Ik had het over Paradiso.quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:26 schreef slaveloos het volgende:
De melkweg 25 jaar en 1 dag geleden verheven in de heiligheid der heiligheden. Optreden van Foetus
Jammer dat de Ito niet meer bestaat. Leerde je lassen.quote:
The nozems ook leuk, geen foetus maar ook leukquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik had het over Paradiso.
De Melkweg ?
The Nozems.
Homoquote:Op donderdag 4 maart 2021 23:32 schreef slaveloos het volgende:
Trouwens de laatste keer dat ik in Paradiso was was denk ik bij de proclaimers
quote:
Oeh laatste keer paradiso lastig... wat was dat... ik denk Einsturzende Neubautenquote:Op donderdag 4 maart 2021 23:32 schreef slaveloos het volgende:
Trouwens de laatste keer dat ik in Paradiso was was denk ik bij de proclaimers
Neubauten was ik ook bij, wat een topshow vooral van Unruhquote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:37 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Oeh laatste keer paradiso lastig... wat was dat... ik denk Einsturzende NeubautenOhnee toch niet het was spiritualized 2019
heb nog wel een zooi kaartjes en uitgestelde, uitgestelde, uitgestelde .... wellicht ooit nog eens concerten in het vizierquote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:40 schreef Bosbeetle het volgende:
Wel een contrast trouwens2019 naar 26 concerten/festivals geweest in 2020 naar 3
2017 alweer wat gaat de tijd snel maar wel topshow inderdaad!quote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:43 schreef slaveloos het volgende:
[..]
Neubauten was ik ook bij, wat een topshow vooral van Unruh
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:45 schreef slaveloos het volgende:
[..]
heb nog wel een zooi kaartjes en uitgestelde, uitgestelde, uitgestelde .... wellicht ooit nog eens concerten in het vizier
als t niks wordt gaan we kwartetten! mag ik in alternatieve rock the jesus and mary chain, concert maart 2020?quote:
oeffff 4 jaar geleden bijna... was ergens in het voorjaar toch? volgens mij heb ik toe ergens buiten zitten eten voordat ik naar de zaal gingquote:Op vrijdag 5 maart 2021 09:48 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
2017 alweer wat gaat de tijd snel maar wel topshow inderdaad!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |