteld van de verplichte quarantaine of het overhandigen van een negatieve coronatest. Dat heeft de Cypriotische minister van Toerisme bekendgemaakt. Reizigers moeten kunnen aantonen dat ze een vaccin hebben ontvangen dat is goedgekeurd door het Europees Medicijnagentschap.
De economie van het eiland leunt sterk op de toerismesector, die zwaar getroffen is door de coronacrisis. De Britten zijn op hun beurt weer de grootste groep toeristen die Cyprus jaarlijks bezoeken.
Cyprus is niet het enige land dat de coronaregels opheft voor gevaccineerden. Eerder hief Estland de quarantaineplicht al op voor ingeënte EU-burgers.
Hoiquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Flikker rotstraal een kutstraal op met je denigrerende wijsneus post.
Mister Fok! himselfquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Flikker rotstraal een kutstraal op met je denigrerende wijsneus post.
quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
nounounounounou
escalatie in de urbane autoband desolatie
quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
serieus, een gedichtje dat ik had voor mijn liefje jaren geleden:
"Niets doet me meer naar je verlangen,
dan de kuiltjes in je wangen."
Vannacht over bitterballen gedroomd En ik verbrande m'n tongquote:
Ja we kunnen heet zijnquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vannacht over bitterballen gedroomd En ik verbrande m'n tong
Gooi er eens een mooi gedichtje uit Tong? het is poëzie avondjequote:Op donderdag 4 maart 2021 22:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vannacht over bitterballen gedroomd En ik verbrande m'n tong
Das een hele mond volquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het was een compliment jij stervend irritante drankverslavende kutboomer die zijn gevoel voor humor van een stervende jood in Auschwitz heeft gekregen en zij dikke hoerenmoeder op rolschaatsen over de A12 nog zou verkopen voor een paar kutlikes
Jij bent maar een raar iemand.quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het was een compliment jij stervend irritante drankverslavende kutboomer die zijn gevoel voor humor van een stervende jood in Auschwitz heeft gekregen en zijn dikke hoerenmoeder op rolschaatsen over de A12 nog zou verkopen voor een paar kutlikes
Ik houd vooral van oude boeken en prenten.quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Eten is mijn favoriete hobby samen met slapen.
ja doei... nu weet ik dat het nepperds zijn...quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wanneer kom je een chesterfield kopen
En erwten.quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik houd vooral van oude boeken en prenten.
quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja doei... nu weet ik dat het nepperds zijn...
"Weledelgestrenge heer/mevrouw zitmeubelverkoper,quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
kan je daarna een mooie klachtenbrief schrijven
Mij complimenteren met eens een keer een goede post. Ben je hondje niet. Verder is jouw taalgebruik meer vreemd. Blijf schelden.quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het was een compliment jij stervend irritante drankverslavende kutboomer die zijn gevoel voor humor van een stervende jood in Auschwitz heeft gekregen en zijn dikke hoerenmoeder op rolschaatsen over de A12 nog zou verkopen voor een paar kutlikes
quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
"Weledelgestrenge heer/mevrouw zitmeubelverkoper,
Gaarna zou ik een bloemrijke klaagzang aanheffen over mijn laatste aankoop bij uw etablissement - Chesterfield Sjakie - edoch heeft een kleine wrijving waarbij mijn Italiaanse pantalon over het derderangs Chinees faux leer beroerde, geleid tot een enorme huisbrand waardoor ik thans genoodzaakt ben mijn prioriteiten elders te leggen."
Ahum wil je de titel weledelgestrenge niet zomaar in het rond strooienquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Gaarna zou ik een bloemrijke klaagzang aanheffen over mijn laatste aankoop bij uw etablissement - Chesterfield Sjakie - edoch heeft een kleine wrijving waarbij mijn Italiaanse pantalon over het derderangs Chinees faux leer beroerde, geleid tot een enorme huisbrand waardoor ik thans genoodzaakt ben mijn prioriteiten elders te leggen."
*box*quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, maar weet al dat ik mag dokken... elk jaar.
Ok, we nemen het mee naar achter, een prettige dag verder.quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Gaarna zou ik een bloemrijke klaagzang aanheffen over mijn laatste aankoop bij uw etablissement - Chesterfield Sjakie - edoch heeft een kleine wrijving waarbij mijn Italiaanse pantalon het derderangs Chinees faux leer beroerde, geleid tot een enorme huisbrand waardoor ik thans genoodzaakt ben mijn prioriteiten elders te leggen."
BLØFquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Gaarna zou ik een bloemrijke klaagzang aanheffen over mijn laatste aankoop bij uw etablissement - Chesterfield Sjakie - edoch heeft een kleine wrijving waarbij mijn Italiaanse pantalon het derderangs Chinees faux leer beroerde, geleid tot een enorme huisbrand waardoor ik thans genoodzaakt ben mijn prioriteiten elders te leggen."
150 euro... nou ja, daar kan ik in ieder geval drie antieke ansichten van kopen... opnieuw...quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
wil je geen schadevergoeding voor de brand? we kunnen je 150 euro geven
quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ok, we nemen het mee naar achter, een prettige dag verder.
Mvg. ballie
Dat ben je niet.quote:
Ok. Dan doe ik vanaf nu TR's en heb je over twee dagen weer een banquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mij complimenteren met eens een keer een goede post. Ben je hondje niet. Verder is jouw taalgebruik meer vreemd. Blijf schelden.
Toch maar eens kijken naar een stroomhek bij de brug hoor.quote:
Ja sorry, ik had een kloterig drukke werkdag en ben nog steeds aan het werkquote:
Bij deze, ben blij dat je er bent, zoals altijd... hoop dat je snel klaar bent en kan gaan rusten.quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja sorry, ik had een kloterig drukke werkdag en ben nog steeds aan het werk
Maar ben ff niet in de stemming voor gezeur
Zo laat nogquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Knuffel voor de brugwachter.quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat vertrouw ik voor geen meter... denk meer aan vastgoed of goud.quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:35 schreef bitterbal het volgende:
bij
[..]
bij mij op werk zitten ze allemaal in de bitcoin dingen
Ik ben gewoon te pauperig dat ik geld terugkrijgquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, maar weet al dat ik mag dokken... elk jaar.
sparen wordt gestraftquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben gewoon te pauperig dat ik geld terugkrijg
Afgelopen maand weer +30%. Dat doet mijn spaarrekening nietquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:35 schreef bitterbal het volgende:
bij
[..]
bij mij op werk zitten ze allemaal in de bitcoin dingen
Vastgoed is nu kut met 2e woning 8 %overdrachtsbelasting.quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat vertrouw ik voor geen meter... denk meer aan vastgoed of goud.
nee maar zolang je het niet uitbetaald heb je niks aan die winstquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Afgelopen maand weer +30%. Dat doet mijn spaarrekening niet
Aromat...quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vastgoed is nu kut met 2e woning 8 %overdrachtsbelasting.
Ik had een tijd terug gezien dat whiskey ook populair is
quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:38 schreef jerney het volgende:
[..]
Hippies.
Eeuwig naïef.
Op roze wolken.
Wachtende op die Utopie.
Kluchtigaards.
Balen zeg. Werk ze nog.quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zo heb ik sinds 2017 ook geen verlies meer gehad.quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar zolang je het niet uitbetaald heb je niks aan die winst
Daarom ben ik ook voorzichtig; liever een fikse buffer dan risico's.quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:38 schreef bitterbal het volgende:
en je raakt op je spaarrekening ook niet zomaar 30% kwijt
Maar wel +- 5% door inflatie.quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:38 schreef bitterbal het volgende:
en je raakt op je spaarrekening ook niet zomaar 30% kwijt
hmm ja dat kan iddquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo heb ik sinds 2017 ook geen verlies meer gehad.
Zijn daar limited editions van te vinden?quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Aromat...
Het gele, kruidige goud
quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:38 schreef jerney het volgende:
[..]
Hippies.
Eeuwig naïef.
Op roze wolken.
Wachtende op die Utopie.
Kluchtigaards.
MAAT!!! Dat gaan we doen! LIMITED EDITION AROMAT IN GOUDEN VERPAKKINGquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn daar limited editions van te vinden?
Speel je beter op twee gitaren dan op één?quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
zal ik nog een Gibson ES 335 kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |